וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 18-24 בפברואר 2024

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 20:58

אחרי שבוע אסרטיבי ואפילו אגרסיבי, מגיע אלינו שבוע מלא רגשות. מעברם של השמש ומרקורי למזל דגים הופך את מערכת קבלת ההחלטות שלנו לרגשית מאוד ומשפיע על החשיבה ושיקול הדעת הפרקטי והמקצועי שלנו. כך תעברו את השבוע הזה בלי לעשות טעויות

עוד פרטים על מה שמצפה לנו בשנת 2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

המעורבות הרגשית הגבוהה שמלווה אותנו השבוע מחזקת שוב את אלמנט אי הוודאות בחיינו בכל התחומים - הן בתחום האישי והן בנושאי מדיניות, צבא וממשלה, וכן גם בדיאלוג שלנו עם העולם. הצמידות בין מרס לונוס עלולה לחזק דיאלוג רגשי לא קל במערכות היחסים שלנו ואי שקט בתחום הזוגי. חשוב במיוחד השבוע להצמד לעובדות ולא לאפשר למצבי הרוח המשתנים במהירות לקבוע לנו את סדר היום וסדר הפעילויות שלנו.

האלמנט המשמעותי במיוחד השבוע - הצורך לקבוע עובדות בשטח, ולא למסמס החלטות קייימות או לדחות החלטות שחייבות להתרחש כאן ועכשיו. זה הזמן לשים גבולות ברורים - הן לעשייה שלנו והן ליחסים.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. השמש עוברת למזל דגים.
2. ונוס נצמדת לכוכב מרס במזל דלי.
3. מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל דגים.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש, המיקוד האנרגטי שלנו, ממזל דלי החברתי למזל דגים הרגשני. מעברה של השמש למזל דגים השייך לקבוצת המזלות הרגשיים ובהמשך גם של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, יהפוך את החיים של כולנו לטעונים רגשית במינון גבוה יותר כאשר המעורבות הרגשית הזו מביאה איתה שינויים מהירים במצבי הרוח שלנו ותחושות של חוסר יציבות, גם בדרך שבה אנחנו תופסים עכשיו את העולם וגם בדרך התקשורת שלנו.

החיובי שבדבר הוא שכעת אנחנו הופכים יצירתיים יותר ומסוגלים לחשוב יותר מחוץ לקופסה, אבל דווקא עכשיו נראה שהקופסה שלנו עצמה לא ממש יציבה - ויש מצב גם להחליף אותה במשהו דינמי ומסתגל יותר, שיאפשר יכולת הסתגלות דינמית ופחות פחדים וחרדות מחוסר הוודאות המסתמן.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? המזלות המשתנים: דגים, בתולה, תאומים וקשת.

הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים. ShutterStock
השבוע אנחנו פועלים לפי הרגש, אבל אל תתנו לו להשפיע על ההחלטות הקריטיות שלכם/ShutterStock

כמה רגש!

מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר ממזל דלי החברתי למזל דגים הרגשני והופך את התקשורת שלנו לאמוציונלית, אסוציאטיבית, משתנה במהירות ולא משדרת ביטחון או ודאות. האפקט שיוצר מעברו של מרקורי למזל דגים דומה לאפקט של מעבר השמש, אולם הוא גם בא לידי ביטוי באופן תקשורתי, הן בתקשורת שאיתה אנחנו יוזמים והן באופן התקשורת שדרכה אנחנו משדרים.

זהו זמן טוב לסדנאות רוחניות ורגשיות, לשימת דגש מיוחד על הצד הטיפולי שבאופיינו ומצד שני - זהו גם זמן טוב לקבל טיפולים בבעיות שעד עכשיו הזנחנו, פיזיים ובעיקר רגשיים ונפשיים, לפתוח דברים לעומק בתקשורת שלנו עם אנשים אחרים, ובעיקר לשתף ברגשות גם כדי לפרוק מהלב וגם כדי לקבל פרופורציות ולהבין שמה שעובר עלינו אינו סוף העולם, והוא משותף לרבים גם אם הם עצמם אינם ששים לחלוק זאת עם אחרים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? גם כאן, בעיקר קבוצת המזלות המשתנים: דגים, בתולה, קשת ותאומים.

הזווית הקשה של השבוע - זו הצמידות בין ונוס הרגשית לבין מרס האגרסיבי שמתרחשת במזל דלי. ונוס ומרס מהווים ביחד סוג של תת מערכת המסמלת את מערכות היחסים שלנו ואת הדיאלוג בין הנתינה לקבלה שלנו. ונוס היא כוכב שפועל באופן הרמוני, ואת ההרמוניה הזו היא גם מנסה להביא למערכות היחסים שלנו. אולם כוכב מרס הוא דיסהרמוני מטבעו והצמידות הזו לא עושה לשני החבר'ה האלה טוב.

במצב שכזה מערכות היחסים שלנו עלולות לסבול ממינון גבוה של מאבקי כוח ואגו, נסיונות לכפות על הפרטנרים שלנו את דרך החשיבה שלנו או תחושה שהם מנסים לעשות זאת לנו - ובמקביל גדל גם הצורך בחום ואהבה או בקיטורים על החוסר שלהם במערכות היחסים שלנו.

מבחינה מסוימת טוב שזה קורה: זה מכריח אותנו להציף החוצה את הטענות והכעסים שלנו ולפגוש אותם עם הפרטנרים שלנו, כשאי אפשר לשתוק יותר, וכך זה מכריח אותנו לטפל בנושא ולהגיע להחלטות. זה עובד טוב כששני בני הזוג מחוייבים באותה מידה להצלחת הקשר ואינם פוחדים לשחרר לחצים וכעסים מדי פעם שעולים באופן טבעי ומקבלים הכרה.

אולם במקרים שהקשר עצמנו נמצא בתקופה לא יציבה, זה עלול להיות הקש ששובר את גב הגמל וכשאין מחוייבות עמוקה לקשר מצד שני בני הזוג זה עלול לגרום לבעייה, להתרחקות, לקיחת פסק זמן ואפילו לניתוק.

חשוב לדעת היכן הצמידות הזו תופסת אותנו, ומה קורה עכשיו במערכות היחסים שלנו, אבל חשובה יותר היא הדרך שבה אנחנו מטפלים בבעיות שעולות וצצות, כאלה שמחייבות לקיחת אחריות מקסימלית והתגייסות אמיתית להצלחת הקשר למרות הקשיים: במצב כזה, כמו שכתבתי, זה בהחלט יכול להיות שלב מבורך ומהקושי שעולה עכשיו אפשר דרך עבודת עומק מודעת וסבלנות לצאת למצב של צמיחה אישית וזוגית.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות טלה, סרטן, גדי, מאזניים, שור, עקרב, דלי ואריה.


עוד בנושא:
היזהרו מהם: 5 המזלות הפלרטטנים ביותר לפי אסטרולוגים

3 המזלות שישמחו לצרף אדם שלישי לזוגיות שלהם

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הורוסקופ זוגיות. ShutterStock
במקביל גדל גם הצורך בחום ואהבה/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, מתרחק מפלוטו הכוחני, וונוס הרגשית נצמדת אליו, מרככת אותו ואתכם - וזהו פרק זמן מעניין שאפשר בהחלט להעמיק בו מערכות יחסים ולתת מקום גדול יותר לאהבה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
מקבץ הכוכבים במזל דלי המאכלס את בית הקריירה שלכם מפעיל אתכם בעוצמה כעת. זהו זמן להתעורר ולהעיר במקביל את האמביציה שלכם, לחזק את הדרייב, להגדיר מטרות באופן מדויק - ולצאת לאקשן.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, מושפע עדיין מזווית פעולה עם אורנוס התזזיתי בתחילת השבוע ולכן חשוב להיזהר מאוד מטריקות דלת וניתוקי קשרים. בהמשך השבוע התקשורת תהיה רגועה יותר. זה יהיה זמן טוב להרחבת המעגל החברתי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
התחום המקצועי מצריך עכשיו בניית סדרי עדיפויות מחודשת וכדאי גם להhזהר מעצבנות וחוסר שקט בעבודה. גם נושאי בריאות עשויים לעלות עכשיו על הפרק. זמן טוב לחזור להשקיע בגוף מבחינה פיזית ובאכילה נכונה. אולי זה הזמן להירשם לחדר הכושר?
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, עוברת השבוע למזל דגים - והעולם הופך רגשי, רומנטי - ופה ושם גם דרמטי. המעורבות הרגשית הגבוהה הזו הופכת את האריה שלנו לרגשי, נוסטלגי ואפילו מאוד רומנטי. איזה כיף ללביאה (ולהיפך).
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
השמש ומרקורי עוברים לבית הזוגיות והיחסים שלכם והדגש יהיה בשבועות הקרובים על השקעה בזוגיות ובשותפויות בחייכם. זמן טוב לשדרוג התקשורת הזוגית, הורדת מפלס הציניות ושימת דגש על כנות ושיתוף ברגשות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מזל שור. ShutterStock
מזל שור: זמן להעיר את האמביציה שלכם, להגדיר מטרות באופן מדויק - ולצאת לאקשן/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס הרגשית, שליטת המזל שלכם, שוהה בבית החברתי שלכם ונראה שאתם מכירים עכשיו לא מעט אנשים חדשים. הצמידות לכוכב מרס עלולה לגרום לסערות ודרמות - וכדאי שלא לאבד פרופרציות. הצורך במגע הופך חשוב יותר כעת.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
מרס וונוס מתרחקים מפלוטו היצרי, שליט המזל שלכם, שעובר מעלה במזל דלי. כעת הזמן להתחיל להיפתח מחדש לעולם ובעיקר לצדדים החברתיים שבו. זמן להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
מרס, ונוס ומרקורי נמצאים בבית התקשורת שלכם, והשבוע הזה עשוי להיות עמוס ביוזמות תקשורתיות ובשיחות מאנשים שונים. זמן טוב לדחוף קדימה יזמות חדשות בנושאים מעשיים ולבסס שיתופי פעולה פרקטיים שיקדמו אתכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
מקבץ של ארבעה כוכבים בבית החומר והכספים שלכם מצביע על הצורך להתארגן מחדש מבחינה כלכלית, לבדוק אופציות שונות של עבודות וכווני השקעה - ולהגדיר מחדש את המטרות הכלכליות שלכם, גדיים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
פלוטו, מרס, מרקורי וונוס שוהים כעת במזל שלכם ועוזרים לכם לייצר תנועה ואקשן, ליזום התחלות מעניינות ולקדם את מה שחשוב לכם באמת. זו הולכת להיות שנה מיוחדת עבור הדליים ובגדול- היא מתחילה עכשיו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
מזל טוב, דגיגים! השמש עוברת למזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו ואתם הולכים לחוות שנה מעניינת, מעשית, מכבידה, לא קלה אך פוריה מאוד, אם תקשיבו לסטורן שנמצא במזל שלכם ומכריח אתכם לשנות סדרי עדיפויות ולפעול באופן חכם ומדויק.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully