וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארדי בי טוענת שביתה רדוף בידי רוח רפאים שרוצה לשכב איתה

11.10.2023 / 0:03

קארדי בי משוכנעת שיש רוח רפאים באחוזה שלה בלוס אנג'לס ומעבר לכך - שהרוח מעוניינת לקיים איתה יחסי מין, כי היא מטרידה אותה רק כשבעלה לא בבית

קארדי בי מספרת שהבית של רדוף רוחות/@bigboy

קארדי בי משוכנעת שיש רוח רפאים שגרה יחד איתה בביתה בלוס אנג'לס ואם זה לא מספיק מוזר לכם - נראה שהיא מאמינה שהרוח רוצה לקיים עמה יחסי מין. היא הגיעה למסקנה המשונה הזו על סמך הרעיון ש"רוח הרפאים" - או מה שזה לא יהיה - יוצאת להטריד אותה רק כשבעלה, אופסט, לא נמצא בסביבה ולכן זה ברור שהרוח מעדיפה שהיא תישאר לבד.

הזמרת קארדי בי - או בשמה האמיתי בלקאליס מרלניס אלמנזר - חוותה כמה התרחשויות על טבעיות בביתה בלוס אנג'לס וחשפה את חששותיה לעוקביה באינסטגרם מוקדם יותר השבוע. מאז, הסרטונים הועלו לכל רשת חברתית שקיימת. היא סיפרה למעריצים שלה בלייב: "אני מתחילה לשמוע כמו צליל של זבוב, נכון? אחים שלי, לא הצלחתי למצוא את הזבוב המז***ן. התחלתי לשמוע את הצליל הזה במסדרון. זה נשמע כאילו מישהו בטלפון".

אז זה בהחלט יכול להיות רק זבוב, לא? קארדי לא חושבת כך. היא ביקשה ממאבטח שיכנס לבית כדי לראות אם הוא יכול לפענח מהיכן מגיע הקול, אך כשהוא נכנס לבדוק - הוא לא שמע דבר. הראפרית בת ה-30 הוסיפה: "תגידו לי איך הקול נעלם? הוא נעלם משום מקום. כל מה שאני מנסה להגיד לכם זה שיש רוח רפאים או נשמה מסתובבת בבית המז***ן הזה".

כך היא סיפרה על זה:

זה הרגע שבו היא החלה להסביר כיצד "רוח הרפאים" יוצאת לשחק רק כשהיא לבד בבית. "כשאני לבד, היא תמיד רוצה להתעסק איתי", היא אמרה, "שימו לב, כשאני בבית באטלנטה או בניו יורק, אין שם כלום". הראפרית אמרה שהיא חושבת שזה אומר שהרוח רוצה לשכב איתה וקבעה: "אני כל כך מבולבלת כי אני כל כך לבד בבית הזה עם הרוח המז****ת הזאת שבבירור רוצה לז**ן אותי, כי היא מגיעה רק כשאני כאן לבד".


והיא לא לבד
כוכבת ריאליטי טוענת שעשתה סקס עם רוח רפאים: "הרגשתי דברים שאני לא יכולה להסביר"

טוענת שעשתה סקס עם 15 רוחות רפאים - וויתרה על גברים בשבילן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

המצב נהיה כל כך גרוע, כנראה, שהיא אפילו שוקלת לעזוב את האחוזה ולעבור למלון. ובכן, היא בהחלט יכולה להרשות זאת לעצמה. למען ההגינות, היא גם יכלה כנראה להרשות לעצמה להטיס מגרש שדים מהותיקן כדי לטפל בבעיה אחת ולתמיד. לכי על זה בי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully