וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתווכחו איתנו: אלה 6 המזלות העקשנים ביותר לפי האסטרולוגים

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 8:09

במקום להמשיך להתווכח איתו, אולי כדאי שתדעו לזהות מראש מי הוא הטיפוס העקשן שלעולם לא ישנה את דעתו ועם מי עוד אפשר לעבוד. הנה המזלות העקשנים ביותר בסדר עולה

המזלות שינואר 2024 הוא בהחלט החודש שלהם/tiktok.com/@innerworldsastrology

לא שזו סיבה להיכנע לדרישות שלו, אבל בפעם הבאה שתתקלו באדם עקשן במיוחד, אולי כדאי שתבדקו מה המזל שלו כדי להבין האם יש עוד סיכוי לשנות את דעתו או שמדובר במקרה אבוד. על פי מיטב האסטרולוגים של Bestlifeonline, יש שישה מזלות שניחנים בעקשנות - כל אחד ברמה שונה. מזל קשת, לדוגמא, נוהג לעמוד על הערכים שלו אבל פחות יתעקש על הדברים הקטנים. לעומתו, האריה טוב מאוד בלשכנע אחרים ופחות בלהשתכנע בעצמו, כמעט בכל נושא. האסטרולוגיות רקל רודריגז ובריאנה סוסי דירגו בסדר עולה את 6 המזלות העיקשים ביותר בגלגל המזלות - ואם הם יתווכחו איתכם שהם לא, כנראה שהן צודקות.

מזל קשת
רוב הזמן הקשת ההרפתקן והספונטני מוכן לאמץ שינוי, אבל הצד העיקש שלהם כן מציץ מדי פעם. רקל רודריגז, אסטרולוגית ב-Nomadrs, טוענים שהם יכולים להיות עקשנים להפליא בכל הנוגע לאידיאלים ולפילוסופיות שלהם - וזה בדרך כלל נוגע למושגים קיומיים ולא לעניינים יומיומיים. אם מזל האש הזה ירגיש שהערכים שלו מוטלים בספק, הוא ינטע את רגליו בקרקע עד שהוא יצליח לשכנע אתכם בעמדתו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

אישה עקשנית. ShutterStock
הקשת לעולם לא יוותר על האידיאלים שלו לטובת אדם אחר/ShutterStock

מזל סרטן
הסרטן הוא רגיש ודואג לאחרים, אבל העקשנות שלו יוצאת כשהיא נוגעת למשפחה ולחברים שלו. אם הוא מגן על מישהו שאכפת לו ממנו, לא סביר שהוא יחזור בו. "הם מעריכים ביטחון רגשי ואם הם מרגישים מאויימים, הטפרים שלהם יוצאים החוצה - והם דבקים בתקיפות בעמדתם", אומרת רודריגז.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

מזל אריה
מלכי הג'ונגל בטוחים בעובדה שהדרך שלהם היא הדרך הנכונה היחידה - והם טובים מאוד בלשכנע אחרים בכך. "האריה הוא מזל האש הקבוע של גלגל המזלות ולאריות האלה אין בעיה לעמוד על שלהם, לומר את האמת שלהם ולפעול מהלב", אומרת בריאנה סוסי, אסטרולוגית ב-Sacred Arts for Soulful Seekers, "לא אכפת להם אם אנשים אחרים יאהבו את זה או לא - והם לא מושפעים בקלות על ידי דעת הקהל".
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

מזל גדי
"בני מזל גדי הם עקשנים, אבל בעיקר בגלל שהם מאוד ממושמעים וממוקדים", אומרת רודריגז, "אם הם מציבים לעצמם מטרה או צריכים להשלים רשימת מטלות, שום דבר לא ימנע מהם לעשות זאת". עם זאת, בעיות מתעוררות עם אחרים בגלל שהם צרי אופקים בגישתם. רודריגז מוסיפה שהתכונה הספציפית הזו גורמת להם להיות עמידים בפני שינויים או רעיונות חדשים שהם לא בדקו בעצמם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

עוד בנושא:
3 המזלות האלה נוטים שלא לצאת מהבית על פי אסטרולוגים
ל-3 המזלות האלה יש את היצר המיני הגבוה ביותר - וזה לא מזל קשת

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גבר עקשן. ShutterStock
הגדי עקשן, בעיקר כי הוא לא מוכן שמישהו או משהו יעמוד בדרך למטרה שלו/ShutterStock

ואלה שני המזלות העקשנים ביותר:

מזל עקרב
סוסי מתארת את בני מזל עקרב כ"חוקרים יסודיים". הם אינטליגנטיים במיוחד ומיומנים בפרויקטי מחקר, אבל זה גם אומר שיש להם הוכחות לכל דבר. בני ובנות מזל עקרב יקשיבו בשמחה לדעות שלך, אבל שום דבר שאתה אומר לא יסחוף אותם. העומק הרגשי שלהם מזין את האמונות שלהם, כך שהם עשויים להיות חסרי רחמים כשהם מגבים את דעותיהם. והם נאחזים בהכל - כדי שלעולם לא ישכחו שניסית להתווכח איתם בכלל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

מזל שור
כמובן. הביטוי "עקשן כמו שור" לא בא משום מקום. ברגע שמזל שור יחליט משהו, זה יהיה כמעט בלתי אפשרי לשכנע אותו אחרת. בדומה לחיה, הם יתעצבנו בקלות, במיוחד כשמישהו מנסה לאתגר אותם. "אל תבזבזו את זמנכם בניסיון לשנות את דעתם", מזהירה סוסי. מזל אדמה זה אינו רואה את עצמו כבלתי גמיש. במקום זאת, הוא מאמין שזו הדרך היחידה שלו לחיות את חייו. הוא יותר ממוכן לקשור את עצמו לגדר כדי להבטיח שהוא יקבל בדיוק את מה שהוא רוצה.
​הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully