וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד שלו נחשף: מה זה אומר עליו אם הצל שלו הוא קלף 2 מטבעות?

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 10:34

השבוע קיבלנו את קלף שני המטבעות, קלף שמדבר על התלבטויות גדולות ורבות - אבל בעיקר כאלה שהתשובה אליהן דווקא ידועה. הנה מה שזה אומר עליו

טארוט: קלף שני מטבעות/וואלה

היום אני רוצה להראות לכם תכונה קצת סודית של הטארוט, כי צריך לדעת להשתמש בה לטובה, ובזהירות - היכולת של הטארוט להראות לנו את ה"צל" של מי שעומד מולנו. כדי שנדע איך לכבוש את לבו, לעבור את חומת ההגנה שלו, ולא פעם להשיג את הקשר החם והמיטיב שאנחנו מחפשים.

כולנו רוצים לכבוש לבבות, להבין מי עומד מולנו, מה "יעשה לו את זה", אגב זה לא צריך להיות בהכרח בן או בת זוג, גם מעסיק, חמות נרגנת, קרוב משפחה, חברים חדשים, חברים ישנים ועוד. אז מה יגרום לאדם שאתם חושבים עליו להידלק, להתאהב, לחבב ולהפוך אותנו ליקרים לו? אנסח את המסר לזוגיות אבל אפשר להחיל את המסר לכל סוגי הקשר. הנה המסר השבועי:

קיבלנו את הקלף שני מטבעות, קלף שמדבר על התלבטויות גדולות ורבות, אבל בעיקר כאלה שהתשובה אליהן דווקא ידועה. כלומר ההתלבטות היא לא פעם כיסוי לפחד אחר, חשש להחליט, ליטול את המושכות, לטעות או לאכזב את הסביבה. בנוסף זהו קלף שעוסק בתסמונת המתחזה - התחושה שיש מישהו שם בחוץ ישעשה את שאנו עושים טוב יותר. אז מה זה אומר עליו? אם הצל שלו הוא קלף 2 מטבעות? איך נבין את הפרטנר הפוטנציאלי טוב יותר?

טארוט: קלף שני מטבעות. ShutterStock
קלף שני מטבעות/ShutterStock

לאדם שמולנו יש חוסר ביטחון. אולי אנחנו לא רואים זאת ממבט ראשון, אבל הוא מלווה לא פעם בהתלבטויות שחלקן ממש קיומיות. הפסיכולוגיה של אדם כזה לרוב נובעת מהתפיסה שיש "שם בחוץ" תשובה מושלמת למצבו, אבל ידוע לנו, שלרוב אין תשובות כאלה, ועל אף החשש לטעות, הרבה פעמים הדילמה משאירה אותו תקוע. יכול להיות שהוא לא יודע להחליט בין שתי אפשרויות, שהוא מתלונן על מר גורלו, אבל מתעלם מפתרון ברור וחד משמעי למצבו. אולי הוא תמיד "מאוד רוצה אבל לא יכול", ואולי הוא שוקל רשימה של בעד ונגד במשך זמן רב ולא מגיע להכרעה. מדוע?

אם נחשוב על כך ההתלבטות תמיד מכסה על חשש כלשהו. ייתכן שזהו החשש לעשות צעד לא נכון, לגלות שהוא טעה, ייתכן שזה החשש מצמיחה אל מקום חדש ולא ידוע, כשמצב ההתלבטות יחסית מוכר ולא מאתגר. מצב של צמיחה תמיד נשמע לנו כה נפלא ואטרקטיבי, אבל כל צמיחה מלווה בשינויים גדולים מאוד, כאלו שמאתגרים את התפיסה שלנו, את הסביבה, את ההרגלים המוכרים ואת הבסיס האיתן. צמיחה כרוכה בשינוי. אז מה אנחנו עושים עם זה?

קודם כול - נקשיב. נקשיב למקום שבו הוא משוחח איתנו על הדילמה שלו, ואם היא עולה, ניתן תשומת לב מיוחדת. באופן כללי, אפשר לכוון את השיחה למקום של דילמות והתלבטויות, לשוחח על דילמה שאנחנו ניצבים מולה, לספר על התלבטות שליוותה אותנו בעבר, ולנסות לבדוק אם יש דילמה שמעסיקה אותו בחייו, בעדינות כמובן. אם הוא יעלה את העניין, נחשוב איתו ואז נשאל אותו את שאלת הזהב:

"מה היית עושה בעולם מושלם?" זאת שאלת המפתח של קלף 2 מטבעות, ולרוב היא פותחת מעין חלון חדש במחשבה שלנו, ומאפשרת לנו להבין מה אנחנו רוצים בתוך תוכנו. אגב זאת שאלה שאפשר לשאול אותו גם אם הוא עדיין לא חשף דילמה מיוחדת, אולי זאת שאלה שברגע הנתון של המפגש בינינו תדבר אליו במיוחד, ותפתח אותו לספר מה באמת היה רוצה לעשות בחייו, מה היה משחרר אותו מאתגרים מסוימים, ואיך הוא היה מתנהל בעולם מושלם: אילו מערכות יחסים היה יוצר, מתחתן? לא גר עם בת זוג? עושה ילד? מנהל זוגיות פתוחה? אולי עצם האפשור שלנו בשאלה יפתח דברים שלא היה מספר לנו במצב רגיל.

במה הוא היה עובד? האם היה בקשר עם הוריו? הרבה פעמים אנשים לא מגלים אפילו לעצמם מה היו עושים בעולם מושלם כי הם כלואים בקופסאות חשיבה או בנורמות חברתיות מגבילות. הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות זה לתת לו את התחושה שאין לנו שום ביקורת - ומה שהיה עושה - הוא לגיטימי, יצירתי, אפשרי ואולי גם כדאי.

עוד בנושא:
מה הסוד שהוא מסתיר ממך? שיטת הקלפים שתחשוף אותו
יצא לנו קלף המוות: האם יש סיבה לדאגה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
איור של אישה מביטה במראה ולא מרוצה. ShutterStock
לאדם שמולנו יש חוסר ביטחון. אולי אנחנו לא רואים זאת ממבט ראשון, אבל הוא מלווה לא פעם בהתלבטויות שחלקן ממש קיומיות/ShutterStock

עוד חוסר ביטחון שלאדם שמולנו אולי יש - הוא תסמונת המתחזה. מהי התסמונת הזו? זאת ההרגשה המנקרת שלא משנה כמה אנחנו טובים, איכותיים ומנוסים - אנחנו פשוט לא מספיק עדיין.. לא מספיק נכונים לעבודה, לא מספיק מוצלחים או ראויים, לא מספיק מוכנים לשינוי, לפרסום או לזוגיות. וזה בדיוק כמו שזה נשמע - תסמונת.

בפועל אנחנו לפעמים הרבה יותר מיומנים ומוכנים מכל אדם אחר בסביבה, אבל ההרגשה הפנימית שלנו לא נותנת לנו לראות את זה. כאן אנחנו יכולים להתערב ולתמוך באדם שמולנו, שאולי, בתוך תוכו, סובל מהתסמונת הזו.

יכול להיות שניצב מולנו אדם מאוד מוכשר ומיומן שמרגיש שאולי הוא לא באמת מספיק, ואולי הוא דווקא מרגיש הוא "מתחזה" בתחום אחר בחייו. המפתח הוא להקשיב לו ולתפוס את הנקודה הזו שבה הוא חושף בפנינו חלק מהמידע העדין הזה. ומה נוכל לעשות?

קודם כל לתמוך, להנחות בשאלות ולהקשיב לו - באמת. לאחר מכן נוכל לנסות ולהראות לו מדוע הוא בעצם לגמרי כשיר ומוכשר, לגמרי מספיק ויכול, ושיש לו בעצם את כל היכולות כבר, ואת כל הידע הדרוש. זה לא מספיק רק לומר לו "אתה מספיק טוב",


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully