וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 10-16 במרץ 2024

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 15:43

המתחים שליוו אותנו בסוף השבוע ממשיכים ללוות אותנו בערך עד יום שלישי, כך שצפו לפתיל קצר ותגובות קיצוניות. ברביעי דברים יתחילו להירגע - הן בתקשורת שלנו והן ברגש ובאינטימיות. כך תכינו את עצמכם לשבוע הזה

ההורוסקופ השבועי - 10.3.2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

המתחים שליוו אותנו בסוף השבוע הקודם ממשיכים ללוות אותנו בערך עד יום שלישי - ומשמעותית היא בעיקר זווית הפעולה בין מרס האגרסיבי לכוכב אורנוס האינטנסיבי. היא אמנם הולכת ונחלשת אבל הפתיל הקצר, התגובות הקיצוניות והאלימות שהיא מביאה איתה עוצמתיות מאוד. אולם השבוע אנחנו פוגשים שני אלמנטים משתנים, הן בתקשורת שלנו והן ברגש ובאינטימיות: מרקורי, כוכב התקשורת, וונוס הרגשית משנים מקום - וזה אומר שהם גם משנים מזל. מרקורי עוזב את מזל דגים ויביא איתו תקשורת כוחנית ולוהטת במזל טלה, וונוס להיפך - תעזוב את מזל דלי החברתי ותביא לידי ביטוי את הצד העדין והמעניק חסר הגבולות שלה במזל דגים, מזל שבו היא נעלה. יהיה מעניין.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. ונוס הרגשית עוברת למזל דגים.
2. מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל טלה.

התקשורת השבוע - מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת, למזל טלה מביא איתו תקשורת שונה לגמרי מאשר בשבועות האחרונים, אז שהה במזל דגים העדין וגם נצמד לנפטון והביא איתו לא מעט ערפול ובלבול. אולם המעבר שלו למזל טלה מביא איתו אפקט הפוך לחלוטין. מרקורי במזל טלה הופך לוחמני ושש אלי קרב. הוא נלהב ופזיז באופן ילדותי, והוא מחפש אתגרים כדי להתמודד איתם ולקרוא עליהם תיגר.

הפלוס הגדול שהוא מביא איתו זה התיאבון לאקשן וזה ממש לא נגמר, אבל הוא מביא איתו גם תופעות לוואי כמו פתיל קצרצר, אפס סבלנות וסובלנות למי שלא מקבל אותו כמו שהוא, צורך חזק בסיפוק מיידי כמו ילד שרוצה הכל עכשיו - וגישה לוחמנית כשהוא לא מקבל את מה שהוא רוצה. אז לא תהיה ברירה ונצטרך כולנו לעמוד על המשמר ולא להיסחף כשדברים שאנחנו רוצים לוקחים זמן, נעצרים או לא מובנים לאחרים - ונהיה חייבים לגדל הרבה יותר מהמצרך הזה שנקרא אורך רוח, כי בחיים כמו בחיים אף אחד לא חייב לסבול את התקשורת קצרת הרוח הזו, קפיש?

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, טלה, סרטן, מאזניים וגדי.

הורוסקופ. ShutterStock
מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת, למזל טלה מביא איתו תקשורת שונה לגמרי מאשר בשבועות האחרונים/ShutterStock

זהירות: אנחנו מאוד רגישים השבוע

ונוס הרגשית, המייצגת את עולם הרגש, שהתה כמה שבועות במזל דלי וחיברה אותנו מחדש אל העולם, אל המדיה ואל הקהילה כולל המעגלים החברתיים שלנו שהיו תוססים למדי לאחרונה. אולם כעת כל זה משתנה. ונוס במזל דגים בעיקרון הופכת את חיי הרגש שלנו לעדינים ומופנמים יותר. הרגישות גבוהה מאוד לכל מילה. מערכות היחסים דורשות יותר השקעה כי מצבים מעורפלים של חוסר בטחון עלולים לצוץ עכשיו.

מצד שני יכולת הנתינה שלנו גבוהה עכשיו יותר מתמיד: נפטון, שליט הדגים, מטשטש גבולות - ויש לנו הרבה יותר לתת גם אם אנחנו מקבלים פחות.

זהו זמן להקשיב לאינטואיציה שלנו ולתחושות הבטן קצת יותר, אולם לא להיות סלחניים אם לא מכבדים את הגבולות שלנו ואת מי שאנחנו, שכן עם ונוס שכזו אנחנו נוטים לעשות זאת בגלל חוסר הרצון להיכנס לויכוחים ולעימותים. זמן מצויין לשיחות עומק ונפש, השקעה בצד הרוחני של החיים - ובשיתוף הרגשות עם מי שיכול להבין, לקבל ולהכיל אותנו כפי שאנחנו.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות דגים, קשת, בתולה, תאומים, מאזניים ושור.


עוד בנושא:
למזלות האלה יש סטנדרטים גבוהים עד בלתי אפשריים - ולאלה נמוכים להחריד
חודש מזל דגים: כל מה שאתם צריכים לדעת על המזל ומה שצפוי לו

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אהבה. ShutterStock
מערכות היחסים דורשות יותר השקעה כי מצבים מעורפלים של חוסר בטחון עלולים לצוץ עכשיו/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
המתחים והלחצים ימשכו עד יום שלישי בערך. שמרו על עצמכם ואל תסחפו למעגל של ריבים וסכסוכים. המשך השבוע יהיה קל יותר, אבל עדיין דורש זהירות בכבישים. מרקורי עובר למזל שלכם והתקשורת תשתפר עם הזמן.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת השבוע למזל דגים המאכלס את הבית החברתי שלכם. זמן טוב להריץ יזמות חדשות ולשדרג את התקשורת שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר בתחילת השבוע למזל טלה האסרטיבי והתאומים שלנו הופך לוחמני יותר מתמיד. זמן להילחם על הדברים שחשובים לכם, בעיקר הקשורים למוסדות וארגונים בחייכם. הרחיבו את המעגלים החברתיים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
מעברה של ונוס הרגשית למזל דגים שם דגש מיוחד על כל מה שקשור לצמיחה והתפתחות אישית. זמן טוב לראות את כל התמונה ולחשוב כמה צעדים קדימה, סרטנונים. הגיע הזמן להעביר הילוך.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל דגים הרגשי השבוע, והאריה שלנו רך רגשני ונוסטלגי מתמיד. זמן טוב לשלב את הרגש בעשייה שלכם, אבל להזהר משינויים תכופים בתכניות שלכם בגלל שנויים במצב הרוח.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
מעברה של ונוס הרגשית למזל דגים המאכלס את בית היחסים שלכם, מקום בו כבר נמצאת השמש, מדגיש את הצורך שלכם בהשקעה גדולה יותר בזוגיות וביחסים, אך גם בשותפויות למיניהם. זמן טוב למצוא לכם שותף או בן ברית לדרך.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מזל דלי. ShutterStock
בני מזל דלי: חשוב לא לנתק קשרים בתקופה הזאת/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל דגים הרגשני והמאזנאים שגם ככה רגישים מאוד עלולים לחוש שהם מאבדים קצת את הצפון. קשה כעת לשים גבולות או להתייחס לגבולות קיימים. הצורך ברגליים איתנות ומעשיות על הקרקע חזק במיוחד.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
ונוס הרגשית עוברת השבוע לבית הרומנטיקה שלכם והעקרב המופנם יכול בעדינות אך בתקיפות לפתוח את הלב ו... לתת מקום גדול יותר לאהבה. כן כן. שבוע יצירתי במיוחד, עם אפשרות לחשיבה מאתגרת מחוץ לקופסה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
אל השמש השוהה בבית המשפחה שלכם מצטרפת השבוע גם ונוס - ואתם הולכים ליהנות מהרבה רגעים של קרבה והשקעה בבית ובמשפחה. זמן טוב להשקיע במדורת השבט הקשתית ולהחזיר את הביחד השמח.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
סטורן, שליט המזל שלכם, ממשיך להתקדם במזל דגים ומכביד על בית התקשורת שלכם. זהו זמן שבו אתם חייבים למצוא כוחות נפש כדי לצאת מעצמכם ולתקשר עם העולם - וכמה משימות מעשיות ואתגרים פרקטיים יעזרו לכם לעשות זאת.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
מתחים ולחצים בעקבות זווית הפעולה בין אורנוס, שליט המזל שלכם, למרס האגרסיבי עדיין יתכנו פחות או יותר עד יום שלישי - ואתם חייבים לפעול באופן מדויק, חכם ובעיקר רגוע. חשוב לא לפרק קשרים כעת ולא לנתק יחסים. סבלנות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
השבוע נפתח כשמרקורי, כוכב התקשורת, עדיין צמוד לנפטון, שליט המזל שלכם, מה שאומר תקשורת מבולבלת ולא מעשית. אולם בהמשך השבוע מרקורי ממשיך הלאה ועובר לבית הכספים שלכם. הגיע הזמן לארגן מחדש את חשבון הבנק.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully