וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טארוט: מדוע זה כל כך חשוב לקבל קלף מסדרת החרבות?

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 11:54

סדרת החרבות לכאורה הכי מבאסות. הן משקפות החלטות, לוגיקה, כוח לחתוך דברים מחיינו, חדות ומאבק. אז למה, בשם כל הקלפים, דווקא החרבות הכי חשובות לנו לקשר זוגי?

קלף מלכת החרבות/מערכת וואלה

כשאנחנו נכנסים לזוגיות, אנחנו רוצים לחוות את הרגש ואת האש - אבל לפי הפילוסופיה של הטארוט הם כמעט חסרי משמעות בזוגיות אמיתית. כן, ממש כך. אז מה הסוד האמיתי של זוגיות מוצלחת? מה הכוח המניע והמשמר שלה? מה עושים בני זוג שנמצאים 50 שנה יחד באושר?

לפני שאגש לסוד, אני רוצה להציע לכם מתנה מיוחדת - אחד ממי שיגיב לכתבה הזאת, יקבל ממני בכתבה הבאה מסר אישי ישיר בסופה. מה צריך לעשות? להגיב כאן, לכתוב את שמכם, את נושא השאלה וכמה מילות רקע. אחד מכם ייבחר לקבל מסר בשבוע הבא.

בטארוט יש ארבע סדרות של קלפים המשקפות את ארבעת היסודות:
גביעים משקפים רגש ושפע, מטבעות מייצגים יציבות וסיפוק פיזי (לאו דווקא כלכלי, אף שכך כולם נוטים לחשוב), מטות מייצגים את האש, הלהט והתשוקה, והחרבות? החרבות הכי מבאסות, הן משקפות החלטות, לוגיקה, כוח לחתוך דברים מחיינו, חדות ומאבק. אז למה, בשם כל הקלפים, דווקא החרבות הכי הכי חשובות לנו לקשר זוגי?

הרי ההיגיון הבריא אומר שקודם כל צריך אש, תשוקה, עניין הדדי. כן זה נכון. הגביעים חשובים לשפע רגשי, לאהבה, חיבור ואינטימיות - אמת. המטבעות נחוצים עבור קרקוע, משיכה פיזית, יכולת לבנות יחדיו חיים משותפים והרגלים קבועים - כמובן. אז למה אנחנו זקוקים לחרבות?

מלך החרבות. ShutterStock
מלך החרבות: למה הוא כל כך חשוב לנו לקשר?/ShutterStock

אז הנה לא אלאה אתכם: החרבות הן היסוד היחיד בחיים האלה שנותן לנו כוח להחזיק מעמד גם ברגעים שבהם יש קצת פחות תשוקה והאש נכבית לרגע או אפילו מתחלפת לאש של כעס. ברגעים שבהם יש קושי כלכלי או פיזי ויסוד המטבע לא בשיאו, ברגעים שבהם ההתאהבות המטורפת של ההתחלה יורדת קצת, ויש תנודות רגשיות או קושי. מה נעשה כשהאלמנטים הטובים בקשר מאבדים את עוצמתם?

אז - רק החרבות יוציאו אותנו מזה. החרב היא היכולת שלנו לחתוך דרך קושי, להחזיק מעמד, להתמקד במטרה העליונה שהיא החיים ביחד. וכן - שני הצדדים צריכים לרצות מאוד להמשיך במאבק החיובי והבונה על הקשר המשותף. לא בכדי המילים הכי זכורות לנו משבועת הנישואין בסרטים האמריקאים היא: בעושר ובעוני, בחולי ובבריאות. לא סתם מזכירים לנו שנישואין הם לא פיקניק - כי אנחנו צריכים לחדד את יסוד האוויר שבנו, את החרבות כבר מההתחלה, ולתפוס את הקונספט הלא כל כך רומנטי של חיים משותפים. יש רגעי אושר עצומים ויש קשיים - לא מעט. ואגב זה ממש לא חייב להיות סיוט, זה יכול להפוך אותנו ללוחמי אהבה. לאנשים חזקים, חדים, מיומנים שיודעים לפתור בעיות. בחרב - צריך לדעת להשתמש נכון.

עוד בנושא:
הסוד שלו נחשף: מה זה אומר עליו אם הצל שלו הוא קלף 2 מטבעות?

סוד הקלפים נחשף: זה המסר של קלף שישה מטות לזוגיות שלכם

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ג'קו ווילינק, אחד הגורואים המדהימים בארצות הברית, היה לוחם בצבא האמריקאי שנים ארוכות. הוא טיפוס שרירי, מפחיד, עוצמתי, מבריק, בעל ניסיון אדיר בלוחמה ובניהול משאבי אנוש במצבים מורכבים והוא למד הרבה מאוד גם על ניהול של חיי נישואין. בפודקאסט שלו הוא מתאר את הסצינה שכולנו מכירים בדרך זו או אחרת.

הוא קם בבוקר ואישתו רותחת מכעס כי מכונת האספרסו לא עובדת (האמת אולי זאת הייתה מכונה אחרת בבית - זה סרטון ישן). היא כועסת ולא מבינה למה המכונה לא עובדת. עכשיו, ג'קו יודע שהאינסטינקט הראשוני של כל בעל ממוצע תשוש שצריך לטפל באלף משימות הבוקר הוא להגיד: "נסיכה, זה באמת מאוד מכעיס, אבל יש אנשים רעבים באפריקה, אני צריך ללכת לנהל 150 איש, ולך בסך הכול התקלקלה מכונת האספרסו הבוקר". עכשיו ג'קו שואל את חברו לפאנל: "מה אתה אומר? איך שיחה כזו תיגמר?" אז ג'קו מסביר: גם כשיש לאישתי או לי בעיה "קטנה" אנחנו עדיין צוות, והגישה הזו צריכה להישמר לאורך הזוגיות. מה שאני אענה לאישתי זה: "יו זה ממש דפוק שמכונה חדשה התקלקלה ככה.. איזה עצבים. רגע, אז מה אנחנו צריכים לעשות?" ואז אישתי עונה מן הסתם: "לקרוא לטכנאי של החברה, אני על זה". ובשלב הזה כל שנותר לי הוא להגיד לה "אין עלייך - תודה!" ונכון זה ייקח מאיתנו טיפה של סבלנות ונשימה שאנחנו צריכים לקחת, אבל הזמן שנשקיע בשיחה הוא בדיוק אותו הזמן - והתוצאה שונה מקצה לקצה.

אז החרב היא לא חותכת. היא חכמה. כשאנחנו תחת השפעת החרבות אנחנו חושבים על דינמיקה בין אישית, על השלכות ועל אינטיליגנציה רגשית. אנחנו לא "חותכים" את הפרטנר שלנו. לכל אחד מאיתנו יש טקטיקות לשימור קשרים, דרכים שבהם אנחנו מנסים לחשב לאן נגיע אם ניקח נתיב מסוים. האם זה ייגמר בריב? או בחוזק מוגבר של תחושת הצוות שלנו?

השורה התחתונה היא זו: אם לא נלמד איך להחזיק מעמד, להתגבר על בעיות משותפות, לעבור ריבים בשלום, לצלוח קשיים גם בימים שבהם הזוגיות לא זורמת חלק - אנחנו אבודים, והיסודות ה"רכים" יותר לא יצילו אותנו. נכון, אנחנו רוצים תמיד שהזוגיות גם תהיה מלאה באש, בעושר, ברגש, אבל החרב? החרב היא זו שמגנה ומשמרת את כל העבודה הקשה שלנו.

אז אני מזכיר לכם לכתוב לי בתגובות מי רוצה מסר, באיזה נושא, ובקצרה - מה הסיטואציה שלכם. אני מקווה שאזכה לעזור.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully