וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 3-9 במרץ 2024

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 19:38

אחרי שבוע מכביד, מגיע שבוע בו אורנוס התזזיתי נותן את הטון בזוויות לונוס ומרס, קצב הדברים הופך אינטנסיבי ואפילו אלים ומעל לכל זה - מעורבות רגשית של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, מביאה איתה ערפולף בלבול והחלטות המונעות מהרגש

הורוסקופ שבועי 3.3.2024/יאיר טריבלסקי / ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

שבוע לא קל מגיע אלינו ונזדקק לכל טיפת הסבלנות שיש לנו כדי להתמודד איתו בהצלחה.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. ונוס הרגשית בזווית פעולה לאורנוס התזזיתי.
2. מרקורי בזווית פעולה לנפטון הרגשי.
3. מרס בזווית פעולה לאורנוס התזזיתי.

הזוויות הקשות של השבוע:
כל שלוש הזוויות שמייצרים הכוכבים השבוע הן זוויות פעולה קשות, שתים מהן קשורות לאורנוס התזזיתי ולוונוס ומרס הקשורים הן למערכות היחסים שלנו והן לעולם האקשן ולרובד המלחמתי שנוגע כמעט בכל רובד בחיינו כעת. חשוב מאוד להיזהר מהפתעות, מאלמנטים לא צפויים, ממטענים חבויים או ממלכודות כאלה ואחרות בשדה הקרב, אך גם בפוליטיקה שלנו חשוב להיזהר השבוע ממהלכים לא צפויים ואפילו הרסניים - ולשמור על קור רוח. הזווית השלישית קשורה למרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ולערפל ולבלבול שזווית פעולה בינו לבין נפטון הרגשי מביאה איתה לחיינו. שורה תחתונה - סבלנות מקסימלית, אורך רוח, מיקוד במה שקורה באמת לפנינו ומתחת לפני השטח ופוקוס על העובדות, אלה הנראות לעין ואלה המנסות להתקבע מאחורי הקלעים או מתחת לפני השטח ללא ידיעתנו.

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
חשוב מאוד להיזהר מאלמנטים לא צפויים השבוע/ShutterStock

הזווית הלוחמנית של השבוע

זו הזווית המסוכנת בין מרס, כוכב האקשן והיזמה, לבין אורנוס התזזיתי, כוכב הניתוקים והשינויים. הזווית הזו מביאה איתה פתיל קצר ויד קלה על ההדק גם בנושאי לחימה וגם ביחסים שבין אדם לחברו. חשוב בזמן שכזה להיזהר מאוד שלא להגיב מהבטן או לנתק קשרים גם אם מאוד מתחשק - ובעיקר להזהר מתגובות מתלהמות מכל סוג שעלולות לגרום לריבים שבקלות יסלימו. האגו עובד עכשיו שעות נוספות ואיתו גם פרשנויות קיצוניות למילים של אחרים או למילים שלנו. כל אלמנט קטן מעורר כעסים והתלהמות, ואנחנו חייבים ללמוד לשלוט בדחפים האלה ולזכור שיש כאלה שמתקשים לעשות זאת ומהם חשוב כעת להיזהר - ובעיקר להזהר מהתגובות שלנו.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות טלה, סרטן, גדי, מאוזניים, דלי, אריה, עקרב, שור ולמעשה כולנו.

הרגשות השבוע - זווית פעולה בין ונוס הרגשית המייצגת את יכולת הנתינה ומערכות היחסים שלנו לבין אורנוס התזזיתי, עלולה לפגוע בעיקר במרקמים עדינים של מערכות יחסים ולהקצין עמדות במהירות עד כדי אפילו ניתוק קשרים. חשוב מאוד משום כך להיזהר שלא לעבור סף רגשי מסוים בדיאלוג ביחסים שלנו, ולעצור בזמן לפני שהדברים מגיעים לנקודת אל חזור שבו נלקח לו פסק זמן או נטרקת לה דלת. מה שמפתיע השבוע זו המהירות שבה הדברים עלולים לקרות ולתפוס תאוצה בגלל סיבות שעלולות להראות פשוטות יחסית אך המתח שיש באוויר גורם להם להתנפח. כדאי לא לסמוך על אחרים שהם יעצרו בזמן, אלא לדעת איך לעצור ולפעול מתוך מודעות ואחריות, לפני שמגיעים לשלב הניתוק.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, סרטן, גדי, עקרב, אריה, דלי ובעקיפין שוב.. כולנו.

התקשורת השבוע - מרקורי, כוכב התקשורת שלנו שנמצא במזל דגים בצמידות לכוכב נפטון, מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מהרגיל הן בחשיבה והן בתקשורת שלנו. זה עלול להיות שבוע לא קל מבחינת תקשורת אישית ובין אישית - ותקשורת בכלל. המעורבות הרגשית הזו עלולה להביא איתו רגשנות יותר וקושי לראות את המציאות כפי שהיא, כששיקול הדעת הופך יותר רגשני ופחות פרקטי. לכן כדאי בעיקר השבוע להיצמד לעובדות לפני שאנחנו מקבלים החלטות - והחלטות חשובות באמת כדאי לדחות אם אפשר לשבוע הבא, זמן בו השפעתו של מרקורי תהיה קטנה יותר. מצד שני אנחנו הופכים רומנטיים ויצירתיים יותר. חווים רגעים נוסטלגיים עם חברים והיכולת שלנו לשתף ברגשות גבוהה יותר.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו בין נפטון למרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.


עוד בנושא:
למזלות האלה יש סטנדרטים גבוהים עד בלתי אפשריים - ולאלה נמוכים להחריד
חודש מזל דגים: כל מה שאתם צריכים לדעת על המזל ומה שצפוי לו

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. ShutterStock
חשוב להיזהר שלא לעבור סף רגשי מסוים בדיאלוג ביחסים שלנו - ולעצור בזמן לפני שהדברים מגיעים לנקודת אל חזור/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שבוע קשוח לפניכם טלאים, שדורש הרבה סבלנות ואורך רוח: זווית פעולה בין מרס, שליט המזל שלכם, לכוכב אורנוס עלולה להיות עצבנית, מתוחה ואגרסיבית במיוחד. חשוב לא לאבד את הראש השבוע ולגלות שליטה מקסימלית. אל תנתקו קשרים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, יוצרת השבוע זווית פעולה עם אורנוס התזזיתי והמתחים עלולים להשפיע עליכם רגשית, כמו גם על מערכות היחסים שלכם. הזווית הזו עלולה להוציא את השור משלוותו ושור עצבני הוא מסוכן... גם לעצמו. גלו איפוק מקסימלי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
זווית הפעולה של מרקורי, שליט המזל שלכם, עם כוכב נפטון המטשטש והמערפל, עלולה להיות בעייתית במקצת השבוע: מצבי רוח קיצוניים ומשתנים במהירות, איבוד כיוון, תחושות של אי ודאות ועוד. מעורבות רגשית גבוהה עלולה לפגוע בראייה המעשית שלכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
זהו שבוע של מעורבות רגשית גבוהה והרבה חוסר שקט. הצורך בבטחון רגשי או כלכלי מתחזק ואיתם גם הצורך לפעול, אבל חשוב לראות את העובדות כפי שהן ולא לאבד פרופרציות. חשוב כעת להתמקד בעיקר בלשמור על הקיים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל דגים השייך ליסוד המים - ונראה שהאריה שלנו רגיש ורך מתמיד. הצמידות עם סטורן עדיין בסביבה והיא דורשת מכם איפוק, בגרות וחשיבה לטווח ארוך. זה הזמן לבנות תכנית פעולה לחודשים הקרובים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים שממול, הכולל את השמש, סטורן ומרקורי, שליט המזל שלכם, ממקד אתכם במערכת היחסים הזוגית אך גם בשותפויות למיניהם. זהו זמן טוב ללקיחת שותף או בן ברית שיעזור להתמודד עם אתגרים גדולים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, חוטפת השבוע מאורנוס התזזיתי בדמות זווית פעולה עצבנית וחסרת מנוח, והמאזנאים צמאי ההרמוניה עלולים למצוא את עצמכם בשבוע חסר שקט, רצוף דרמות קטנות ומרגיזות. חשוב לא להישאב אליהן פנימה, מאזנאים. בי קול!
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

מזל מאזניים. ShutterStock
מאזניים: אתם עלולים למצוא את עצמכם בשבוע חסר שקט, רצוף דרמות קטנות ומרגיזות/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

עקרב
יש הרבה התרחשויות בבית ובמשפחה בימים אלה וכדאי להימנע ממאבקי כוח ואגו, לנצל את האנרגיה הזו כדי להשקיע בבית ובסביבתו, לשנות אווירה ולרכך גם את התקשורת עם בני הבית.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים הכולל את השמש, מרקורי וסטורן הופך את הקשת ההרפתקני שלנו לרגיש במיוחד. מצבי הרוח משתנים במהירות ותחושה של חוסר יציבות קיימת באוויר. זמן איכות יצירתי לפניכם - וחשיבה מחוץ לקופסה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
השמש עדיין קרובה לסטורן, שליט המזל שלכם, שנמצא במזל דגים - והקרבה הזו מביאה איתה לא מעט עוצמה ובטחון. נצלו את המומטנום הזה כדי להתמקד ביזמות חדשות שחשובות לכם עכשיו במיוחד.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
גם מרס וגם ונוס עכשיו במזל שלכם ואורנוס, שליט המזל שלכם, יוצר איתם זוויות פעולה והופך את השבוע הזה לסוג של רכבת הרים מבחינת ההתרחשויות. חשוב במיוחד השבוע לא לנתק קשרים, אבל כן לקחת לעצמכם יותר ספייס וחופש אישי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
מקבץ הכוכבים שנמצא במזל שלכם שכולל את השמש, מרקורי וסטורן מביא איתו שפע של אקשן. זווית פעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת, לנפטון, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לאי הבנות ולתחושת אי ודאות. היזהרו מהחלטות פזיזות ומדרמות רגשיות במערכות היחסים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully