וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכימה להצעת נישואין מרוח רפאים אך מודאגת: "לא ברור לי איך הוא ישלם משכנתא"

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 12:03

על אף מערכת יחסים לא פשוטה עם "רוח רפאים שתלטנית במיוחד", הזמרת שקיבלה לכאורה מהרוח טבעת אמרה "כן". כעת היא תוהה האם זה יעבוד ביניהם: "איך אדע אם הוא בוגד בי עם נשים אחרות?"

ברוקארד מספרת על מערכת היחסים שלה עם רוח הרפאים אדוארדו/ITV

אישה ששפיותה תלויה בספק טוענת שקיבלה הצעת נישואים מהמאהב שלה - רוח רפאים של חייל ויקטוריאני - והיא אמרה לו "כן". היא טוענת שהתעוררה יום אחד לגלות טבעת יהלום על הכרית שלה וסימן שאלה שנותר על המראה באמבטיה. חכו, הסיפור שלה נהיה יותר פסיכי בהמשך.

ברוקארד בת ה-38, זמרת וכותבת שירים מאוקספורדשייר שבאנגליה, הכירה מוקדם יותר השנה את אדוארדו, רוח רפאים של חייל מהתקופה הויקטוריאנית, עמו החלה לנהל מערכת יחסים מורכבת. אדוארדו, שלדברי ברוקארד, מת בטרם עת בגיל 35 לאחר שנפל לבאר, הופיע לילה אחד בביתה ומאז לא מניח לה. השניים החלו לנהל מערכת יחסית סוערת למדי, לדבריה, עד שזו החליטה לחשוף את הרומן שלהם בתכנית הבוקר של ITV, "הבוקר הזה". היא טוענת כי לאחר שחשפה אותו - הוא החליט להיפרד ממנה ואך נהייה אלים כלפיה. ברוקארד סיפרה ל"דיילי סטאר" כי אדוארדו העניש אותה והתעלם מכל ניסיונותיה לתקשר איתו.

צפו בה מספרת על מערכת היחסים שלהם - בראיון בעקבותיו הוא עזב אותה

אחרי תקופת ניתוק, ברוקארד הצליחה לזכות שוב בלבו (או במה שלא נמצא שם) על ידי כתיבת שיר אהבה לגבר שלה, אותו הקדישה לאדוארדו בליל כל הקדושים. ברוקארד סיפרה: "לא הצלחתי למצוא מדריך 'איך לזכות בחזרה במאהב הרוחני שלך' - אז הייתי יצירתית. החלטתי להתייחס אליו כאל גבר אמיתי ולהעניק לו את הלילה שציפה לו כל חייו. אני נעזרת בכתיבת שירים כדרך להתמודד עם הרגשות שלי, אז אדוארדו שימש נושא לשיר אהבה גדול".

היא הוסיפה: "בליל ליל כל הקדושים תפסתי את מחברת השירים שלי וכתבתי הומאז' לאדוארדו. כיסיתי את החדר במאות עלי כותרת של ורדים, הדלקתי עשרות נרות וביליתי שעות במטבח כדי להכין ארוחה חגיגית שאפילו נייג'לה לוסון הייתה מקנאה בה. החלטתי שלא להכין משתה ויקטוריאני, כי ברור שלאדוארדו יש עניין באישה המודרנית, אז הגעתי למסקנה שהוא צריך לחוות מטבח מודרני. בישלתי צ'יזבורגר וצ'יפס וגיליתי שרוחות רפאים אוהבות מילקשייק שוקולד!".

ברוקארד שרה לו את השיר הרומנטי וחיכתה שאדוארדו יופיע מולה בשיטה המועדפת עליו - נר מהבהב. בזמן שהיא שרה, היא טוענת שכל הנרות בחדר כבו פתאום. היא משחזרת: "יכולתי להרגיש את הידיים של אדוארדו על הגב שלי. זה היה רגע מרתק שריגש אותי עמוקות. המשכתי לשיר והנרות דלקו מחדש, אדוארדו שר יחד איתי על ידי הבהוב הלהבות לאחר כל שורה בשיר".

ואז הגיעה ההצעה...

שבוע לאחר הסולחה הגיעה הצעת הנישואים: "בוקר אחד התעוררתי ומצאתי טבעת על הכרית שלי", אמרה ברוקארד, "היא התחפרה לה שם בצדי הלחי שלי. זה הרגיש כאילו נעקצתי על ידי דבורה או משהו כזה - אבל כשנגעתי בפנים שלי, הרגשתי את האבן ואת הטבעת. חשבתי שאני חולמת ואני חושבת שנרדמתי שוב. כשהתעוררתי, הטבעת נעלמה. הלכתי להתקלח ושמתי לב שסימן שאלה מופיע באדים על המראה. הייתי משוכנעת שאני עדיין חצי ישנה, אז שתיתי כמה כוסות אספרסו והמשכתי את היום שלי. בלילה של אותו יום קרה אותו דבר, אבל הפעם התעוררתי ומצאתי את הטבעת. שוב, סימן שאלה הופיע באדים על המראה במקלחת. זה היה אז שהאסימון נפל - אדוארדו הציע לי נישואים".

ברוקארד לא ידעה מה לעשות עם ההצעה הרומנטית, חשה "מיקס מטורף" של רגשות - אך לבסוף השיבה "כן". היא הוסיפה: "זו הופכת לה להרפתקה די מטורפת, עד כדי כך שהרגשתי כמעט מחויבת לומר 'כן'. זה הרגיש כמו החלטה שהיא לא באמת שלי, כאילו נבחרתי בדרך כלשהי. הנחתי את הטבעת על האצבע שלי כדי להראות לרוח שהסכמתי להצעה שלו. ברגע שעשיתי את זה הרגשתי תחושה חמה סביב הגוף שלי אז ידעתי שאדוארדו הבין את התשובה שלי".

"איך הוא ישלם משכנתא?"

בעוד שהזוג נמצא כיום במקום טוב, הזמרת טוענת שהיא בהחלט מודאגת מהעתיד המשותף שלהם. היא אמרה: "תמיד הטריד אותי שרמת הפעילות העל-נורמטיבית היא מאוד אינטנסיבית. זה הרגיש כמו מערכת יחסים מאוד רעילה למרות שהוא רק ​​רוח רפאים. הוא לא הכי אמין ותמיד נראה שזה חייב להיות בתנאים שלו. האם רומנטיקה כה רעילה וסוערת יכולה לעבוד בנישואים? איך אדע אם הוא בוגד בי עם נשים אחרות? איך הוא ישלם משכנתא? כלומר, האם אני פשוט אמצא ערימות גדולות של מזומנים על הכרית שלי כמו שקרה עם הטבעת?".

על אף ההסתייגויות שלה, ברוקארד מתכננת חתונה שתעשה כבוד לשורשים הוויקטוריאניים של אדוארדו. היא אמרה: "החתונה תהיה כמו אגדה רומנטית רדופה. אני אוהבת את התקופה הוויקטוריאנית - היא נותנת השראה לבגדים שאני מעצבת ואני לא יכולה לחכות להתחיל לעבוד על שמלת הכלה החלומית שלי".

כשדיברה על היום הגדול, אמרה ברוקארד: "אני לא חושבת שאוכל לעמוד בפגישה עם קרוביו. רוח רפאים אחת מספיקה לי. אולי נצטרך לברוח ולמצוא קפלה לבנה קטנה בלאס וגאס. ייתכן שנצטרך להסתפק בחתונה במשרד הרישום. אם נתקשר לכומר, אני מפחדת שהוא ירצה לבצע גירוש שדים לאדוארדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully