וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שדים קרעו את בשרי": כך אדם שמת למשך 23 דקות מתאר את הגיהנום

28.7.2021 / 0:30

ביל ויזה, מחבר רב המכר "23 דקות בגיהנום", תיאר בספרו את חוויית סף המוות שלו ואת מה שקורה לטענתו בגיהנום: "החום היה קשה מנשוא. הייתי בצינוק עם שדים שקרעו את בשרי"

מתברר שהגיהנום נראה בדיוק כפי שכולנו מתארים אותו, אם כמובן אתם בוחרים להאמין לסיפורו של ביל ויזה, הטוען כי ב-1998 חווה חווית סף מוות והגיע לגיהנום, שם שדים קרעו את בשרו והשליכו אותו לצינוק מצחין בזמן שהוא שומע צרחות של מיליוני אנשים נשרפים באש הגיהנום.

ביל פרסם את החוויה הטראומתית שלו בספרו "23 דקות בגיהנום" שיצא ב-2006 והפך לרב מכר של הניו יורק טיימס, ועל אף שעברו מאז החוויה יותר משני עשורים, הוא עדיין דבק בסיפורו וממשיך להפיץ אותו באמצעות הרשתות החברתיות.

לדבריו, הייתה לו חוויה חוץ גופית באמצע הלילה כשנשלף מגופו והועבר לגיהנום דרך מנהרה ארוכה. הוא סיפר לרשת TCT: "התחיל להיות חם יותר ויותר. נחתתי על רצפת אבן בתא כלא בגיהינום. היו קירות אבן, סורגים. זה היה יותר כמו צינוק - מזוהם, מסריח ומלא עשן. הצחנה הייתה קשה". לדברי ביל, ציפו לו שם שני שדים עצומים: "הייתה להם התנהגות אכזרית. היא חיללו את השם. הם כיוונו את השנאה שהייתה להם כלפי אלוהים אליי. שד אחד הרים אותי והשליך אותי על הקיר. הרגשתי כאילו עצמותי נשברות. אני יודע שלרוח אין עצמות, אבל זה הרגיש ככה. החום היה קשה מנשוא. תהיתי לעצמי מדוע אני כאן? אני חי? אני מת? איך הגעתי לכאן?".

כך ביל ויזה סיפר את סיפורו אז:

לאחר דקות קשות מאוד, לפתע תא הכלא שלו הואר בנוכחותו של אלוהים, טוען ביל, ואז הוחשך שוב. לאחר מכן הוא הוצא מתא הכלא שלו והוצב ליד בור אש "אמיתי מאוד". הוא מספר: "ראיתי אלפי אנשים בבור הזה, צורחים ונשרפים. הם נראו כמו שלדים". ביל הוסיף כי בגיהנום יש דרגות עונש שונות וכי הוא הוחזק בבידוד בזמן הזה. הוא גם תיאר את צחנת הגיהנום כ"ריח המחריד ביותר שהריח בחייו".

ועד היום הוא ממשיך לספר על הנעשה בגיהנום:

בסופו של דבר ביל התעורר בריא ושלם ומיהר לכתוב כל רגע מחוויתו העוצמתית. כמובן שעד היום רבים מפקפקים באמינות הסיפור שלו וטוענים שזה בסה"כ היה חלום שהרגיש לו אמיתי מאוד.

סיפורו של ביל קיבל חיזוק לאחרונה ע"י השוטר בדימוס, ג'ף קולטר, שסיפר כי עבר תאונת דרכים קשה בה מת והוחזר לחיים, כשלדבריו במהלך מותו הספיק לבקר בגיהנום ולראות שדים מרושעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully