וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ובתה כוכבות הפורנו יוצאות ללכוד רוחות רפאים בהלבשה תחתונה

29.3.2023 / 0:07

אם ובתה, שהן גם שחקניות פורנו, ישהו בפונדק רדוף רוחות כשהן בהלבשה תחתונה בלבד - בתקווה שרוחות הרפאים יחוסו עליהן. הן חוששות בעיקר מבובה רדופה ששוכנת באחד החדרים הסמוכים, אנחנו חוששים לשפיות שלהן

אם ובתה כוכבות הפורנו במרדף אחר רוחות רפאים/tiktok.com/@levibabestation

האימא והבת לוי ומקנזי בלו צפויות להתארח השבוע בפונדק רדוף רוחות במטרה לבחון את אומץ ליבן. מאחר שהן רגילות לככב באתר הפורנו "בייבסטיישן", הן מתכננות לנצל את הנתונים הגופניים שלהן ואת ניסיונן המיני כדי לפתות את רוחות הרפאים כשהן בהלבשה תחתונה. הן מאמינות שהגברים המתים שרודפים את הפונדק יחוסו עליהן, אך מודאגות שזו דווקא הבובה הרדופה מהחדר הסמוך שתתעלל בהן.

השתיים מתכננות לשהות לילה אחד בפונדק My Haunted בן 400 השנה שבצ'סטר כשהן לבושות בהלבשה תחתונה סקסית ש"תרגיע את הרוחות". לוי בלו בת ה-39 ובתה מקנזי בלו בת ה-20, שגם מנהלות עמוד OnlyFans ביחד, מתרגשות לקראת "הרפתקת ציד הרפאים האולטימטיבית באחד המקומות הרדופים במדינה", כפי שתיארה האם.

לוי אמרה: "אנחנו אוהבות תופעות על טבעיות, אבל אנחנו גם פחדניות. לכן חשבנו על תוכנית ערמומית ללבוש את הלנז'רי הכי סקסי שלנו בניסיון להמם את הרוחות, בתקווה שהן יקלו עלינו. זה אולי לא יבשר טובות אצל הבובה הרדופה, אבל אנחנו מקווות שכל רוח גברית תעניק לנו חוויה נעימה יותר".

הבובה המצמררת שאליה מתייחסת לוי נקראת "בובת החסד" שנשארת נעולה בקופסת זכוכית עם שרשראות ומנעולים. חוקר התופעות העל טבעיות, דני מוס, דיבר על חדר מספר 8 הידוע לשמצה, בו שוהה כעת "בובת החסד". הוא אמר ל-Daily Star: "מאז שהיא הגיעה אלינו בינואר, אנשים לא שרדו את חדר 8. היא משפיעה בעיקר על גברים. כמה מהם לא שרדו בחדר יותר מ-3 דקות. הם חשו חרדה, שמעו קולות, הרגישו שעיניהם בוערות. הם רצו לצאת מהחדר. מי שנכנס לחדר 8 חייב לחתום על כתב ויתור מראש. אנחנו לא לוקחים אחריות. חדר 8 פתוח רק למנוסים, מי שלא חווה תופעות על טבעיות לפני - זו עלולה להיות חוויה מסוכנת עבורו".

על אף החרדה הקיימת, לוי ומקנזי החליטו ללכת על זה - אך הזמינו לעצמן לילה במלון ספא יוקרתי יום לפני ויום אחרי העצירה בפונדק הרפאים כדי להכין את עצמן למאורע - ולהירגע מיד אחריו. לוי אמרה: "נחזור למלון הספא שלנו בלילה שאחרי בתקווה להתנקות משדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוד בנושא:
המשפחה שמכונה "משפחת אדמס האמיתית" טוענת שביתם רדוף בידי רוחות
הזמרת שנישאה לרוח רפאים דורשת גט: "אני חוששת שהוא מנסה להכניס אותי להיריון"

מקנזי, שהצטרפה ל"בייבסטיישן" בגיל 18, לא בטוחה שאמה תשרוד את הלילה בפונדק שאומרים שהוא ביתן של רוחות רפאים רבות. היא אמרה: "אמא שלי מפחדת מהצל של עצמה ואפילו עזבה את משמרות הבייבסטישן שלה מוקדם פעמים רבות כי היא הייתה משוכנעת שהמעלית בעבודה שלה רדופה. אני לא חושבת שהלבשה תחתונה תציל אותה בפונדק הרדוף. זה הולך להיות מפחיד, זה בטוח".

אמה, לוי, עובדת ב"בייבסטיישן" כבר 20 שנה, אך העבודה לצד בתה בתעשייה למבוגרים בלבד לא הייתה מתכוננת: "מקנזי לא חלמה להיות דוגמנית כמוני. היא רצתה לעבוד במשרד ולעסוק במנהל עסקים. כשהגיעה לגיל 18 היא החלה להגיש בקשות לעבודה משרדית, אך חודשיים לאחר מכן הגיעה הקורונה. היא החליטה ליצור חשבון ב'בייבסטיישן' וידעתי עם מי לקשר אותה. אנשים קיבלו את זה יפה, הם אהבו שהבאתי את הבת שלי לעבוד איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully