וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למזלות האלה יש סטנדרטים גבוהים עד בלתי אפשריים - ולאלה נמוכים להחריד

28.2.2024 / 0:01

סקרים הוכיחו שלמזלות האלה יש את הסטנדרטים הגבוהים ביותר כשזה מגיע למערכות יחסים. האסטרולוגית רדה וויגל מוסיפה: "ולשני המזלות האלה סטנדרטים נמוכים להחריד"

המזלות הקשים ביותר בגלגל המזלות/@owenpiersonxo

כשזה מגיע למערכות יחסים ידידותיות ורומנטיות - עד כמה אתם מוכנים להתפשר? לכולנו יש סטנדרטים מסוימים שאנחנו מציבים לעצמנו ולא מוכנים להתפשר על פחות. בעוד אצל חלקנו הסטנדרטים גבוהים עד רמה כזו שרק האדם המושלם יזכה להיכנס לחיינו, אצל אחרים הסטנדרטים כה נמוכים שהם מוכנים להתפשר גם על הנורא מכל, כל עוד הוא סוגר להם פינה ריקה בחייהם. האסטרולוגית רדה וויגל סיפרה ל-NYpost שיש שני מזלות הידועים בסטנדרטים הגבוהים שלהם ושניים שידועים בסטנדרטים "הנמוכים להחריד" שלהם.

לפני שמנתה את הגבוהים והנמוכים ביותר, היא דיברה על אלו שבאמצע: "מזל בתולה היא הבחירה הברורה לפרפקציוניזם וסטנדרטים גבוהים, אבל האנשים האלה גם אוהבים להתאכזב מכיוון שזה הופך את כישוריהם להשתפר לחיוניים. שום דבר לא מספק את מזל מאזניים אבל הסטנדרטים שלהם, כמו מצב מערכת היחסים שלהם, תמיד ניתנים למשא ומתן. מזל תאומים לא עקבי מכדי לשמור על סטנדרטים ומזל סרטן יאפשר הכל אם זה אומר שאתה תהיה הכף הגדולה במיטה", אמרה וויגל, "מזל שור עקשן, אבל כל עוד הסדינים נקיים, הבטן שלהם מלאה והמאהבים שלהם נאמנים, הם יכולים לתת לרוב הדברים האחרים להחליק. הקשת ייקח את מה שהוא יכול להשיג תוך שהוא תמיד מקווה ליותר, מזל עקרב משתמש בסטנדרטים גבוהים ובתוכנות ריגול כמחסומים המוטלים על עצמם מפני אינטימיות רגשית, והדלי נולד מאוכזב מהאנושות ולכן אינו מעז לצפות להרבה מאף אחד".

אז מי נמצאים בשני הצדדים הקיצוניים של הסולם?

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
למי יש סטנדרטים גבוהים באהבה?/ShutterStock

סטנדרטים גבוהים באופן בלתי מתפשר

מזל אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)
בני ובנות מזל אריה מתעקשים להיות מלכים, בתור האלים הנדיבים שהם מאמינים שהם. האריה שולט בבית החמישי של הנאה, משחק ויצירה. לכן לאריות יש סטנדרטים גבוהים לאמנות ודינמיקה של מערכות יחסים. אין להם חשש לרצות יותר או לבקש יותר - ואין שום מחווה גדולה מדי או חזון נועז מדי עבורם. היופי בסטנדרט הגבוה של האריה הוא שהוא מחזק אחרים להאמין שגם להם מגיע שיתייחסו אליהם כמו למלכים.
הורוסקופ יומי למזל אריה >>

מזל גדי (22 בדצמבר - 19 בינואר)
בני ובנות מזל גדי נולדו כדי להגיע לפסגת ההר והם מאמינים שהדרך היחידה להגיע לשם היא באמצעות מוסר עבודה גבוה. בתוך כל אחד ואחת מהם נמצאת דמות אב קשוחה שלא אוהבת תירוצים ולא מוכנה להיכשל. ככאלה, יש להם סטנדרטים גבוהים, שלפיהם הם מודדים את כולם. דוגמאות לכך תוכלו לראות אצל מפורסמים כמו דולי פרטון ("מעדיפה למות על הבמה"), מרי ג'יי בלייג' ("אני עושה סקוואטים רק על מושבי אסלה חדשים") ולברון ג'יימס ("הנבחר").
הורוסקופ יומי למזל גדי >>

עוד בנושא:
יותר טובים מכם: אלה 5 המזלות המתנשאים ביותר

אלה המזלות המעצבנים ביותר לדברי האסטרולוגים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לברון ג'יימס, שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
לברון ג'יימס בן מזל גדי. מתאים לו לא להתפשר על פחות ממצוינות - גם ביחסים/רויטרס

סטנדרטים נמוכים בצורה מוגזמת

מזל טלה (21 במרץ - 19 באפריל)
סטנדרטים גבוהים דורשים מידה מסוימת של אסטרטגיה ומבנה, שני אלמנטים שהטלה לא בדיוק נותן להם עדיפות. הטלה לא מפחד לנסות, להיכשל, לשכוח ולסלוח - מה שהופך את הסטנדרטים שלהם לגמישים יותר מאחרים. הציפייה היחידה של מזל טלה היא דרמות - וכפי שכל אדם בטיפול יכול להעיד - אכזבה יכולה להמריץ והוא באיזשהו מקום אוהב להיכשל באהבה כדי שיהיה לו סיפור מעניין לספק. הוא מעדיף דרמות על שעמום.
הורוסקופ יומי למזל טלה >>

מזל דגים (19 בפברואר - 20 במרץ)
אנשי מזל דגים הם בעלי נטיות מתנצלות ונחישותם לאהוב אנשים גם כשהם לא לרמתם, עצורים רגשית, רעילים או בלתי רצויים הופכת אותם למזל בעל הסטנדרטים הנמוכים ביותר. הם יתפשרו במקומות שממש צריך להתפשר מהם. הם מוקסמים ממחוות קטנות, יוצרים משמעות מכל דבר ומאמינים באמת ובתמים שלכולם מגיע צ'אנס כי כולם עושים כמיטב יכולתם. זה יפה מצידם וזה מה שהופך אותם לאוזן קשת ולאנשים אהובים, אבל גם הם צריכים לסמן גבולות.
הורוסקופ יומי למזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully