וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש מזל טלה: פרופיל המזל, התאמותיו הזוגיות והורוסקופ שנתי

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 8:59

מזל טוב טלאים! חודש ימי ההולדת שלכם החל עכשיו. זו הזדמנות להכיר אתכם מקרוב, לגלות אילו מזלות מתאימים לכם ומה צפוי לכם בהמשך השנה הזאת. מוכנים?

עוד פרטים על מה שמצפה לנו בשנת 2024/יאיר טריבלסקי

מזל טלה (21 במרץ - 20 באפריל)

יש לא מעט שמועות זדוניות על הטלאים, אז אולי כדאי לעשות קצת סדר בעניינים. אומרים שהם חושבים רק על עצמם, שהפתיל שלהם קצר, שהצורך בסיפוק מיידי הורס כל חלקה טובה ושברגע שמדברים בסביבה על מישהו אחר חוץ מהם - הם מאבדים עניין בשניות. כן, לטלה יש שם לא טוב של שתלטן שלא מפסיק להכתיב מה לעשות, עם מי ומתי - וכשדברים מתחילים לזוז הוא נעלם, כי כל פרוייקט שצריך נשימה ארוכה ואורך זמן - פשוט גדול עליו. האם כל הדברים הלא מאוד מחמיאים הללו אכן מייצגים את הטלאים?

הטלה שייך למזלות האש האנרגטיים ולקבוצת הקרדינליים. קבוצת הקרדינליים יוצרת אנרגיה, ובמזל טלה היא מייצגת את אלמנט האש על כל מעלותיו וחולשותיו. הטלה פותח את גלגל המזלות הקלאסי, ובתור שכזה - הוא מייצג את הילד שזה עתה נולד. הילד הזה מביא לעולם מתנה נפלאה - את עצמו! וככה הוא גם רוצה שיתייחסו אליו: כמו אל משהו נפלא שצריך למלא את סיפוקיו (והאמת? הוא בהחלט נפלא).

הטלה, מזל האש הראשון לפי סדר המזלות, לא ממש יודע לדחות סיפוקים. כל אנרגיית האש שלו מכוונת לטווחים קצרים, כדי לספק את הצרכיים המיידיים שלו. אולי בגלל זה הטלה נחשב כאגוצנטרי למדי, וכאחד שדורש הרבה מאוד הקשבה מהסביבה, למרות שמה בסך הכל הוא ביקש? קצת תשומת לב?

כדי להכיר אותו טוב יותר, כדאי להכיר גם את שליט המזל שלו. מרס, שהיה שמו של אל המלחמה הרומי בימי קדם, הוא שליט הטלה. מרס מייצג את הדחף לשלוט, להכתיב ואת החלק הגברי שמחפש להגדיר טריטוריות - ולהילחם עליהן. אנשים עם מרס מודגש במפת הלידה מחפשים לריב עם כולם. בגלל המרס הזה, מזל הטלה הוא חם מאוד ומביע בצורה ישירה את רגשותיו, אבל לעיתים הוא גם חם מזג. במקרים מסוימים, כמו למשל כשעוקפים אותו ברמזור, הוא נוטה להתפרץ על כל מי שלא ממהר לעשות את מה שהוא רוצה. כן הוא עשוי להיות קצר סבלנות - ולרצות הכל כאן ועכשיו.

מזל טלה. ShutterStock
מזל טלה לא ממש יודע לדחות סיפוקים/ShutterStock

יש לו גם המון מעלות

הטלה כריזמטי וטוב בלסחוף אנשים סביבו - ומאוד אוהב להתחיל דברים חדשים (בכל זאת, הוא הראשון בגלגל המזלות). אולם, פעמים רבות - ממש כמו לילד - אין לו את הנשימה הארוכה לסיים אותם והוא משתעמם ומתחיל משהו אחר.

מלבד הכריזמטיות, בטלה שלנו תמצאו עוד המון מעלות. ראשית, הפתיל הקצר שלו מאפשר לו לא רק לכעוס, אלא גם לשכוח במהירות ואפילו להתפייס עם מי שאיתו הוא רב. הטלה נדיב מאוד כשאוהבים אותו, אוהב לתת מעצמו (למרות שזה לרוב כשהוא מחליט ולא מישהו אחר מחליט עבורו), מחזק את החלשים ויש לו חוש צדק מפותח, שיודע גם לחזק אחרים ולהילחם עבורם - ולא רק עבור עצמו. לפעמים, כשהוא שולט בעניינים ביד רמה, האווירה עשויה להיות אינטנסיבית, והצורך לראות תוצאות בשטח גם עשוי לגרום לדברים לקרות - ואפילו מהר. הוא אוהב חיים מלאי אקשן ואתגרים.

מעבר לזה - הטלה תחרותי מאוד, אוהב להיות ראשון בכל דבר, ובגלל התפיסה המהירה שלו והיכולת שלו לקצר תהליכים ולסחוף אחריו אנשים - גם די מצליח בזה, האמת. הוא מעולה בשכנוע. אם לא מאפשרים לו להיות ראשון או לנהל את העניינים כרצונו, הוא מאבד עניין פעמים רבות, מעקם את האף והולך למקום אחר שבו הוא כן יכול לשלוט על העניינים ולנהל אותם כרצונו. אי אפשר שלא להעריך את הכנות והישירות שלו. אז נכון, הוא קצת ילדותי ופזיז, אבל הוא גם מקסים וסוחף - ויש לו קסם מיוחד שאי אפשר לעמוד בפניו.

להורוסקופ היומי של מזל טלה לחצו כאן >>

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פתקיות פוסט איט. ShutterStock
הטלה אוהב חיים מלאי אקשן ואתגרים. הבעיה היא שהוא נוטה להשתעמם מהר ולנטוש משימות/ShutterStock

מי מתאים לטלה?

הטלאים מחפשים בני זוג נדיבים, מתחשבים וחברותיים, אך גם כאלה שחיים את הרגע ואוהבים אתגרים בדיוק כמוהם. הם ימצאו קשר מעניין עם בני ובנות מזל תאומים - קשר עם הרבה חום, סקרנות וצורך לדבר על הכל ובעיקר ליהנות. כשזה מגיע למזל מאזניים, הטלה הוא ההפך הגמר - אך לרוב הפכים משלימים זה את זה. גם במקרה הזה הטלה הנמרץ וההחלטי מגלה בן זוג דיפלומטי מאוד אך גם הססן, אבל דווקא הוא מקבל את הטלה כמו שהוא - וכן, השניים יצטרכו להתפשר כדי שזה יעבוד.

תאמינו או לא, אך בני מזל טלה גם צפויים לפתח קשר טוב עם... בני מזל טלה. משחקי כוח לא קטנים עשויים לקרות בקשר הזה - והשאלה הנשאלת היא רק מי ימצמץ ראשון. אם יצליחו להתבגר ולהבין שרק מחוייבות ולא אגו יחזיק אותם ביחד- צפוי קשר חם, עם הרבה אהבה, ריבים ואמפטיה, אחרי שמשלימים.

רוצים לדעת איך יראה הקשר בין הטלה לשאר המזלות? לחצו כאן >>

איך הטלה במיטה?
בני ובנות מזל טלה מלאי תשוקה וחסרי סבלנות. הם מאהבים שרוצים כאן ועכשיו. הם לא מעוניינים לחזר אחריכם עם פרחים ורומנטיקה. הם שחקנים. הם לא "עושים אהבה". הם אוהבים סקס אנרגטי וחושני. אם מה שהם רוצים זה אתכם, יהיה לכם פרטנר שיעשה הכל כדי לרצות אתכם בין הסדינים - אבל עדיף שלא תהיו בקטע של משחק מקדים כי לא תקבלו הרבה מזה. הם אוהבים סקס יוצא דופן ונועז. עדינות לא מדברת אליהם. סקס רגיל ומתוזמן מראש ישעמם אותם למוות. מזלות תואמים מינית: אריה, קשת, תאומים ודלי.

בדקו את ההתאמה המינית ביניכם בלחיצה כאן >>

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
בני ובנות מזל טלה מלאי תשוקה וחסרי סבלנות. הם מאהבים שרוצים כאן ועכשיו/ShutterStock

מה מצפה לטלה בשנת 2024?

התחום שבו תצטרכו לעשות השנה מהפך משמעותי הוא התחום החברתי, טלאים. זה אומר שינוי בכל התפיסה של מה זו חברה, מה זו קהילה - ומה יש לכם לתרום שם לעולם.

פלוטו היה בבית העשירי בשנה שחלפה ועבד עם הטלאים הרבה על נושאי אמביציה וקריירה - ורבים מהטלאים אכן הצליחו להיות באור הזרקורים וגם להצליח לא מעט. כעת מגיע השלב הבא: לתרום לא רק לעצמך כאינדיבידואל, אלא להכיר בכך שאתה חלק מקהילה, וככזה אתה יכול לתרום הרבה מעצמך גם אם אתה עצמך לא תהיה במרכז.

זה לא פשוט כמו שזה נשמע. לרכך את האגו הטלאי שחושב שהוא מרכז העולם ולשכנע אותו לתרום לקהילה מבלי שאתה עצמך תהיה במרכז... לא פשוט. אולי משום כך מדובר בתהליך ארוך של עשרים שנה בערך. פלוטו בדלי יעורר את המודעות החברתית שלכם ויגרום לכם להיות מעורבים יותר בקבוצות, מטרות וקהילות שתואמות את הערכים והתשוקות שלכם. אתם עלולים גם לחוות כמה מאבקי כוח, קונפליקטים או הפתעות עם חברים, עמיתים או רשתות חברתיות. מעבר זה יעזור לכם להעצים את המקוריות וההומניטריות שלכם ולפתח מודעות חברתית ואחריות רבה יותר.

מעברו של פלוטו למזל דלי המאכלס את הבית החברתי שלכם, מביא איתו שינויים בדרך שבה אתם משתתפים ותורמים לקהילה. פלוטו גורם לטלה שלנו שעד עכשיו היה בדרך כלל מרוכז בעצמו ובסביבתו הקרובה להפוך לחברתי יותר, ומכיוון שהטלה בדרך כלל אוהב גם לקחת פיקוד, אפשר לומר שהוא בהחלט עשוי להפוך לסוג של יזם חברתי, לבנות לכם אתר חדש או לקחת חלק משמעותי יותר בקבוצות פייסבוק ואינסטגרם.

מעברו של יופיטר אל בית התקשורת של הטלה בחודש יוני תורם גם הוא לתהליך החברתי הזה. יופיטר במזל תאומים יגביר את כישורי התקשורת והלמידה שלכם ויהפוך אתכם לתקשורתיים, שנונים והרפתקנים יותר בדיבור, בכתיבה ובנסיעות שלכם. הוא ילמד אתכם להתבטא ולדבר הרבה יותר מתמיד, להפסיק להיות מוצפים רגשית כשדברים לא קורים כפי שרציתם ולשתף בתחושות.

הטלה כמו שאר מזלות האש הוא מזל של עשייה ולא של מילים דווקא, אבל יופיטר יביא איתו שנה שבה המלים שלכם יהיו הנעה מצוינת לפעולה ולהרבה אקשן. משך שהייתו של יופיטר בבית התקשורת שלכם היא רק שנה, אבל השנה הזו תהיה מלווה בשינוי תקשורתי חזק, בשימוש רב יותר במילים, והרבה קשרים חדשים, שיחות ומפגשים שחסרו לכם מאוד השנה. מעברו של יופיטר למזל תאומים בחודש מאי מביא איתו ים של קשרים חדשים ומועילים ואפשרויות לשיתופי פעולה שלא היו עד עכשיו גם בגלל שהטלה מוכן לשתף אחרים בתכניות שלו.

לתחזית המלאה של כל המזלות לשנת 2024 לחצו כאן >>

אילו טלאים אנחנו מכירים?

נועה קירל. GettyImages
נועה קירל, בת מזל טלה/GettyImages

גיא זו-ארץ (21 במרץ 1973), ריס וית'רספון (22 במרץ 1976), נפתלי בנט (25 במרץ 1972), קוונטין טרנטינו (27 במרץ 1963), ליידי גאגא (28 במרץ 1986), אייל ברקוביץ' (2 באפריל 1972), סנדי בר (5 באפריל 1976), לירון ויצמן (8 באפריל 1984), חנן בן ארי (8 באפריל 1988), נועה קירל (10 באפריל 2001), אייל גולן (12 באפריל 1971) ורותם כהן (13 באפריל 1980).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully