וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזהרו מהם: 5 המזלות הפלרטטנים ביותר לפי אסטרולוגים

7.2.2024 / 0:03

כולנו יודעים שבני מזל אריה הם פלרטטנים מלידה, אך האם ידעתם שיש מזל הרבה יותר פלרטטן ממנו? הנה 5 המזלות הפרלטטנים ביותר בסדר עולה

המזלות שאוהבים להציק לאחרים בשאלות מטופשות/tiktok.com/@astroguyco

אז תגידו, אתם באים לפה הרבה? יופי כי זה זמנם של הפלרטטנים הכרוניים להיחשף! אתם ודאי תרצו לדעת מי מתחיל איתכם כי הוא באמת בעניין שלכם ואזר אומץ כדי לפנות אליכם, ומי אמר בדיוק את אותו משפט הפתיחה הקישטי ל-5 אנשים לפניכם?

לא תמיד קל לזהות פלרטטנים. לפעמים זו אישיותכם הכובשת שגורמת לאחרים לחשוב שהם פלרטטנים, אפילו שהם לא. אחרים עשויים להיראות ביישנים וצנועים אבל למעשה עם שפים בפלרטטנות. לפי האסטרולוגים קל לזהות מי פלרטטן מטבעו ומי פחות.

האסטרולוגיות רקל רודריגז ומריון ווילמסון סיפרו ל-Bestlifeonline מהם 5 המזלות הפלרטטנים ביותר בגלגל המזלות. הנה הם מהפלרטטן המתחיל ועד למנוסה ביותר:

מזל קשת
אין שום דבר עדין בגישתו של קשת לפלירטוט. למזל ההרפתקן ואוהב החופש הזה אין בעיה להיפתח ולגרום לך להרגיש שהחיים שלך מרגשים יותר רק מהיכרותם. עם זאת, הוא נוטה ללכת רחוק מדי ולומר בדיוק את מה שעל ליבו, כך שגם אם הם טוב בפלירטוט, הוא נוטה מאוד מהר לשים לעצמו רגליים ולהרוס הכל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

ג'ואי מ"חברים". Giphy
סמל הפלרטטנות - ג'ואי טריביאני/Giphy

מזל מאזניים
אם אתם חברים של בני ובנות מזל מאזניים או מחפשים להתחיל מערכת יחסים עם אחד מהם, סביר להניח ששמתם לב עד כמה קל להם להתחבר עם אנשים אחרים. אחת הסיבות לכך היא יכולת הפלירטוט שלהם. "הם גורמים לך להרגיש מיוחד בכך שהם נותנים לך את מלוא תשומת הלב שלהם ומאזנים את מצב הרוח שבו אתה נמצא", אומרת רודריגז. אחרי הכל, הם נשלטים על ידי ונוס, כוכב הרומנטיקה. עם זאת, וויליאמסון מציינת כי מאחר שהמאזניים "שונאים עימות מכל סוג שהוא", הם "יתחנפו כדי לשמור על השקט", מה שעלול להיחשב בטעות כפלירטוט על אף שהוא בהחלט לא כזה. נסו לפענח מתי הם באמת בעניין שלכם ומתי הם פשוט רוצים שהאווירה הטובה תישמר.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

מזל טלה
כמזל אש נלהב, לאלה יש את הביטחון ללכת תמיד על מה שהם רוצים. הם מפלרטטים כאילו הם במשימה - והם לא הולכים להיות אלה שיכשלו בה. "השיטה שלהם נועזת. הם יתנו לך מחמאות ואולי אפילו ישוויצו קצת כדי למשוך את תשומת הלב שלך", אומרת רודריגז. לפעמים, סגנון הפלירטוט הזה יכול להרגיש מעט אינטנסיבי, אבל לעולם לא תצטרך לנחש מתי בני מזל טלה מעוניינים בך. בניגוד למאזניים, רואים את זה עליהם יופי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>


עוד בנושא:
אל תתווכחו איתנו: אלה 6 המזלות העקשנים ביותר לפי האסטרולוגים
ל-3 המזלות האלה יש את היצר המיני הגבוה ביותר - וזה לא מזל קשת

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גבר מביט על אישה ברחוב. ShutterStock
וכמובן המם המפורסם/ShutterStock

והמזלות הפלרטטנים ביותר הם:

מזל אריה
אז כן, כאן אין לנו הפתעות - אם כי יש מזל אחד שעוקף אותו בסיבוב (תכף נגיע אליו). "האריה משתוקק לאהבה ותשומת לב כמו אש שזקוקה לחמצן והפלירטוט גורם להם להרגיש שהם מרכז העולם של אנשים אחרים", מסבירה וויליאמסון. לא רק שהם מקבלים דחיפה של האגו במצבים האלה, זה רק מחזק את היותם טיפוסים ממגנטים באופן טבעי, שמצליחים למשוך כל מי שהם רוצים למסלול שלהם. "בדיוק כמו כוכב הלכת השולט שלהם, השמש, האריה משדר חום, יצירתיות ואהבה", מוסיפה וויליאמסון. אם האריה שם עין עליך - אתה יכול להיות בטוח שהם יגרמו לך להרגיש מיוחד.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

מזל תאומים
בתור הפרפרים החברתיים של גלגל המזלות, בני מזל תאומים יודעים להשתמש באישיות שלהם לטובתם, מה שיכול לבוא לידי ביטוי בפלרטטנות מוגזמת עם כל מי שסביבם. "הם גורמים לך להרגיש שאתה האדם הכי מעניין שהם פגשו בחייהם", מסבירה רודריגז. וויליאמסון מזהירה לא להתמסר אליהם בקלות: "גם אם הם לא ממש אוהבים מישהו, הם ישכנעו אותך ואת כל החברים שלך שהם כן", היא אומרת, "אז אל תתפלאו אם הם יפלרטטו עם כל האנשים בחדר לפני שהלילה יסתיים".
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully