וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 25 בפברואר עד ה-2 במרץ 2024

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 14:11

בשבוע הזה נחרצים גורלות וקורים דברים דרמטיים מעל או מתחת לפני השטח. מה שחשוב כרגע הוא להיצמד לעובדות ולא לתת לרגש להכתיב לנו את סדר או איכות הפעולות וההחלטות שלנו

הורוסקופ שבועי - 25 בפברואר 2024/יאיר טרילבסקי / ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

על פניו נראה שאירועי השבוע מצטמצמים למפגש פיסגה וסיעור מוחות בין השמש, מרקורי וסטורן במעלה ה-9 במזל דגים. אולם מכיון שכל אחד מהמשתתפים מייצג קבוצת פעולה אחרת ויסוד אחר, אפשר לומר שמפגש הפיסגה המעניין והמכביד הזה משפיע על כולנו, איש איש ומיקומו במפת הלידה האישית שלו. אולם ההשפעה הגדולה שלו היא על התחושה שלנו: סטורן מביא איתו תחושה פסימית, ביקורתית ושיפוטית. השבוע הזה נראה כמו פרק זמן שבו נחרצים גורלות וקורים דברים דרמטיים מעל או מתחת לפני השטח. מה שבאמת חשוב בשבוע הזה הוא להיצמד לעובדות ולא לתת לרגש להכתיב לנו את סדר או איכות הפעולות וההחלטות שלנו.

המהלכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. שמש בצמידות לסטורן הנוקשה במזל דגים.
2. מרקורי בצמידות לשמש ולסטורן הנוקשה במזל דגים.

הזווית המכבידה של השבוע - זו הצמידות בין השמש לבין סטורן הנוקשה. הצמידות הזו מביאה איתה טאץ' ביקורתי ושיפוטי מאוד, אולם בנוסף היא מכריחה אותנו לנהוג לפי הכללים, לשים גבולות מוגדרים לכל סיטואציה ופעולה שאנחנו לוקחים בהן חלק ובעיקר להיצמד לפרטים הקטנים. פרק הזמן הזה מתאים בעיקר לעבודה מול סמכויות, לדיאלוג פורמלי ומשפטי ולא לדיאלוג ספונטני ואימפולסיבי - ולהחלטות פרקטיות בשטח הקשורות לעובדות ולא למחשבות או רגשות.

למרות תחושת הכובד ואולי דווקא בגללה, כדאי לנצל את הסיטואציה ולנקות את שולחן העבודה מכל המטלות שהצטברו עליו, שכן הצורך להגדיר מטרות ולבצע כעת מודגש במיוחד - ואפילו הדחיינים שבינינו יגלו שכדאי לנקות את השולחן ולא למשוך תשלומים והחלטות עד אין סוף.

רשימת משימות. ShutterStock
זמן לנקות את שולחן העבודה מכל המטלות שהצטברו עליו/ShutterStock

התקשורת השבוע

התקשורת מיוצגת על ידי הצמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לשמש ולסטורן הנוקשה במקביל. הצמידות הזו קצת מקשה עלינו לתקשר מתוך שמחה ספונטנית - אלא בעיקר מתוך הכרח ובאפיקים פרקטיים ואפילו רשמיים אם אפשר, כאלה שהגבולות שבהם מוגדרים מאוד והצד הספונטני לא מודגש.

נראה שחלק מהתקשורת סביבנו תהיה מלאה קיטורים, מרמורים ותחושות של שיפוט וכובד - וזה לא יהיה קל השבוע. אולם אפשר פשוט להחליט שמנצלים את הזווית הזו כדי להתייחס לחלקים הרשמיים של המערכת מולנו, מה שאומר שיחות בירור למיניהן, בדיקות רפואיות, עירייה או מוסך - וכל מה שדורש דיאלוג פרקטי ולא רגשי עם מי שמולנו. אישית בהחלט הייתי ממליץ לנצל את הזמן הזה כדי לשלם ולא להיות חייבים כספים לאחרים.

אפשר ממש לומר שהצמידות הזו מיועדת לדחיינים: קבלו החלטה שאת כל מה שאתם תמיד דוחים לרגע האחרון - מבצעים השבוע. זה בהחלט יקל על המערכת - ובעיקר עליכם.

עוד בנושא:
אסטרולוגית חושפת: למי מהמזלות יש סיכוי גבוה יותר לגנוב מכם?

חודש מזל דגים: כל מה שאתם צריכים לדעת על המזל ומה שצפוי לו

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הורוסקופ וכסף. ShutterStock
זמן טוב לשלם חובות/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מקבץ הכוכבים במזל דגים מכביד עליכם וחוסר זוויות לכוכבים אחרים גורם לתחושה שאתם לבד במערכה. זמן טוב לחשיבה עצמאית ולהרבה סבלנות. כעת השקיעו בעיקר בעצמכם. התחושה הזאת תעבור בקרוב.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
מקבץ הכוכבים במזל דלי הכולל את פלוטו, ונוס ומרס מפעיל אתכם בעוצמה רבה, בעיקר בנושאי אמביציה, קריירה ויזמות בכלל. זהו זמן לפעול בזהירות ולא להעמיס עליכם יותר מדי, כדי למנוע טעויות ובלבול.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, נצמד השבוע גם לשמש וגם לסטורן הנוקשה, אלמנט שגורם לגישה פסימית ותחושות של כובד ובדידות. נסו להוריד חלק מהעומס ולהוריד מהביקורתיות שלכם. חלקו את הפעילות שלכם באופן מאוזן וצרו לו"ז נוח.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים מביא איתו טאץ' יצירתי, דגש על הביטוי האישי שלכם וגם על הצד הרומנטי. המעורבות הרגשית שלכם גבוהה השבוע במיוחד. זמן טוב לחשיבה מחוץ לקופסה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, נצמדת השבוע גם למרקורי, כוכב התקשורת, וגם לסטורן הנוקשה. מצד אחד היכולת שלכם לתקשר מתחזקת ואיתה גם היעילות התקשורתית, אולם סטורן מכביד עליכם ומדאיג אתכם מאוד. התמקדו בעובדות כרגע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים מול המזל שלכם, מראה על צורך בהשקעה גדולה יותר בנושאי זוגיות ויחסים השבוע. סטורן מביא איתו את הצורך למסד יחסים או להפוך את היחסים לרשמיים. השקיעו קצת יותר בדיאלוג הזוגי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מזל סרטן. ShutterStock
סרטנים, המעורבות הרגשית שלכם גבוהה השבוע במיוחד/ShutterStock

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, יוצאת מהצמידות המעיקה עם כוכב מרס. אתם משתחררים בהדרגה והאופטימיות חוזרת לחייכם. הגיע הזמן להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, מאזנאים - ולהכניס לחייכם אנשים חדשים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
הצמידות בין השמש, מרקורי וסטורן הנוקשה מתרחשת במזל דגים המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם. העקרב שלנו אכן הופך רומנטי יותר - וזהו זמן טוב להוריד קצת את השריון הקשוח ולהקשיב ללב.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
נושאי בית ומשפחה דורשים השבוע התייחסות מיוחדת. כדאי למצוא זמן איכות לבילוי משפחתי ולשדרוג התקשורת המשפחתית שלכם, קשתים. זמן טוב גם לטייל ביחד מחוץ לעיר.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
השמש ומרקורי נצמדים השבוע לסטורן, שליט המזל שלכם, וזהו זמן טוב להעצים יזמות חדשות, להריץ קדימה תכניות פעולה מסוגים שונים ולדבר על מה שחשוב באמת, כדי לנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם שם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
מרס וונוס שוהים במזל שלכם, עוזרים לכם עם ים של אנרגיה לעשייה מצד אחד ויכולת להשקיע קצת יותר זמן איכות רגשי במערכות היחסים שלכם מצד שני. מומנטום טוב להיכרויות חדשות או להעמיק קשר קיים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
צמידות בין השמש ומרקורי לסטורן הנוקשה במזל שלכם מביאה איתה יכולת לקדם יזמות חדשות ולקבוע עובדות בשטח, אך גם שרשרת של לחצים הדורשים עשייה מדויקת וחכמה. זמן טוב להגדיר מחדש תכניות לתקופה הקרובה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully