וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לאפריל 2024 לפי המזל שלכם

3.4.2024 / 0:04

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש אפריל 2024 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש אפריל 2024/www.instagram.com/ronistarot, רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - והנה לפניכם הפתיחה שלה לחודש אפריל 2024:

טלה - מזל טוב ליום הולדתכם! אנרגיית האש שבכם תפרוץ החוצה ללא גבולות ותוביל אתכם ליעוד החדש שלכם. עליכם לקבל החלטות חד משמעיות ולא להתלבט יותר. יתכן שאנשים מסויימים לא יאהבו את האני החדש שיצא מכם אבל זה רק יראה לכם מי מדויק לכם ומי לא. רוח החופש תכניס בכם ובחייכם אור ותאפשר לכם לפתוח דף חדש. הזדמנות להיכרות זוגית טובה תגיע באמצע החודש, כשנראה שתהיה יותר מאפשרות אחת לבחירה! אל תדאגו ממצבכם הכלכלי, עכשיו הזמן לתכנן תכניות שייצבו אתכם בהמשך. למי שעומד בפני משפט/דיון, תהיה הכרעה לטובתכם. הכניסו ספורט לשגרה ותלכו לפחות פעם אחת לים. משפט החודש- כל רגע הוא הזדמנות להתחלה חדשה!

עקרב - החודש האמת תחשף בפניכם ותגלו את הכוונות האמיתיות של האנשים סביבכם. זה לא הזמן לשמור על יחסים שאינם מועילים לכם יותר רק בגלל הפחד מלהכנס לעימות. תבחרו את האנשים שלוקחים אחריות ומתנהגים בצורה אחראית ובוגרת. כדאי שתתחילו לחשוב על טובתכם. שמרו על מצבכם הבריאותי ועל הסבלנות שלכם לגבי תהליכים שקורים לכם בחיים. תאמצו גישה אופטימית יותר. תדעו תמיד שיש בידכם האפשרות להחלץ מכל דרמה. בנוגע לזוגיות נראה שהצד השני נחרץ בתגובתו ואינו מתפשר עבורכם. בנוגע לקריירה וכספים יש לעשות צעדים שקולים ומחושבים ולהמנע מהוצאות מיותרות. משפט החודש - חשוב להתמקד בעוצמות ולסלוח לחולשות.

דלי - נראה שתהיו עסוקים ומרוכזים מאוד בפרוייקט מסויים שיהיה קשור להתפתחות האישית שלכם. על מנת שיצליח לכם, ואכן נראה שיצליח, תאמינו בעצמכם ותקחו שליטה על כל הצדדים שקשורים בדבר. יש לכם את זה! למרות שאנשים יקיפו אתכם וירעיפו אהבה, התחושה הפנימית שלכם מאוד בודדה, אולי בגלל שאתם מרוכזים מדי בחייכם, או שאולי אתם לא מאמינים שאתם ראויים לכזו אהבה. זה יהיה שיעור נפלא בשבילכם לצאת מהקונכיה ולראות שאכן אתם יכולים לשלב את כל העולמות - גם חברה וגם עבודה. בנוגע לזוגיות נראה שהצד השני מאוכזב מכם ולא מקבל מספיק יחס. ומי שלא נמצא בקשר, נראה שהסביבה קצת מאכזבת אתכם במגוון וההיצע. משפט החודש - אין צורך לנסות להיות אדם מיוחד, הייחודיות כבר קיימת בך.

שור - זה הזמן להסתכל במראה ולקחת החלטה חותכת לגבי המשך חייכם. האמינו בכוחות האדירים שלכם לנתב כל סיטואציה על הצד הטוב ביותר. גישה קורבנית אמנם נראת כאילו מסייעת לכם אבל היא לא. היא מזינה את האגו ולכן כדאי להרים את הראש ולהגיד "אני יכול.ה!". התעסקות בפרטים הקטנים תגלה בפניכם את האמת שמתחת לפני השטח. תתנו מקום לתהליכים ולזמן לעשות את שלו. בנוגע לזוגיות נראה שהצד השני מרגיש בטוח ונוח איתכם אך עלול להשתעמם. למי שלא בקשר, נראה שתהיה הזדמנות טובה להיכרות כל עוד תצאו מהבית. בנוגע לקריירה לא כדאי לעורר סנסציות. משפט החודש - חשוב לשחרר כעסים.

קשת - קלפים מאוד עוצמתיים וחיוביים יצאו עבורכם החודש! שתי התחלות חדשות לפחות, אחרי התעוררות מחדש שתעברו כבר בתחילת החודש. כדאי החודש לחפש את האמת בכל הצדדים, ולא לחפש אחר הצדק המוחלט. תשלבו ותמזגו בין דברים כדי לעשות את הבלתי יאומן. יש בידיכם המון כח שזורם מלמעלה ומאפשר לכם להתעסק בכמה דברים במקביל ולפתור כל בעיה. שמרו כמובן על אתיות וחמלה. בנוגע לזוגיות האהבה פורחת וזורחת עליכם. מי שלא בקשר נכנס לקשר זוגי הדדי ואוהב. כל האפשרויות פתוחות בשבילכם ושום דבר לא מאיים לסגור או להכשיל אתכם. משפט החודש - יש רק אדם אחד כמוך בעולם.

@ronistarot זוהי התחזית שלך לחודש הקרוב! #טארוט #מזלות #מסר #תחזית ♬ Ethereal (Slowed) - Txmy

סרטן - היקום שולח אליכם כוחות חדשים, סוערים ומרגשים כדי שתתחילו לפעול באומץ לב ובנחישות למטרות שלכם. תתנו לעצמכם להסחף בנהר האנרגיות האדיר הזה, ותתנו לו לקחת אתכם לאושר גדול. אל תכנסו לתוך עצמכם ותשמרו יותר מדי על מה ששלכם. כדי לגדול צריך גם לוותר על דברים ישנים מעכבים. אתם תראו שגם אנשים סביבכם ירצו לעשות להפגש אתכם לעתים תכופות יותר ולבלות זמן איתכם. אתם תגיעו לסוף החודש חזקים ובלתי מנוצחים. בנוגע לזוגיות הצד השני צריך ורוצה קצת חופש ופחות נוקט גישה רצינית כמוכם. מי שלא בזוגיות כדאי להקליל בדייטים ומפגשים. משפט החודש - כדאי לפעול מתוך הבנה שלא הכל ידוע.

מאזניים - האש שנמצאת בתוככם רוצה לצאת החוצה ולפרוץ גבולות, להשאיר את העבר מאחור ולהתקדם אל עבר עתיד מבטיח. הרשו לעצמכם לזהור ואל תתנו לאף אחד לעשות עליכם צל. ההבנה שאנרגיית החיים תמיד ממשיכה לנוע וקיימת לנצח, תעזור לכם לקחת את הדברים בצורה יותר אופטימית, ולהמציא את עצמכם מחדש, כמו להתעורר כעוף החול. באמצע החודש תגיע הצעה מפתיעה שהיה לה רמז מהעבר או שקשורה במישהו מהעבר שלכם. לגבי כספים כדאי להיות מחושבים כמו שאתם יודעים. בנוגע לזוגיות, האהבה פורחת ויש לצד השני מוכנות להתחייב אליכם, ולרווקות/ים יש הזדמנות למצוא את האחד/ת! משפט החודש - מה שנראה עכשיו רע, יכול להראות טוב עם הזמן!

בתולה - אתם עלולים לקחת יותר מדי על גבכם בתקופה הזו, שבין כה וכה משתנה ללא הרף ובמהירות שיא. תעשו לעצמכם טובה החודש אם תהיו קשובים ללב שלכם ותמנעו ללא רגשות אשם מדברים שאין לכם אנרגיה עבורם. כדאי גם לא להתערב בנושאים שאינם קשורים אליכם ולשמור על מיסטורין מסויים. הרשו לעצמכם לא לדעת את כל התשובות לכל השאלות שלכם, הכל יגיע ברגע המדויק לו. נראה שבסוף החודש כבר תדעו מה הצעדים הבאים שלכם. בנוגע לזוגיות נראה שאתם מאוד רוצים להוציא את האמת לאור ולעורר את הצד השני שמתנהג בדיוק ההפך, חסר אמונה וחותך בדבריו. תפעלו כפי שנאמר למעלה גם איתו. לרווקות/ים נראה שצריך לשים את העבר מאחור כדי להתקדם הלאה. משפט החודש - עליות וירידות הן חלק מכל דרך!

אריה - היקום רוצה לעורר את חיי הרגש שלכם ומציב בפניכם אתגרים בנושא חמלה ואהבה. זמן טוב לצאת לטיול ולראות נופים. לא כדאי להיות יותר מדי לבד בבית ולעשות חשבונות נפש, עשיתם זאת מספיק! קלף גלגל המזל שמופיע אצלכם באמצע החודש מסמל שינוי גורלי ומשמעותי בחיי האהבה שלכם (הכל לטובה). הגישה הפשוטה, הכנה והנעימה שלכם מביאה אתכם למחוזות נפלאים, אך שימו לב שיש מישהו סביבכם שעשוי לנצל זאת לרעה אם לא תשימו לו גבולות. בחנו טוב טוב את הכוונות של האחר. יתכן שהוא לא ישר כמוכם! בנוגע לזוגיות כבר נאמר הרבה בהתחלה, אך אפשר לראות רמז לקשר עם מזלות המים (דגים, עקרב, סרטן). בנוגע לקריירה הכל פתוח ועומד להסתדר, תהיו אופטימיים ותשחררו פחדים. משפט החודש - כשמשנים נקודת מבט, משתנה גם התמונה!


עוד ברוח:
כיצד אתם מתמודדים עם שינויים? כתב היד שלכם חושף זאת

פותחים בקלפים לעדן גולן: מה סיכוייה לזכות באירוויזיון?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מזל אריה. ShutterStock
מזל אריה: בחנו טוב טוב את הכוונות של האחר. יתכן שהוא לא ישר כמוכם!/ShutterStock

דגים - השתמשו באיכות המיוחדת שלכם לעזור לאחרים בלי לוותר על עצמכם, מתוך הבנה שכשלכם טוב, לסביבה שלכם טוב. הרבה עיסוק בדברים קטנים יגדיל את סל הכלים שלכם והכשרונות שלכם בעולם. צפויים מצבים חברתיים מהנים והרמוניה. אל תשרפו גשרים ותמצאו תמיד את הדרך להחלץ מכל מצב בעזרת אחרים. לא לשמור בבטן. תדעו שיש פתרון לכל דבר, למרות שהפחדים שלכם מספרים לכם שהכל אבוד. בנוגע לזוגיות נראה שאתם נותנים את כל כולכם והצד השני נהנה איתכם אך לא לוקח אתכם ברצינות. תפעילו את הקסם האישי עליו. בנוגע לקריירה וכספים נראה שהיציבות והבטחון קרבים. משפט החודש - נסיון העבר אינו מעיד על מה שיקרה בעתיד.

תאומים - מטבעיכם אתם נעים בין רדיפה אחר המטרות שלכם לבין מנוחה. תמצאו את האיזון הנכון ביניהם ככה שהמטרות יגיעו בזמן המושלם אליכם. חשוב לדעת לשחרר שליטה ולהרגע. לתת לאחר ולהתמסר אליו. להתמזג עם הסביבה ולא לשלוט. יתכן כי יהיו כאלו שיראו אתכם כמתנשאים, תדעו לרכך את הצורה שבה אתם מגיבים לסביבה מראש. אתם תצאו החודש בהרגשה שידיכם על העליונה בכל, ושהצלחתם לרכוש עוד מיומנויות. בנוגע לזוגיות נראה שהצד השני רוצה שתתנו לו עוד הזדמנות ותסלחו לו. שווה לתת לאהבה לנצח. למי שלא נמצא בקשר, פוטנציאל מעולה להיכרות החודש! משפט החודש - אתגרי החיים הם שיעורים שכדאי ללמוד מהם!

גדי - ענייני הרגש יתפסו מקום נכבד בשגרת יומכם. מצד אחד אתם עושים נכון שסוגרים דלת ושמים את מה שלא רצוי יותר מאחור, ומצד שני אתם עלולים להכנס יותר מדי לתוך עצמכם ולפספס את הדלת החדשה שרוצה להפתח עבורכם אז תשימו לב! חודש של בחינה מחודשת, שינויים ולמידה ופחות התמקדות בתוצאות. בסוף החודש נראה שתרגישו מוערכים מאוד במקום העבודה או העשייה שלכם. אל תפחדו לגלות את האוצרות שבכם. בנוגע לזוגיות נראה שהצד השני הגיע להחלטה שלא הולך לסגת ממנה, הוא עשה חשבון של בעד ונגד ועכשיו הגיע הזמן שלכם להתמודד עם זה. למי שלא נמצא בקשר תתכן היכרות עם אדם שקול ומחושב יותר בעוד אתם מחפשים מישהו קליל לבלות איתו. משפט החודש- אין דרך לדעת מראש מה נכון לך!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully