וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרולוגית חושפת: למי מהמזלות יש סיכוי גבוה יותר לגנוב מכם?

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 11:20

האסטרולוגית רדה וויגל חושפת מי הם המזלות שלא יהססו לגנוב מכם - ומדוע?

7 המזלות המסוכנים ביותר/tiktok.com/@zodiacc.signzz00

לכולנו עלתה המחשבה הזאת בראש. אולם בעוד רובנו, כך אנחנו מקווים, נמנענו מלממש אותה - יש כאלה שלא עמדו בפיתוי. אנחנו מדברים כמובן על גניבה. זה לא חייב להיות גניבה של משהו יקר מאוד, אלא אפילו ברמה של "אופס, שכחתי לשלם על זה. לחזור לקופה? טוב לא נורא גם ככה הם גנבים". האסטרולוגית רדה וויגל טוענת סיפרה ל-nypost שגניבה מופיעה בכל הספקטרום של גלגל המזלות, אך הדחף משתנה וחלקם נוטים יותר לכיוון הזה מאחרים.

בני מזל טלה הם רודפי ריגושים, נוטים לגנוב רק כדי לראות אם הם יכולים לצאת מזה. רבים מהם בעלי עקרונות חזקים מדי מכדי לגנוב מאדם אמיתי, אז הם יעדיפו לגנוב מתאגיד ש"מגיע לו".

בני מזל גדי מרגישים שזכותם לגנוב כי הם עובדים קשה יותר מכל אחד אחר וחושבים שמגיע להם תוספת קטנה על המאמצים.

בני מזל מאזניים גונבים כי יש להם טעם יקר ומוסר עבודה מועט. בני מזל תאומים גונבים כי הם שוכחים לשלם ובגלל שהשליט הפלנטרי שלהם נקרא על שמו של אל הגנבים. בני מזל אריה עושים זאת כי הם מאמינים שהכל מגיע להם והכל הוא מתנה על עצם קיומם.

גניבה של סלולר כייס. ShutterStock
3 המזלות הגנבים ביותר: למי יש סיכוי גבוה יותר לגנוב מכם?/ShutterStock

בני מזל בתולה גונבים כדי להוכיח עליונות. בני מזל דגים גונבים רק כי את מה שהם חושבים שמותר להם לקחת, בני מזל קשת כדי לחלק מחדש לעניים ובני מזל דלי בגלל שהם מאמינים שכסף הוא מבנה חברתי שצריך לבטל לטובת מערכת חליפין שמעניקה פרסים לציבור הרחב.

האסטרולוגית רדה וויגל טוענת שיש 3 מזלות שנוטים לגנוב יותר מאחרים: בני מזל שור, שמרגישים שאם אין להם מספיק - הם זכאים לחלק ממה שיש לכם. הם משווים בין להיות עשירים ללהיות ראויים וזה מה שנותן להם את הדחף לגנוב ללא חרטה ואשמה. בני מזל סרטן נוטים לגנוב ולהצדיק את מעשיהם על סמך הרגשות הבלתי נשלטים שלהם. הם מתוחכמים ויודעים לגנוב ממש מתחת לאף שלכם ועוד לצאת עם זה על העליונה. בני מזל עקרב גם נכנס לרשימת המזלות הגנבים של האסטרולוגית שלדבריה נוטים לגנוב מידע, בני זוג וחסכונות של אחרים. אאוץ'. הם מאוד רכושניים ורואים בכולם מתחרים. החיים עבורם הם משחק שחמט והם נוטים לנצח ולצאת מכל שערורייה חפים מפשע.

מה אתם אומרים, יש משהו בדבריה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully