וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מדברת עם המתים וכך גם בני בן ה-9. הם מעירים אותו בלילה"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 7:06

אריקה רוסו מספרת שלבנה בן ה-9, קייל, יש יכולות של מדיום בדיוק כמו שיש לה, אך "האנרגיה השלילית" לפעמים מעירה אותו בלילה

"רוחות רפאים חיות איתנו" - פעילות על טבעית במטבח/instagram.com/lainey_and_ben/

אריקה רוסו, אמא לשניים מקונטיקט ומתקשרת, חשפה שלבנה בן ה-9, קייל, יש "יכולות תקשור ואינטואיטיביות" בדיוק כמוה - אבל לפעמים "אנרגיה שלילית" מעירה אותו בלילה.

רוסו, בת ה-36, גילתה על היכולות של בנה כשהיה בן 4 וראתה אותו מדבר עם מישהו שלא היה שם פיזית. היא נכנסה לזום לקריאה של לקוחה. במהלך הפגישה, היא הרגישה בנוכחותו של בנו המנוח של הלקוחה, מה שאופייני לדבריה שקרובים מופיעים בקריאות. "כשדיברתי עם קייל בחוץ (אחרי הקריאה), הוא אמר שהוא דיבר עם ילד שהיה כאן כדי לפגוש את אמא שלו", אמרה רוסו ל-nypost. "הלסת שלי פשוט נשמטה. אז גיליתי שהבן שלי הוא מדיום". "אני חושבת שהוא יהיה מדיום נהדר יום אחד", היא הוסיפה.

בניגוד לבנה, שלמד על כוחותיו העל טבעיים בגיל צעיר, רוסו פיתחה את הקשר הרוחני שלה בשנת 2017 כאשר "החלו להופיע רוחות" מולה. היא התחילה לתקשר עם המתים על ידי כניסה ל"מצב מדיטטיבי וחיזוי העתיד". גם אם הרוחות אינן מדברות ישירות אל רוסו, היא יכולה להרגיש בנוכחותן, להנחות אותה למה שהן מנסות להעביר.

המנטורית העסקית תמיד שמה לב להתנהגות המיוחדת של בנה, אותה גם היא הפגינה בילדותה, אבל מודה שקייל "מכוונן מאוד" בהשוואה לרוב הילדים, שלדעתה הם אמפתיים לאנרגיה רוחנית. עם זאת, "אנרגיה שלילית" מנוכחות רוחנית התגנבה לחלומותיו של בנה בן התשע בלילות מסוימים והקשתה עליו לישון.

אמו מספרת על חלום שהיה לו על סבתו שנדבקה בקורונה ושלושה ימים לאחר מכן - היא אובחנה כחולה במחלה. "הרגשתי שבחלומות שלי אנשים מדברים איתי אבל אף אחד לא שם - אני שומע קולות ואני מדבר איתם", אמר קייל.

התקשורת עם המתים אינה מתרחשת לעתים קרובות עבור הילד, אבל אמו יודעת על רוב המפגשים. "אני יודעת שהוא פתוח לקבל מידע משם", מוסיפה רוסו, "אני לא אדחוף אותו לזה, אם הוא לא ירצה ללמוד עוד על זה".

עוד בנושא:
קארדי בי טוענת שביתה רדוף בידי רוח רפאים שרוצה לשכב איתה

אם ובתה כוכבות הפורנו יוצאות ללכוד רוחות רפאים בהלבשה תחתונה

הפודקאסט של אריקה רוסו:

רוסו מציעה חונכות למי שמחפש עניין בפיתוח האינטואיציה הרוחנית שלו וקורס של 30,000 דולר המתמקד במפגשי אנרגיה ללא הגבלה. היא מתארת מדיום ומתקשר כשתי פרקטיקות שונות, "מתקשר תופס, מדיום מקבל. מדיום מתחבר עם מישהו בעולם הרוח, בעוד מתקשר מנבא את העתיד".

בעוד שלאמא של קייל יש ידע בפעילות פאראנורמלית, הוא מודה שלקח לו זמן להאמין ביכולת שלו לתקשר עם רוחות. "לא ממש פחדתי כי לא באמת האמנתי ברוחות", הוא שיתף, "אני זוכר שמישהו דיבר איתי, אבל אף אחד לא היה שם, אז פשוט המשכתי להגיב. זה היה ממש מוזר אבל אני לא מפחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully