וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש מזל דגים: כל מה שאתם צריכים לדעת על המזל ומה שצפוי לו

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 10:17

היום, (ה-19.2), נכנסנו לחודש מזל דגים וזה הזמן לסקירה מלאה על המזל, התאמותיו הזוגיות וכל מה שצפוי לו השנה. דגיגים, זמנכם הגיע

עוד פרטים על מה שמצפה לנו בשנת 2024/יאיר טריבלסקי

מזל דגים (19 בפברואר - 20 במרץ)

אומרים שבני מזל דגים מבולבלים, מתקשים להגיע להחלטות ולפעמים קשה להיות לידם כי מצבי הרוח שלהם משתנים במהירות האור. אומרים עליהם שהם לא עקביים, שהם שמחים ויצירתיים אך דכאוניים ומתעתעים. אומרים שהם שחקנים בנשמה ולכן אי אפשר לדעת מה הם באמת חושבים ושמאוד קשה להבין אותם, כשאפילו הם מתקשים להבין את עצמכם. מה מכל השמועות נכון?

מזל דגים שייך ליסוד המים הרגשי ולקבוצת המזלות המשתנים. אכן, נדמה שבני מזל דגים משתנים כל הזמן, שכן הצירוף של המים הזורמים והצורך לנוע מבפנים ממקום למקום חזק מהם - וכל אחד מהרגשות האלה גם מטלטל אותם בעוצמה רבה. כוכב נפטון הוא זה ששולט על מזל דגים והופך את השהות איתם לתחושה של שהות ליד חופו של ים. פעם המים צלולים, בהירים ושקטים, פעם סוערים בעלי גלים גבוהים - ופעם עכורים וסוחפים. מצבי הרוח הדגיים שונים ומשתנים, אבל כמעט תמיד אפשר למצוא אצל בני ובנות מזל דגים איזה עצב נסתר, מן עגמימות מסוימת שנמצאת מתחת לפני השטח ומחפשת לה מוצא.

אולי בגלל העובדה הזו, רבים מהדגים אוהבים לכתוב, בעיקר שירה. לפעמים נדמה שיש משהו לירי וטרגי בדרך בה הם מסתכלים על המציאות - ובעצם לא רק בשירה: הדגים נחשבים כמזל מאוד יצירתי ואמנותי, ובעלי יכולת הבעה מדהימה בכתב בעל פה. הם בעיקר יככבו בתחום המשחק בזכות נפטון, שליט הדגים, המאפשר להם להשתנות, לחקות בני אדם ודמויות - ולהפוך ממש להיות אדם אחר.

מזל דגים. ShutterStock
לפעמים נדמה שיש משהו לירי וטרגי בדרך בה הם מסתכלים על המציאות/ShutterStock

יכולת החיקוי וההפנמה הדגית ממש מדהימה ולפעמים נדמה שבן או בת הדגים מקבלים את אישיות האיש שלידם וממש מרגישים אותו. היכולת הזו מאפשרת להם להיות ממש "חיות במה" ולהצליח בתחום התיאטרון, כמו גם להיות טיפוליים מאוד ולעבוד עם אנשים אחרים בצורה קרובה ואמפתית, תוך הזדהות מקסימלית עם סבלו של הזולת. אולי משום כך הרבה מאוד מבני הדגים הם עובדים סוציאליים או מטפלים בצורות אחרות: היכולת שלהם להרגיש את האחר ולתת לו את שהוא צריך הופכת אותם למטפלים אמיתיים - ובכל התחומים. לדגים קשה לקבוע גבולות ולעמוד בהן - ומשום כך גם הנתינה שלהם היא לפעמים בלי גבולות, גם אם זה בא על חשבונם. בתוך כל זה שוכח הדג דבר אחד: את עצמו. יש לדגים יכולת לבטל את עצמם בחברה, להתעלם מהצרכים שלהם ולהרגיש שהם קורבן של החיים. על זה הם בהחלט צריכים לעבוד.

את בני ובנות הדגים אנחנו מוצאים כמעט בכל מקום: כדמויות טיפוליות, כאמנים ויוצרים, שחקנים ואנשי במה, סוכני מכירות, אנשי רפואה אלטרנטיבית, אנשים רוחניים ומיסטיקנים וכאמור גם כנוכלים שמשניים את דמותם בצורה מדהימה ומצליחים לרמות אפילו את הספקנים הגדולים ביותר. כשאתה נמצא מול בן מזל דגים, אתה צריך לזכור שני דברים: האחד - בסמל של המזל הזה יש שני דגים וכל אחד מהם פונה לכיוון הנגדי. השני - לדעת לזהות עם מי משני הדגים האלה אתה מדבר ברגע זה: ברגע שתצליח לזהותו אותו, הכל יהיה יותר קל. נותר לך רק לדאוג שזה יהיה הדגיג הנכון.

להורוסקופ היומי ועוד פרטים על מזל דגים לחצו כאן >>

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בחור צעיר עם פסיכולוג. ShutterStock
את בני ובנות הדגים אנחנו מוצאים כמעט בכל מקום, בין היתר כדמויות טיפוליות/ShutterStock

למי הדגים מתאימים?

בני ובנות מזל דגים ימצאו התאמה זוגית מוצלחת עם בני ובנות מזל שור, שמוקסמים מהדגיג היצירתי. השור מציע לדגים שיחות עמוקות, ארוחה חברה וכירבול שהוא כל כך צריך. הם למעשה הפכים משלימים.

לדגים יש כימיה מצוינת עם התאומים ואם הדגים ילמד להיות מאוזן יותר והתאומים יצירתי יותר - ייצמח כאן קשר מצויין. תופתעו לשמוע אבל הדגים זורמים יופי עם דגים אחרים: אז נכון יש כאן הרבה מצבי רוח משתנים אבל אתם משמשים מראה אחד לשני ויכולים ללמוד ממנה כיצד לשחות ביחד.

הדגים מתאימים גם לגדי, כשמדובר באחד הצירופים הטובים של מזלות האדמה והמים. הצרכים של השניים מתאימים זה לזו וכאן יכול להבנות קשר טוב מאוד לשנים ארוכות.

רוצים לבדוק את ההתאמה הזוגית שלכם עם מזלות אחרים? הנה הרשימה המלאה >>

איך הדגים במיטה?
בני מזל דגים הם זיקית המסוגלת לשנות את עצמה בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם. לדגים חסרה פרקטיות - שבשילוב עם טבעם האוהב, התלהבותם מכל הדברים הגשמיים והאמפתיה הטבעית שלהם - הם טובים בלרצות אחרים ולקבל הנאה. מה שעשוי להיות שובב מדי למזל אחר - יראה פשוט כיף עבור הדגים. הם ניגשים לחדר השינה עם ראש פתוח ולב פתוח, ותמיד מצפים שהזמן שלכם יחד יהיה מעולה. כשאתם מרוצים - הם מרוצים, אז הקפידו להראות את הערכתכם. מכיוון שהם חולמניים, מזל דגים מעוררים מינית לעתים קרובות על ידי משחקי פנטזיה, אז הוציאו מהארון את תלבושת המעודדת והתחילו במתיחות.

בדקו את ההתאמה המינית ביניכם בלחיצה כאן >>

מזלות ודייטים. ShutterStock
הדגים מתאימים בעיקר לגדי ולשור - אבל לא רק/ShutterStock

מה מצפה לדגים בשנת 2024?

כוכב פלוטו עובר השנה למזל דלי המאכלס את הבית ה-12 שלכם. הבית ה-12 נחשב כבית של התת מודע, הפחדים, החרדות, הטראומות וההדחקות שלנו. מעברו של פלוטו למיקום הזה יחזק מאוד את האינטואיציה והרגישות של הדגים, ביחד עם הרצון למצוא משמעות רגשית או רוחנית עמוקה יותר לחיים. לבני ובנות מזל דגים עולם רוחני עשיר ופלוטו עשוי בהחלט לגרום להם להעביר הילוך בנושאי התפתחות וצמיחה אישית אבל לפני הכל - זהו זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ופחדים וחרדות שעצרו אתכם עד כה מלרוץ קדימה בתחומי החיים הדורשים יוזמה, פעולה ועבודת עומק אמיתית - כשאת הבסיס לכך יבנה פלוטו מאחורי הקלעים.

דגיגים רבים יבחרו בשנה הקרובה ובשנים שאחריה להעמיק את התחום הרוחני בחייהם כתחליף להתקדמות בעולם המעשי - בשני המקרים מדובר בפלוטו שדוחף קדימה כדי לתרגם רצונות, דחפים, יצירתיות ודמיון לפעולה ולקביעת עובדות בשטח. אחרים שהדחיפה של פלוטו תהיה עוצמתית מדי עבורם, עלולים להיכנס למערכות נפטוניות לא מעשיות כמו התמכרויות למיניהן, הימורים, אשליות ופנטזיות.

יופיטר, כוכב השפע, עובר למזל תאומים המאכלס את בית המשפחה שלכם בחודש מאי 2024 ומביא איתו תקשורת שמחה לכם ולבני הבית, עם חיזוק משמעותי אפשרי לתחושת השמחה של הביחד.

שהותו של יופיטר בבית הרגשי המשמעותי הזה של מזל דגים הוא מתנה אמיתית. הוא עשוי להפוך אתכם ליציבים, שמחים ומעניקים יותר מעצמכם בבית, במשפחה ובשורשים שלכם. אתם עשויים גם לחוות יותר הצלחה, מזל או שמחה בביטחון, בנוחות או בטיפוח שלכם בבסיס הפעולה שלכם. מעבר זה יעזור לכם לבטא את הצד המשפחתי שלכם בעוצמה רבה יותר, לגלות מודעות רגשית ורגישות רבה יותר ולחזק את תחושת הבטחון שהדגיג האופייני זקוק לה כל כך מהיותו גם שייך ליסוד המים הרגשי - וגם לקבוצת המשתנים. זהו זמן מצוין להפוך את הבית וסביבתו לשמחים יותר, לשנות אווירה, להרחיבו ולעשותו נעים יותר, ואולי במקביל גם להרחיב את המשפחה במישהו שמח שידע ליהנות מהשינוי.

מכיון שיופיטר הוא גם כוכב השפע, יש בהחלט מצב עכשיו שתרצו לעבוד מהבית, שיעניק לכם את המקום הבטוח להשקיע בו את כל הדמיון והיצירתיות שלכם באווירה ביתית ותומכת. זהו גם זמן טוב לפנות לענף הנדל'ן מבחינה מקצועית או אחד המקצועות הקשורים אליו כמו אדריכלות או עיצוב פנים - הדגיג ניחן בדרך כלל בכישורים רבים וכשהוא מרגיש מוגן ובטוח - הוא אחד היוצרים המוכשרים שקיימים.

לתחזית המלאה לשנת 2024 לחצו כאן >>

איזה דגים אנחנו מכירים?

ריהאנה. GettyImages
ריהאנה היא בת מזל דגים/GettyImages

ברוס וויליס (19 במרץ 1955), אלברט איינשטיין (14 במרץ 1879), ריהאנה (20 בפברואר 1988), ג'סטין ביבר (1 במרץ 1994), ציפי רפאלי (7 במרץ 1955), שרון סטון (10 במרץ 1958), קרן פלס (11 במרץ 1979), אנה זק (12 במרץ 2001), דניאל גרינברג (14 במרץ 1994) ורוב קרדשיאן (17 במרץ 1987).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully