וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 המזלות הכי חסרי לב לפי האסטרולוגים

15.3.2024 / 0:01

4 המזלות האלה לא מתכוונים להציע לכם את התמיכה הרגשית שאתם צריכים, אבל תסלחו להם. הם נולדו ככה

7 המזלות המסוכנים ביותר/tiktok.com/@zodiacc.signzz00

4 המזלות הבאים ידועים לעיתים כנטולי רגשות, שלא יהססו להפיל אחרים אם זה יגרום להם להיראות טוב. האופי הסגור והמרושע במידה שלהם עשוי להיות קשור למזל שלהם, טוענות האסטרולוגיות רבקה שמידט, ג'יל לופטיס וסטינה גרביס. הן חשפו בפני Bestlifeonline אלו מזלות עשויים להצטייר כחסרי לב. הנה הם:

מזל תאומים (21 במאי עד 21 ביוני)
מאחר שבני מזל תאומים אוהבים לשוחח ורוצים להימצא בכל שיחה, הם נוטים לדבר בלי לחשוב על ההשלכות. הם עשויים לומר דברים חסרי לב שהם לא יוכלו לקחת בחזרה וגם לא היו רוצים. הם חיים בעולם של חוקים ומציאות משלהם. בעיניהם אם משהו לא בסדר, הבעיה היא אצלכם. הם לעולם לא אשמים.

מזל טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)
מזל טלה הוא המנהיג. לעתים קרובות הם כל כך מרוכזים בעצמם ובדרך להשיג את מטרותיהם בצורה הטובה ביותר, עד שרגשותיהם של אחרים הולכים לאיבוד שם בדרך. הטלה הנלהב עשוי להיות אגואיסט, אימופלסיבי ויהיר. הם גם נשלטים בידי מארס וצפויים לריב ללא סיבה: הם מתקשים לשמור על הפה ועשויים להיות ממש מרושעים לפעמים.

להורוסקופ יומי ושבועי לכל המזלות לחצו כאן >>

גבר רשע. ShutterStock
לכולנו יש צד קצת מרושע. אצל המזלות האלה הוא בולט יותר/ShutterStock

מזל עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)
מזל עקרב הוא מזל מים מורכב, קר מאוד וסגור. שתיקה וסרקזם הם כלי נשק נפוצים בארסנל שלהם - ואין להם בעיה להשתמש בהם. הם ידועים בעוקץ שלהם, ולעולם לא ישכחו לכם אם חתכתם אותם. כן, הם עשויים להיות נקמנים והרסניים אם הם מרגישים שזה הכרחי. יש להם צד רגשי רך יותר השמור לקרובים אליהם, אך בדרך כלל הם לא נגישים.

מזל בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)
בני מזל בתולה הם מאוד שיפוטיים ואין להם בעיה להצביע על פגמים של אנשים אחרים. לא אכפת להם כמה ניסיתם משהו - אם זה לא נעשה בדרך שלהם, זה לא תקין. הם מסתכלים על דברים בצורה ריאלית, לא רגשית, וקשה להם לקלוט שהאדם שמולם זקוק לעזרה. הם מסתגרים בעצמם ומסוגלים לנתק מערכות יחסים בקלות ובמהירות, בלי צורך להסתכל לאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully