וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחה שמכונה "משפחת אדמס האמיתית" טוענת שביתם רדוף בידי רוחות

20.3.2023 / 0:06

בני משפחת "אדמס" טוענים ששמעו בכי של ילדה קטנה והריחו ביצים רקובות בביתם הרדוף. הם יוצאים למסעות עם ילדיהם ברכב הלוויות שלהם בניסיון ללכוד רוחות רפאים

המשפחה מנסה לרקוד את הריקוד של וונסדיי אדמס/occulthauntings

זו לא תמונה מסרטי "משפחת אדמס" וגם לא מהעונה הבאה של "ונסדיי". התמונה הבאה היא של משפחה אמיתית לגמרי שבה האב, האם וגם שתי הילדות יוצאים לציד רפאים וחיים לטענתם בבית רדוף רוחות. הם טוענים שהם שומעים בכי של ילדה קטנה ומריחים ריל של גופרית (או ביצים רקובות) מביתם לעיתים קרובות. לא ידוע האם חיה איתם יד שלא מחוברת לגוף.

ג'ון פול קנדי בן ה-33 ובת זוגו, קימי ג'פרי בת ה-38, מווינספורד, צ'שייר, גילו לטענתם שהבית שלהם רדוף רוחות לאחר שעברו אליו בספטמבר 2022. המשפחה שמכונה בתקשורת הבריטית "משפחת אדמס האמיתית" מתכננים להציב מצלמות בביתם כדי ללכוד את ההתרחשויות המפחידות. לדברי ההורים, בנותייהם סנואו בת ה-10 ופיבל בת ה-6 לגמרי מסוקרנות מהעניין ולא מפחדות לחיות לצד הרוחות.

המשפחה, שנוסעת במכונית קבורה בשם "מורטישיה", מקווה להקים מוזיאון לחפצי האמנות שלהם - שתי בובות רדופות, מימי ואסתר, תכשיטים רדופים וקופסת דיבוק. ג'ון, מורה בתפקידו, אמר ל-MIRROR: "חשבנו שיש לנו דליפת גז כי היה לנו בבית ריח של ביצה רקובה. הזמנו מהנדס והוא לא מצא דליפה. פתאום הריח פשוט נעלם. ריחות גופרית יכולים להיות מקושרים לשדים".

קימי, מטפלת במקצועה, אמרה: "בלילה אחד התעוררתי בשלוש לפנות בוקר ושמעתי ילדה בוכה. בדקתי את סנואו ופיבל אבל הן ישנו עמוק. אנחנו הולכים לקנות מצלמות כדי לנסות לתפוס כל דבר חשוד".

בני הזוג התחילו את עסקי ציד הרפאים שלהם באוגוסט 2022 לאחר שיצאו לסיור לכבוד יום ההולדת של קימי. "קימי הייתה מאוד סקפטית לגבי כל זה כשהיא פגשה אותי לראשונה", אמר ג'ון, "קניתי לה כרטיס לבית רדוף רוחות ליום הולדתה וקלטנו רוח רפאים ורודה במצלמה".

המשפחה מבקרת יחד באתרים רדופי רוחות וטוענים שבתם, סנואו, יכולה לראות רוחות רפאים ושדים. "היא ראתה את האצבעות הארוכות האלה בציד רפאים", אמר ג'ון, "היא ממשיכה לשים לב לדברים מוזרים בבית. הבנות אוהבים להיות מעורבות בניסויים על חפצי האמנות השונים שלנו". קימי הוסיפה: "פיבל משתעשעת מזה. היא הוציאה את כל הברביות שלה כדי לראות אם הן יזוזו. הן זזו כשהיא התעוררה - והיא הייתה נחושה בדעתה שזו לא היא שהזיזה אותן".

בני הזוג קנו זה לזו מתנות "רדופות" לחג המולד - כשג'ון קנה לקימי טבעת דמונית. "התברר שזה שד מיני שמתפלל על נשים", אמרה קימי. קימי הוציאה 250 ליש"ט על בובה עבור ג'ון בשם מימי שגם היא, לכאורה, רדופה. המשפחה מקווה להוסיף עוד חפצים לחפצי האמנות שלהם בתקווה שיום אחד יצליחו לפתוח מוזיאון: "יש לנו קופסת דיבוק כרוכה בחבל ואטומה בשעווה", אמרה קימי, "ישות רעה לכודה שם".

"אנחנו ידועים בתור המשפחה הרדופה", אמר קימי, "כולם קוראים לנו משפחת אדמס או משפחת וורנס. אנחנו מקווים למצוא ראיות נוספות מהחקירות שנבצע כך שנצדיק את שמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully