וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריסה שבועית בקלפים: אל תתפתו להצעות שנראות טוב מכדי להיות אמיתיות

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 10:42

הקלפים שהתקבלו השבוע הם: עשר חרבות (במרכז), חמישה גביעים ותשעה מטות. לקלפים יש מסר חשוב עבורכם בתחומי קריירה, זוגיות, חברים ומשפחה. זה המסר השבועי שלנו

אומנות הקריאה בקלפים/Sagie Mendelboim

הקלפים הם מתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש. אור של חכמה ואנרגיה. לכל קלף אור ייחודי משלו. לאור התקופה המאתגרת ובנסיון לחזק את כולנו, אפילו במעט, אלמד אתכם את אחת הפריסות שאני נעזר בהן הכי הרבה ב-30 השנים שבהם אני מלמד - פריסת האס-או-אס.

מהי פריסת האס-או-אס?
הפריסה הזו כשמה כן היא - אמורה לתת לנו עזרה קטנה ומיידית ממש עכשיו, כאשר אנחנו ניצבים בפני קונפליקט ורוצים לדעת מה לעשות וכיצד להגיב. היא יכולה לשמש אותנו כשאנחנו רוצים לבחור פעולה לגבי זוגיות, עבודה, התפתחות אישית, משפחה ובכל נושא אחר, אבל הפעם ניעזר בה כדי לקבל כיוון לשבוע שלנו, מסר מחזק, מרומם ומקרקע.

איך הפריסה עובדת? פשוט:
יש לנו קלף מרכזי - הוא הכיוון או המסר העיקרי שלנו, ויש לנו שני קלפים צדדיים שיכולים לתמוך במסר הכללי או לחסום אותו. כך נדע מה עוזר לנו לממש את המסר ומה מקשה עלינו - ונוכל להתנהל בהתאם ולנווט את דרכנו, להיעזר במשאבים ולגלות מודעות אל מול החסמים. בנוסף אספר בקצרה על כל קלף שיוצא בפריסה, כדי שנכיר אותו טוב יותר, ובמשך הזמן תוכלו להתחיל להתנסות בעצמכם ולהנאתכם בפתיחות בקלפים. אולי אפילו כבר היום.

אז מה הפריסה שיצאה לכם, קוראי וואלה, לחיזוק והעצמה השבוע?
הקלפים שהתקבלו הם: עשר חרבות במרכז, חמישה גביעים ותשעה מטות. מה זה אומר בעצם?

טארוט קלף עשר חרבות ten swords. וואלה, מערכת וואלה!
טארוט: קלף עשר חרבות/מערכת וואלה!, וואלה

מה הכיוון או המסר לשבוע הזה?

קלף עשר חרבות מורכב מיסוד החרבות המקושר לשכל שלנו, לחדות מחשבה ופעולה וקור רוח. הספרה עשר קשורה בשימור מצב של שלמות ובהתכוננות לשלב הבא. אם כך אנחנו בשלב של התאוששות השבוע וזה סימן מעולה. השמש מתחילה לזרוח (גם בציור הקלף), עברנו סאגה קשה אבל אנחנו מתחילים "לצאת מזה". אם כך, המסר העיקרי הוא לא לחזור אחורה.

כן דווקא בשלב השיקום יש לא מעט סיכוי שניפול חזרה אל מקום פחות מתאים ומיטיב, אולי נשקיע באנשים או במשאבים הלא נכונים, ואנחנו צריכים להכיר את עצמנו מספיק טוב כדי להבין מה הפיתויים שבדרך. ואם אנחנו לא מכירים את עצמנו מספיק טוב? מכירים את הביטוי גם רכבת דוהרת נראית כמו האור בקצה המנהרה? כשאנחנו לא מבדילים בין רעיון שיציל אותנו ממצבנו לבין כזה שיוריד אותנו יגון שאולה, כדאי מאוד להיעזר בסביבה, להתייעץ ולקבל פרספקטיבה. מרגישים "לא נעים" להתייעץ? חשבו על כך שלכל מלך יש יועצים, ולכן גם לנו כדאי ונכון להתייעץ. אז כן, עכשיו הזמן להשתקם לאט לאט, לא להיכנס להרפתקאות, לא לקפוץ מעל הפופיק, להימנע ממחזרים להוטים מדי ומאקסים שצצים ומציעים את "החלום" - ומכל הצעה מפתה שנראית טובה מכדי להיות אמיתית. הקיפו את עצמכם במי שמבין מה אתם עוברים והולך בקצב שלכם.

בעבודה: אל תיפלו להצעות מפתות או להשקעות עסקיות שאינן בטוחות. אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי, והגיעו להחלטות בריאות לגבי מסגרת העבודה והתנאים שלה.

בזוגיות: אם עברתם משבר, זה הזמן לפתוח דף חדש אבל לא לחזור אחורה. אם הצלחתם להגיע להסכמות, המשיכו לבנות את הקשר. אם הייתם בקשר רעיל ובלתי ניתן לתיקון, חייבים להמשיך הלאה ולא להביט לאחור.

עם חברים ומשפחה: תנו לאחרים לעזור לכם בעת מצוקה והסכימו לבקש את מה שאתם זקוקים לו בשעה זו. לא להתבייש או להעמיד פני חזקים. אין שום צורך. כדאי להתייעץ לפני החלטות גדולות. לא להכניס שוב ראש בריא למיטה חולה. אחרים יעזרו להבחין בכך.


עוד בקלפים:
פותחים בקלפים לעדן גולן: מה סיכוייה לזכות באירוויזיון?

מקרה אליקו ולירז: הקלפים מסבירים מדוע מערכות יחסים כאלו עובדות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
זוג מתייעץ עם יועצת. ShutterStock
אל תיפלו להצעות מפתות או להשקעות עסקיות שאינן בטוחות. התייעצו לפני/ShutterStock

קלף חוסם/תומך - מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? חמישה גביעים

קלף זה מורכב מיסוד הגביעים העוסק בשפע ומהמספר חמש העוסק בצורך בתקשורת תקינה. הקלף מזכיר לנו שייתכן שיש לנו משאבים שחומקים מהעין ואנחנו נתונים לייאוש בלתי מוצדק. ובמילים פשוטות - לבעיות שלנו יש פתרונות שם בחוץ, ואולי הדברים לא רעים כמו שנדמה לנו. אם איבדנו קשר עם חבר, יש עוד חברים וקשרים סביבנו, אם יש צורך בהחלפת מקום עבודה, יש לנו עדיין משאבים זמינים והמון מה להציע למשרה הבאה. ובקיצור - אנחנו חייבים לשמור על אופטימיות, ולראות מה כן עובד, איפה כן יש תקווה, ומה כן זמין לנו לעזרה והתייעלות.

קלף חוסם/תומך - מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? תשעה מטות

תשעה מטות מורכב מהספרה תשע המייצגת שלמות של תהליך (מבלי לשמר את תוצאותיו - כמו במספר עשר) וכן מיסוד המטות העוסק באש, תשוקה, רצון ודחף. תשעה מטות הוא קלף שבהשראתו אנחנו אומרים לעצמנו "עוד מאמץ אחד ודי". מכיוון שזה קלף קצת דואלי בהקשר של הפריסה הזו, הוא יכול להיות גם חיובי וגם שלילי, אז נבחן זאת: במובן השלילי, ייתכן שיש בנו דחף לעשות "עוד מאמץ" אחרון ולתת צ'אנס לסיטואציה שלא נכונה לנו - לאקס, לאדם לא נכון בחיינו וכן הלאה. אם כך עלינו לנסות להימנע מכך. במובן החיובי ה"צ'אנס אחרון ודי" הוא צ'אנס לעצמנו, לצאת מהמצב הקשה, לתת עוד פוש, להחזיק עוד יום במהשלך השיקומי שלקחנו. שיקום בנושא קריירה יכול לבוא לידי ביטוי בעוד ראיון עבודה שכדאי ללכת אליו, בעוד מאמץ לחפש קריירה חדשה, שיקום התחושה הנפשית יכול להיות בעוד יום של הצהרות חיוביות או עבודה פנימית. וכן הלאה.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully