וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שחזר לחיים לאחר תאונת דרכים קשה מספר שביקר בגיהנום

20.7.2021 / 23:19

ג'ף קולטר כמעט איבד את חייו בתאונת דרכים קטלנית, אך שרד את פעולות ההחייאה. הוא סיפר שקיבל הזדמנות שנייה לאחר שחזר מביקור קצר בגיהנום וטוען שמעתה יעשה הכל כדי להגיע לגן עדן

Surviving Death - Official Trailer/Netflix

השוטר בדימוס, ג'ף קולטר, סיפר ששינה את חייו לאחר שעבר תאונת דרכים קשה בה מת והוחזר לחיים, כשלדבריו בזמן הזה הספיק לבקר בגיהנום ולפגוש את אמו המנוחה. הוא סיפר שהחל לראות שדים, שמע נהמות וצחוקים מרושעים ופגש את אמו שהזהירה אותו מתוצאות מעשיו.

ג'יף היה מעורב בתאונת דרכים קטלנית ב-2014 כשמכוניתו התנגשה חזיתית ברכב אחר. הוא סיפר לתכנית האירוח The 700 Club על חייו לפני התאונה: "איבדתי את אמי למחלת הסרטן כשהייתי רק בן 22 והאשמתי בכך את אלוהים. כעסתי כל כך על אלוהים". על אף תמיכת אשתו, סוזי, ג'ף חדל באמונתו, סבל מדיכאון והתמכר לאלכוהול. הוא סיפר: "פעם אחת שתיתי כל כך הרבה שהתעלפתי בבית שלי וכשהתעוררתי לא הבנתי איפה אני נמצא".

חייו התהפכו באותה תאונה גורלית: "זה הרגיש כמו פיצוץ. איבדתי את ההכרה. אני זוכר במעומעם ששמעתי את המכונית מחליקה". ג'ף הובהל לבית החולים בסינסינטי, אוהיו, ע"י מסוק ועבר סדרת ניתוחי חירום. במהלך אחד הניתוחים לבו נדם.

ג'ף קולטר עבר תאונת דרכים קשה וביקר בגיהנום. Youtube: CBN / 700 Club, צילום מסך
ג'ף מספר על החיים שלאחר המוות/צילום מסך, Youtube: CBN / 700 Club
ג'ף קולטר עבר תאונת דרכים קשה וביקר בגיהנום. Youtube: CBN / 700 Club, צילום מסך
ג'ף נלחם על חייו בבית החולים/צילום מסך, Youtube: CBN / 700 Club

ג'ף שיחזר את הרגעים שלאחר המוות: "התעלפתי בזרועות אשתי בבית החולים. התחלתי לראות מראות של שדים ולשמוע נהמות וצחוקים. הלב שלי נעצר, חצי מהלב שלי עצר, הפסקתי לנשום ולמעשה הייתי מת. הרגשתי את נשמתי עוזבת את גופי ואני זוכר שראיתי חושך וגם ערפל על הרצפה והתקרה. הלכתי למקום שיש בו חלל שחור - ואני זוכר שקראתי לישו: 'ישו תעזור לי!'".

לפתע הוא מספר שראה את אמו: "היא הופיעה לי מול הפנים, זו הייתה גרסה צעירה יותר של אמי. אני זוכר שהיא הביטה בי ישר בעיניים. מכל סיבה שהיא, היא שטפה את זרועה". הוא הוסיף: "מנקודת מבט של אדם מאמין, אני מאמין שזה סימל שטיפה ועבורי - לנקות את עצמי, את המעשים שלי. היא נתנה לי את המבט האימהי הזה ואחרי זה אני זוכר שחזרתי חזרה לחדר".

ג'ף קולטר עבר תאונת דרכים קשה ופגש את אמו בשמיים. Youtube: CBN / 700 Club, צילום מסך
אמו של ג'ף הופיעה מולו/צילום מסך, Youtube: CBN / 700 Club
ג'ף קולטר עבר תאונת דרכים קשה וביקר בגיהנום. מאז הוא שינה את חייו לטובה. Youtube: CBN / 700 Club, צילום מסך
מאז ג'ף ואשתו סוזי שינו את חייהם לטובה/צילום מסך, Youtube: CBN / 700 Club

צפו בו מספר את סיפורו:

ג'ף שב לחיים. מאז המקרה הוא עזב את עבודתו במשטרה והקדיש את חייו לאלוהים. הוא הפסיק לשתות והחל לכפר על מעשיו: "מיד הפסקתי לשתות. חזרתי לקרוא בתנ"ך. חזרתי להתפלל שוב. אני לא מאשים עוד את אלוהים במוות של אמא שלי, אלא את הסרטן שלקח את חייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully