וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 המזלות האלה נוטים שלא לצאת מהבית על פי אסטרולוגים

5.10.2023 / 0:05

האם אתם מאלה שמעדיפים בילוי ביתי על יציאה עם חברים? אסטרולוגים טוענים שיש 3 מזלות שמאופיינים בהעדפה שלהם להישאר בבית

המזלות הקשים ביותר בגלגל המזלות/@owenpiersonxo

מי אתם האנשים שמעדיפים להישאר כל ערב על הספה מול הטלוויזיה במקום לצאת להתרענן קצת במפגש חברתי? אסטרולוגים טוענים שמפות הלידה שלנו יכולות להצביע על הצורך שלנו בבדידות ושקט. למשל, אנשים עם ריכוז כבד של כוכבי לכת בבית ה-12 שמאפיין את הבידוד והתת מודע, נוטים יותר לבלות זמן לבד בבית. האסטרולוגית רידה ויגל סיפרה ל-Post שיש 3 מזלות שיותר מאופיינים בצורך שלהם להישאר בבית. הנה הם:

מזל שור (20 באפריל - 20 במאי)
לבני מזל שור יש מוניטין רע כעקשנים ועצלנים, אבל הם בעיקר מעדיפים להשקיע מאמצים בדברים שמשתלמים להם יותר. מייגן פוקס סיפרה פעם: "אני שונאת לצאת, להימצא בקהל ובמועדונים. אני יכולה להתמודד את זה אבל אני לא אוהבת את זה, אף פעם לא אהבתי. זה לא הקטע שלי. זו לא האישיות שלי. אני בת מזל שור, אנחנו משעממים". גם הזמרת האגדית שר סיפרה פעם על אהבתה לבילוי על הספה: "יש לי אישיות שרק רוצה לשבת ולהיות בשקט, לצפות בסרטים ישנים. אני מאוד מופנמת".
הורוסקופ יומי למזל שור >

מייגן פוקס, 12 ביוני 2023. GettyImages
מייגן פוקס, מזל שור, סיפרה פעם: "אני שונאת לצאת, להימצא בקהל ובמועדונים"/GettyImages

מזל סרטן (21 ביוני - 22 ביולי)
הסרטן שולט בבית הרביעי של הביתיות, השושלת והשורשים. חיפוש אחר נוחות ורצון להיות בשליטה גורם לבני ובנות המזל הזה להעדיף את הבית על כל יציאה, לדרוש תנומות בשפע ולבדר רק כמה מחבריהם הקרובים ביותר - ועדיף במפגש ביתי. סלינה גומז, בת מזל סרטן, מודה: "אני אוהבת לישון. אני אוהבת לנוח. אני אוהבת להיות בבית ולא לצאת".
הורוסקופ יומי למזל סרטן >


מזל בתולה (23 באוגוסט - 22 בספטמבר)
מזל בתולה הוא מזל אדמה שניתן לשינוי, הרואה בגוף מקדש ובזמן מטבע. בארקנה הגדולה של הטארוט, הבתולה מיוצג על ידי קלף הנזיר, סמל של נסיגה והתבודדות. בני מזל בתולה נוטים להתרחקות חברתית ולבדידות מתמשכת. השחקנית גרטה גרבו הוכיחה את הנקודה ואת השאיפה לפרטיות. לאחר פרישתה בגיל 36 בלבד, היא חיה חיים של מתבודדת, נמנעת מראיונות ובקשות לחתימה. מייקל ג'קסון היה דוגמה קיצונית לבתולה מתבודדת וזאת בעקבות האשמות נגדו שגרמו לו לבלות את שנות חייו האחרונות בבידוד. השחקנית בלייק לייבלי סיפרה פעם: "אני כל כך אוהבת את החיים האישיים שלי ואת המשפחה שלי. צריך לעשות הרבה כדי לגרום לי לצאת מהבית".
הורוסקופ יומי למזל בתולה >

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully