וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו 3 המזלות שבסבירות גבוהה יהיו מיליארדרים - ויש דוגמאות

30.4.2024 / 0:01

ניתוח תאריכי הלידה של המיליארדרים המובילים בעולם מצא ששליש מהם חולק את אותן המזלות - ואולי זו הסיבה שהם הגיעו לאן שהגיעו. הנה המזלות ברי המזל

מארק צוקרברג בדיון בנסאט, מתנצל בפני המשפחות של קורבנות על נזקי הרשתות החברתיות/רויטרס

"הבלוג לעסקים קטנים" ניתח את תאריכי הלידה של המיליארדרים המובילים בעולם - ומצא ששליש חולקים רק שלושה מזלות: מזל מאזניים, מזל דגים ומזל שור. זה לא כל מה שמשותף להם: זה אולי לא יפתיע אתכם, אך מתברר ש-88% מהמיליארדרים הם גברים, 65% לבנים ו-90% בני 50 ומעלה. האם אתם חולקים את אותו מזל של המיליארדרים המצליחים בעולם? בואו נבדוק.

מזל מאזניים (23 בספטמבר - 22 באוקטובר)
בני מזל מאזניים מהווים 12% מהמיליארדרים בעולם. נשלטים על ידי ונוס ומיוצגים על ידי סולמות הצדק האלוהיים, לבני מזל מאזניים יש תחושה חזקה של אסתטיקה וחולשה לדברים שהם לא יכולים להרשות לעצמם. הם ממנפים את טעמם הטוב להצלחה ומקבלים הזמנות למעגלים חברתיים גבוהים. בני ובנות מזל מאזניים מעולים בתקשורת, בשיחות קלילות לצד קוקטיילים ובשכנוע אנשים אחרים להשקיע בהם ולתת להם כסף. המאזניים מבינים שלמרות שלהיות אמן מורעב עשוי להיות דבר רומנטי, אך להיות קפיטליסט עשיר עם אימפריה אמנותית זה משהו שיותר מתאים להם.

המיליארדרים הבולטים של מזל מאזניים כוללים את ראלף לורן, מעצב האופנה היהודי-אמריקאי, אליס וולטון, יחת מיורשי חברת וולמארט ואוצרת אמנות נלהבת, ואת אמאנסיו אורטגה, מייסד אינדיטקס - קמעונאית האופנה הגדולה בעולם.

מעצב האופנה ראלף לורן, אפריל 2012. AP
בן מזל מאזניים טיפוסי, ראלף לורן/AP

מזל דגים (19 בפברואר - 20 במרץ)

אנשי מזל דגים מהווים 11% מהמיליארדרים בעולם. כיצורים החולמניים והאינטואיטיביים שהם, הם נולדו כדי למכור פנטזיה והבטחה מטורפת של בריחה מהמציאות.

ברשימה תמצאו את ברנאר ארנו, מייסד ומנכ"ל LVMH, חברת מוצרי היוקרה הגדולה בעולם. בשנת 2022 הוא הוערך לראשונה כאיש העשיר בעולם ונכון ל־2024 הוא עדיין מחזיק בתואר - כאשר הונו מוערך בכ-233 מיליארד דולר. מיליארדרים אחרים בני מזל דגים כוללים את המייסד השותף של נייקי, פיל נייט, והבעלים של מאות כלי תקשורת ברחבי העולם, רופרט מרדוק.


עוד בנושא:
4 המזלות הכי חסרי לב לפי האסטרולוגים

היזהרו מהם: 5 המזלות הפלרטטנים ביותר לפי אסטרולוגים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רופרט מרדוק. GettyImages
המילארדר רופרט מרדוק בן מזל דגים/GettyImages

מזל שור (20 באפריל - 20 במאי)

אנשי מזל שור מהווים 10% מהמיליארדרים בעולם וכמזל השולט בבית השני של העושר, זה בהחלט מתאים. שוורים אוהבים דברים מפוארים ויעשו הכל כדי להשיג אותם. בתערובת עיקשת וחסרת רחמים של רכושנות וישירות, הם מייצגים את שלב הפעוט בהתפתחות האנושית - הם רוצים הכל עכשיו ומיד. הם חיים לפי האמונה "זה שלי ויותר מזה" ו"יותר מדי זה אף פעם לא מספיק". המטרה שלהם היא יציבות בכל מחיר ונוחות ללא ויתורים.

דוגמאות לשורים מיליארדרים כוללים את מייסד/מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג, ממציא שואב האבק ג'יימס דייסון, איש העסקים דיוויד קוך והאישה העשירה ביותר בגרמניה, סוזן קלאטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully