וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולני: צעירות זימנו רוח רפאים ונאלצו לעבור טקס גירוש שדים מצמרר

4.10.2023 / 0:01

קבוצה של צעירות ממקסיקו החזירו לחיים את אתגר "צ'ארלי צ'ארלי" וזימנו לחדר רוח רפאים מרושעת שהשתלטה להן על הגוף. גם אם אתם לא מאמינים בשדים, הקטע הבא ידיר שינה מעיניכם

צילום מסך

אתגר "צ'ארלי צ'ארלי" תפס תאוצה ברשתות החברתיות כבר במאי 2015, אולם התגלה לבסוף כקמפיין מוסווה לסרט אימה של אולפני וורנר LA HORCA. האתגר הזה מעמיד את הפחדים הגדולים ביותר שלכם במבחן. מטרתו היא לזמן רוח רפאים מקסיקנית בשם צ'ארלי דרך סוג של לוח וויג'י מאולתר. המנצח יהיה זה שיצליח לזמן את הרוח.

קבוצה של בנות ממקסיקו הצליחו - לכאורה - לזמן את צ'ארלי, רק שהפעם הוא החליט לנקום. בסרטון מצמרר שעלה לרשת לפני מספר שנים אך זוכה שוב להתעניינות, נראות הבנות אחוזות דיבוק, מוחזקות על רצפת בטון בכנסייה, צורחות ומקללות בזמן שעובדי המקום קוראים בפניהן פסוקים מכתבי קודש.

בסרטון, שצולם באיקיטוס, פרו, נראית אחת הבנות מסתערת מאחור על אחרת, לפני שהשוטרים במקום ריסנו אותה. טקס גירוש השדים נמשך כ-5 שעות ללא הצלחה, כשלבסוף נשלחו הבנות לקבלת טיפול רפואי.

אתגר צ'ארלי צ'ארלי במקסיקו. צילום מסך
צעירות אחוזות דיבוק אחרי ששיחקו באתר "צ'ארלי צ'ארלי"/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אתגר צ'ארלי-צ'ארלי: המשחק ההזוי שכובש את הרשת

לכתבה המלאה

אתגר "צ'ארלי צ'ארלי" הפך לויראלי כשעוד ועוד גולשים תיעדו עצמם מנסים לזמן את צ'ארלי. כללי המשחק פשוטים: מציבים שני עפרונות מאונכים זה לזה על פיסת נייר וכותבים את המילים "כן" ו-"לא" פעמיים - מילה אחת בכל רבע שנוצר. בדומה ללוח וויג'י, השחקנים מתבקשים להגיד "צ'ארלי, צ'ארלי, אנחנו יכולים לשחק?". אם צ'ארלי אכן שם, העפרונות יזוזו למילה "כן". כדי לסיים את המשחק המשתתפים חייבים לשיר: "צ'ארלי, צ'ארלי, אפשר להפסיק?" ולאחר מכן להשליך את העפרונות על הרצפה כדי לנתק מגע מרוח הרפאים, אחרת היא תרדוף אותם ואת ביתם לתמיד.

  • עוד באותו נושא:
  • שדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully