וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טארוט: כך תפענחו האם הבחור הוא שיעור או מתנה?

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 12:38

בואו נודה בזה: יש אנשים בחיינו שנותנים מעצמם עבורנו יותר משניתן לבקש - וכאלה שמלמדים אותנו בדרך הקשה שיעור לחיים. כך תדעו לפענח האם האדם שמולכם הוא שיעור או מתנה?

אומנות הקריאה בקלפים/Sagie Mendelboim

לפני הכול, אני מזכיר לכם, שאחד מהמגיבים כאן למטה יקבל (או תקבל) מסר אישי לשבוע הקרוב. אז אנא הגיבו למטה כדי לבקש את המסר. כדאי גם לציין באיזה נושא המסר ומעט רקע.

הטרמינולוגיה של "שיעור או מתנה" היא עתיקת יומין. טוב אולי הגזמתי קצת - היא בקעה אי שם בשלהי הניינטיז, כשהמושג "עידן חדש" פרץ לתודעה וטלטל את העולם לטובה. זה היה עידן לואיז אל היי, פסטיבל בומבומלה, מסעות אפופי עשן להודו ובחזרה ונבירה בהר של ספרי עזרה עצמית בסטימצקי. אז גם התחילו לדבר על "שיעורים".

"תשמעי היה דייט קשה, אבל וואלה אחותי, הכול שיעור" ו"הייתה שיחה ממש קשה עם אבא שלי אבל אין ספק שזה שיעור לשנינו" אלו רק חלק מהמשפטים שהיינו אומרים זה לזה על ימין ועל שמאל, ואלו משפטים בסך הכול נפלאים המעידים על הצורך הבהול והבוער בהתפתחות רוחנית של ממש - בכל צומת חיים, בכל נקודת מפנה, קטנה כגדולה.

למעשה ה"דיבור" על שיעור חוזר היום יותר מאי פעם, ולכן אולי כדאי שנבין את השאלה האלמותית המסקרנת ביותר בתולדות הקיום: לא, לא "להיות או לא להיות?" אלא "האם זה שיעור או מתנה?". לפני כל זה נסביר על קלף הבדיקה והבירורים בחיינו - קלף שני גביעים.

קלף שני גביעים בטארוט מדבר על חיזור והמילה "חיזור" לרוב מעוררת בנו את הקשר הזוגי, אבל למעשה כל אספקט בחיים שלנו מתחיל בחיזור. כאשר אנחנו מודדים בגד, הולכים לבחור דירה חדשה, מבררים על תחום לימוד, אפילו כשאנחנו טועמים משהו חדש אנחנו מצויים בשלב החיזור. שלב החיזור בכל מצב הוא שלב של בדיקה והתבוננות, אלא שבאופן די מובן, בחיזור אמיתי הרגשות שלנו עולים על גדותיהם אז אנחנו מתקשים לבצע בדיקה שכלתנית ככה, כשאנחנו מאוהבים על מעל הראש.

עם זאת, בל נטעה, הקלף תמיד קורא לנו לחזר, והמחזר הוא אסטרטג-על. הוא לא סתם נסחף בזרם, אלא מתכנן את צעדיו בקפידה וחוקר את מושא חיזוריו לעומק. וזאת משום שהגביעים בטארוט, לא מייצגים בהכרח רגש גועש - אלא שפע.

לכן המחזר שלנו בודק כמה האופציה שלפניו שופעת, וכמה הוא צריך להשקיע כדי לזכות בה. אם נצליח להגיע למיומנות חיזור כזאת, לא נצטרך אפילו את קופידון (טוב, אולי קצת, ואגב קופידון הוא הדמות המיתולוגית שעליה הקלף מבוסס).

טארוט: קלף שני גביעים. ShutterStock
טארוט: קלף שני גביעים/ShutterStock

אז מה הקשר לשיעורים ולמתנות?

אם כן, רבות מספור הן הלקוחות שמגיעות אלינו כדי לדעת "האם הוא האחד?", "האם הוא יחזור?" - כן, מבין 1000 קריאות, 999 פריסות יתבצעו בנושא לעיל (והשאלה האחרונה תהיה על החמות). ובמילים אחרות, זה הנושא הכי נפוץ והכי חם הן בקבוצות הטארוט, והן אצל הקוראות עצמן. אז מה שני גביעים אומר בנושא?

בעיקרון שני גביעים כפי שאמרנו אומר לשואלת "לחזר", אבל ברוב המקרים (אם כי לא בכולם) השואלת כבר חיזרה מעל ומעבר ואפשר בהחלט לומר שהיא "הרודפת" בקשר. אז למה בשם כל המאסטרים, אנחנו קוראים לה לחזר? כי החיזור, כפי שביססנו, הוא בדיקה אסטרטגית האם הבחור הזה הוא שיעור או מתנה?

כלומר, בשלב הזה היא כבר אספה מספיק מידע עליו, בשביל להבין האם הבחור הזה מתסכל אותה, בא וחוזר, מתחרט ומשנה את דעתו משבוע לשבוע? או שהוא עקבי ונאמן ו"שם בשבילה". היא לא צריכה את הקלפים כדי לדעת את זה - היא יודעת.

אז הקלפים בשלב החיזור אומרים לה, בואי ונראה האם הוא השקעה לטווח ארוך, שהרי אמרנו שהמחזר הוא אסטרטג מאוד חכם - שבוחן את מידת השפע של ה"מוצר" שלפניו גם אם המוצר הזה הוא זוגיות. מחזר לא ישקיע סתם בנכס שלא מניב, שלא מחזיר את ההשקעה. הוא לא מחזר "סתם" אלא בחכמה. אז מה יש לפניה שיעור או מתנה?

עוד בנושא:
טארוט: מדוע זה כל כך חשוב לקבל קלף מסדרת החרבות?

פתיחה בקלפים לדיוויד בקהאם: כך גם אתם תתאוששו ממשבר

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
טארוט. ShutterStock
אז מה יש לפניה שיעור או מתנה?/ShutterStock

בשיעורים יש מתנות ובמתנות יש שיעורים - אבל ההבדל ביניהם ענק

בואו נודה בזה. יש אנשים בחיינו שהם בעיקר "מתנות": הם תמיד ששים לעזור, מצחיקים, חומלים, קשובים, אמיתיים ואמינים. עיצה שלהם שווה זהב, או שהם יבואו ב-2 בלילה לחלץ אותנו עם הרכב. ברור שיש חסרונות וקשיים בכל קשר, אולי יהיו ריבים, אי הסכמות או אתגרים. זה נורמלי לגמרי, אבל בטוטאל, סך הכול - הם אוצר בחיינו, ואנחנו יודעים מי הם.

יש אנשים שהם שיעורים - ואני אומר את זה אפילו בעדינות.

יש שיקראו להם "טייקרים" - "לוקחים", אבל לא מדובר בכסף בהכרח, אלא באנרגיה. אולי הם מדברים שעה ורבע על עצמם ולא שואלים לשלומנו, אולי הם קטנוניים, או מציפים אותנו ברגשות אשם, אולי הם מבקשים הלוואות או פשוט מתישים. הם בעיקר - לא מתחשבים בצרכינו.

אין ספק שהם טומנים בחובם שיעורים מופלאים: שיעור בהצבת גבולות, שיעור באמירת "לא", שיעור בעמידה בפיתויים, שיעור בעמידה על שלנו, בעיקר שיעורים שקשורים בשמירה על השפע שלנו, ובהגנה עליו. שימו לב להבדל - חלק מעניקים, מטבעם, שפע, וחלק - נוטלים מאיתנו הרבה מאוד שפע.

עכשיו במציאות הדברים כמובן "אפורים" יותר, ולא חדים ונהירים תמיד, אבל כשהקלף מופיע, ובעיקר בהקשר לזוגיות שלא מתממשת, שמתסכלת אותנו כאן חשוב להקשיב לתמרור ולעשות בדק בית, או יותר נכון בדק-שפע.

האם האדם הזה שאנחנו כל כך קשורים אליו, נתן המון? או בעיקר לקח? האם הנתינה הייתה אמיתית, אמינה, ממושכת? או זמנית וארעית? האם זה אדם שרוצה לעבוד על הקשר, או שהוא מלא תירוצים כרימון וכלום לא די עבורו?

חשוב לציין שיש גם אנשים בחיינו שהתחילו את מערכת היחסים כ"נותנים" והפכו ל"לוקחים" ואנחנו מרגישים את זה על בשרנו, כשאנחנו מותשים אחרי מפגש איתם, או שאנחנו נותים המון אנרגיה ומקבלים מעט - לכן ההבנה מי שיעור ומי מתנה היא קריטית. לכן הקלף לא תמיד אומר "לחזר" הוא אומר "לחזר אחר השפע" ללכת למקום שבו נמצא המקום הטוב, המעיין הנובע וההדדיות. שם עלינו להיות.

אז אני מזכיר לכם לכתוב לי בתגובות מי רוצה מסר, באיזה נושא, ובקצרה - מה הסיטואציה שלכם. אני מקווה שאזכה לעזור לכם.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully