וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש מזל שור: פרופיל המזל, התאמה זוגית והורוסקופ שנתי

מזל טוב שוורים! חודש ימי ההולדת שלכם בפתח. זו הזדמנות להכיר אתכם מקרוב, לגלות אילו מזלות מתאימים לכם ומה צפוי לכם בהמשך השנה הזאת. מוכנים?

עוד פרטים על מה שמצפה לנו בשנת 2024/יאיר טריבלסקי

מזל שור (21 באפריל - 20 במאי)

מה לא אמרו על השוורים? שהם מרובעים ואולי משום כך גם צפויים ומשעממים לעיתים, שהם אוהבים לדבר על שלושה נושאי שיחה מוגדרים - ששניים מהם קשורים לכסף, שהם רואים רק את חלקת האלוהים הצרה שלהם ולשם הם מכוונים, שהם הולכים עד הסוף עם כל בחירה שלהם, שהם שונאים הפתעות ושינויים, גם אם הם לטובתם - ושהם חומרניים פחד ומשתעבדים לעבודה בקלות.

מה האמת מכל אלה? ובכן, השור שייך למזלות האדמה הפרקטיים ולקבוצת המזלות הקבועים. הקבוצה הזו מקבלת אנרגיה, אבל קשה לה להשתנות ולכן ההרגלים הקבועים שלה לעיתים קצת נוקשים: כן, לשור קשה לוותר על נעלי הבית הישנות שלו, על ההרגל לעשות שנ"צ או על האהבה הישנה שלו מהתיכון. מה לעשות, הוא פשוט התרגל.

השור הוא המזל השני בגלגל המזלות. אם התינוק נולד במזל טלה - במזל שור מאכילים אותו ויוצרים את בסיס ההזנה שלו.

ונוס היא שליטת מזל שור. במזל הזה היא מייצגת את הצרכים הפיזיים שלנו, הקשורים לאוכל טוב, שינה טובה, וגם העניין ההוא שהשור כל כך אוהב להתמיד בו - אם כי לעתים קרובות בצורה קצת מונוטונית וחוזרת על עצמה - ההרגלים. האמת? יש משהו שמעניק ביטחון בעקביות הזו, ביכולת לחזור בכל יום ולראות שהשור ממשיך לעשות את אותו הדבר באופן יציב ובטוח, ולהרגיש שאפשר לסמוך עליו, גם רגשית וגם פיזית.

מזל שור. ShutterStock
יש משהו שמעניק ביטחון בעקביות הזו, ביכולת לחזור בכל יום ולראות שהשור ממשיך לעשות את אותו הדבר/ShutterStock

לא סתם ונוס שייכת למזל שור: היא גם קשורה מאוד לדברים שאפשר לראות ולמשש, מה שכמובן כולל גם ולפעמים בעיקר את הגוף שלו, שזקוק למגע מרגיע יותר אולי ממזלות אחרים.

מהסיבות האלו ועוד כמה, כל נושא הגוף הפיזי מאוד חשוב לבן השור. בדרך כלל הוא חזק מאוד פיזית (גם השוורים הרזים) ויכול להגן על עצמו בקלות. בדרך כלל כשיש סכסוך קוראים לו והנוכחות שלו יכולה להרגיע אחרים רק מעצם העובדה שהוא שם. אולם, עמוק בפנים השור הוא רומנטיקן שקט ושוחר שלום אמיתי. השור רק רוצה שיעזבו אותו בשקט ויתנו לו לעמוד בשקט במרעה הפסטורלי שלו, ללעוס עשב ולחשוב על אהבה.

השור הוא מזל בסיסי מאוד, שבנוי על כמה הרגלי חיים מוגדרים ובסיסיים מאוד. על ההרגלים האלה קשה לו לוותר ובאמת כשהשור רעב - אסור לומר לו "לא", כמו שנאמר: לא תחסום שור בדישו. אולי בגלל זה יש לו לפעמים צורך בדיאטה, כי האוכל נותן לו גם תחושת בטחון. אולם, מתחת לכל זה, השור מאוד מאוד רומנטי - והרומנטיקה הזו היא אחד הדברים החשובים בחייו.

ביחסים השור הוא נאמן, מסור, הולך בתלם, ואולי בגלל זה נחשב לקצת מרובע ושמרן, אבל גם חלום של כל מי שמחפש יציבות ביחסים. בנוסף, השור הוא רומנטיקן אמיתי: הוא אלוף בלחזר, מאוהב באהבה, וכשהוא מאוהב - הוא משתנה לגמרי. כל הצד המעשי שלו נעלם, הוא הולך ברחוב עם מבט זגוגי ולא רואה ממטר. למעשה רק אז רואים שמתחת לחזות המעשית שלו יש לב שהוא בעצם שלולית חמאה, שמת רק לאהוב.

אולי משום כך ומעצם היות המזל הזה שייך לקבוצת המזלות הקבועים, השור מתקשה להתנתק מקשרים ותמיד חוזר ומקיש בדלת או שולח הודעה גם שנים אחרי כדי לומר שנה טובה. השור נקשר, לא יודע לעזוב ותמיד רוצה לחזור עם הגיטרה מתחת לחלון ולחזר שוב, כמו הרומנטיקנים של פעם.

להורוסקופ היומי של מזל שור לחצו כאן >>

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מזלות ודייטים: אלה המזלות שזוכים להכי הרבה התאמות באפליקציות היכרויות. ShutterStock
השור מאוד מאוד רומנטי - והרומנטיקה הזו היא אחד הדברים החשובים בחייו/ShutterStock

מי מתאים לשור?

כפי שציינו, השור הוא טיפוס מאוד מאוד רומנטיקן. הוא אלוף בלחזר ומתאהב בקלות. מאחר שהוא כזה, הוא זקוק לבן זוג שיחווה איתו את הרומנטיקה בשיאה ומי טוב ברומנטיקה יותר מהשור עצמו? אז כן, השוורים מתאימים. השניים דביקים מתמיד, אוהבים סקס טוב, אוכל טוב ושינה טובה, ובעצם - אין שום סיבה שהקשר לא יצליח, על אף שהחיזור יהיה איטי מאוד.

לפעמים הפכים נמשכים וזה בדיוק מה שקורה בין השור לתאומים. השור האיטי והיציב מקנא בקלילות הבלתי נסבלת של התאומים בכל מה שקשור למילים, להברקות, ליצירת קשרים ולקסם אישי. במקביל התאומים זקוק לנמלה החרוצה כדי לשרוד וכדי שיהיה לו כתף לבכות עליה. גם עם העקרב צפוי לשור קשר דומה שכן הם הפכים משלימים. הם רק חייבים למצוא את המכנה המשותף ביניהם כדי שזה יעבוד.

השור צפוי לבנות קשר חזר עם הסרטן. השור היציב יכול לתת הרבה בטחון רגשי ונאמנות. הסרטן הרגשי והביתי זקוק מאוד לנאמנות הזו. יחד הם יכולים לבנות בית יציב ופרקטי, לגדל שם ילדים ולהשמין מנחת מול הטלוויזיה. גם עם הדגים צפוי השור למצוא חיבור. הדגיג בהחלט מקסים את השור שזקוק לגירויים יצירתיים, בעוד השור מציע לו ארוחה חמה, שיחות מקסימות וחיבוק מהסוג הכרבולי. השניים יכולים בהחלט למצוא מכנה משותף, להשלים זה את זה ולבנות קשר מצויין.

רוצים לדעת איך יראה הקשר בין השור לשאר המזלות? לחצו כאן >>

איך השור במיטה?
בני מזל שור אוהבים שמשקיעים בהם ומפתים אותם לאט וברכות. המאהבים החושניים האלה מתלבטים הרבה בהחלטות שלהם, אבל ברגע שהם יחליטו שאתם האדם הנכון להם - הם ירצו אתכם ורק אתכם. השור אוהב סקס רגיל ולא מסובך. היתרון הוא שברגע שהחשק המיני שלו ישתחרר - הוא יחזיק מעמד לאורך כל הלילה. הרומנטיקה חשובה להם כשזה מגיע לסקס, אז כשאתם מגיעים אל חדר השינה השקיעו בסדינים איכותיים, פרחים, ריח טוב, מוזיקה נעימה ובקבוק ייין משובח. אם חשבתם לדחוף אותם לקיר בלהט או להופיע בביתם בלבוש קינקי, כדאי שתרדו מהרעיון ומהר. מזלות תואמים מינית: בתולה, גדי, סרטן, עקרב ודגים.

בדקו את ההתאמה המינית ביניכם בלחיצה כאן >>

מזל שור. ShutterStock
בני מזל שור אוהבים שמשקיעים בהם ומפתים אותם לאט וברכות/ShutterStock

מה מצפה לשור בהמשך השנה?

פלוטו שנכנס לבית הקריירה שלכם בסוף חודש ינואר, הביא איתו רעב להגיע לעמדות כוח והשפעה, והתחיל תהליך איטי שבו הוא הזניק אתכם קדימה אבל לאט. כלומר, לאט לאט תאספו כוח ותהיו עוצמתיים ומשמעותיים, אם תפעלו בחכמה כמובן. התקדמות איטית והדרגתית - ולא גל של אמביציה אובססיבית שקשה להפסיק.

התהליך הזה מתאים מאוד לשוורים, בעיקר אלה שנולדו בשליש הראשון והשני של המזל, אחרי שכוכב אורנוס הכריח אותם בשנים האחרונות לוותר על הרגלים מזיקים, לשנות דרכי חשיבה, לשנות מיקוד ואפילו לשנות לתפריט בריא יותר. כן, אורנוס עשה - ועושה - חיים לא קלים לשור המפונק, השייך לסדרת המזלות הקבועים, אלה שלוקחים קשה את הצורך לוותר על נעלי הבית ושאר הרגלים. אולם עכשיו לחברה האלה מופיע שחקן חדש, פלוטו, ומה שאורנוס עשה קטן יחסית לבולדוזר הזה, הן מבחינת השפעה והן מבחינת טווח הזמן. אכן מדובר בבולדוזר שאת נחת כף השופל שלו ירגישו השנה אולי בפעם הראשונה לא רק השור אלא גם שאר המזלות הקבועים, עקרב אריה והדלי עצמו. אורנוס אמנם יוצר ניתוקים ושינויים, אבל פלוטו שובר הורס - ובונה מחדש, זה תפקידו ככוח ההרס והבניה של הטבע.

זו השנה הראשונה שאתם פוגשים את פלוטו בבית הקריירה שלכם. זה אחד האתגרים הגדולים ביותר שיש לאמביציה שלכם. השור יודע להיות עקבי, יסודי ולפעול בתהליכים - אבל גם פה העקרב יעשה לכם בית ספר. יתכן שגם יכריח אתכם לוותר על מה שבניתם עד עכשיו כי זה לא טוב מספיק. הקשיבו לו. פלוטו הוא מתנה אמיתית למי שמקשיב לו ולא נלחם נגדו.

קריירה פלוטונית יכולה להיות גם קריירה צבאית, קריירה במשטרה, במחקר ובנושאים כמו כימיה, ביולוגיה, קרימונולוגיה או פסיכולוגיה. זו גם יכולה להיות קריירה אחרת - ופלוטו הוא זה שמזניק אתכם לעמדת כוח או שליטה בנושאי חומר וכספים.

יופיטר, כוכב השפע, יוצא מהמזל שלכם השנה ועובר לבית הכספים והעשייה, אחרי שסיים להעביר אתכם סדנת התפתחות וצמיחה אישית, ונתן לכם לטעום כמה חיזוקים, עידודים וחיבוקים מהעולם שממול. כעת יופיטר עובר לבית החומר והכספים שלכם. זהו זמן טוב לתרגם את כל מה שצברתם השנה לעשייה בשטח ולהרחבת חשבון הבנק. זהו זמן מצוין לנסות ולתת לחלומות שלכם לצאת ולנסות לממש אותם.

לתחזית המלאה של כל המזלות לשנת 2024 לחצו כאן >>

אילו שוורים אנחנו מכירים?

לינוי אשרם מודיעה על פרישה מהתעמלות אומנותית. ניב אהרונסון
לינוי אשרם בת מזל שור/ניב אהרונסון

המלכה אליזבת השנייה (21 באפריל 1926), עידן רול (27 באפריל 1984), גל גדות (30 באפריל 1985), אורי לייזרוביץ' (30 באפריל 1987), מירי מסיקה (3 במאי 1978), איילת שקד (7 במאי 1975), משה פרץ (10 במאי 1983), אביבית בר זוהר (11 במאי 1982), לינוי אשרם (13 במאי 1999), שירי מימון (17 במאי 1981).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully