וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא לנו קלף המוות: האם יש סיבה לדאגה?

עודכן לאחרונה: 22.12.2023 / 11:42

הקלף שיצא לנו הוא קלף המוות. קלף מעניין ביותר ואולי הפרשנות שלו תפתיע אתכם: קלף המוות עוסק יותר מכל קלף אחר - בחיים

טארוט - קלף המוות/Sagie Mendelboim

היום אני רוצה להראות לכם תכונה קצת סודית של הטארוט, כי צריך לדעת להשתמש בה לטובה ובזהירות - היכולת של הטארוט להראות לנו את ה"צל" של מי שעומד מולנו. כדי שנדע איך לכבוש את לבו, לעבור את חומת ההגנה שלו - ולא פעם להשיג את הקשר החם והמיטיב שאנחנו מחפשים.

כולנו רוצים לכבוש לבבות, להבין מי עומד מולנו, מה "יעשה לו את זה", אגב זה לא צריך להיות בהכרח בן או בת זוג: גם מעסיק, חמות נרגנת, קרוב משפחה, חברים חדשים, חברים ישנים ועוד. אז מה יגרום לאדם שאתם חושבים עליו להידלק, להתאהב, לחבב ולהפוך אותנו ליקרים לו? אנסח את המסר לזוגיות אבל אפשר להחיל את המסר לכל סוגי הקשר. הנה המסר השבועי:

אז קיבלנו את קלף המוות. קלף מעניין ביותר ואולי הפרשנות שלו תפתיע אותנו. קלף המוות עוסק יותר מכל קלף אחר - בחיים. הוא מעודד אותנו לחיות, לפרוח ולמצות את כל האפשרויות כי המוות, בסופו של דבר, מחכה לכולנו - בתקווה בעוד הרבה שנים מאושרות. במקום לברוח מהמוות, אולי טוב יהיה להשתמש בנוכחותו כדי למצות את המקסימום מהחיים, ליהנות מהם, ללמוד נכון את השיעורים ולנצל את הזמן היקר כדי לצמוח רוחנית ובכלל. אז מה זה אומר עליו? אם הצל שלו הוא קלף המוות? איך נבין את הפרטנר הפוטנציאלי טוב יותר?

קלף המוות. מירי בת שדה, מערכת וואלה!
קלף המוות בטארוט/מערכת וואלה!, מירי בת שדה

קודם כל, ברמת הפשט, יכול להיות פשוט שנושא המוות מעסיק אותו, שהוא טרוד בענייני חיים ומוות, ושהוא מחפש עם מי לשתף את החרדה האקזיסטנציאליסטית, את הפחדים או את המחשבות. כך שאפשר תמיד לפתוח בנושא הזה, בנושאים פילוסופיים וקיומיים ולראות, אם יש שיתוף פעולה שם. מן הסתם אנשים לא נוטים לדבר על הנושא הזה, בטח שלא בלי היכרות מוקדמת, אבל אם הוא ירגיש שהוא יכול לשתף אותך בנושאים כל כך כמוסים, משהו בו בהחלט ייפתח ויופתע לטובה.

לאחת התלמידות שלי למשל היה בעבר דייט שבו השאלה הראשונה שהבחור שאל אותה לא הייתה "איפה גדלת" או "מה את אוהבת לאכול" אלא: "את חושבת שיש חיים אחרי המוות?" וזה עוד לפני שהם התיישבו להזמין קפה. זה יצר פתח לשיחה מאוד שונה מהדייטים הרגילים, פתוחה, פילוסופית, הומוריסטית כמעט ומעניינת. בקיצור - כדאי לבחון את הזווית הזו.

אלמנט נוסף של קלף המוות הוא אהבה לחיים, רצון לחקור, להסתקרן, ליהנות מדברים קטנים וגדולים ולספוג את החיים במלוא העוצמה. זה אומר שאפשר וכדאי לשוחח איתו על דברים שהוא אוהב, הרפתקות שחווה, נסיעות, מקומות מעניינים וגם לשאול שאלות

הרפתקניות - כמו מה החלום הכי גדול שלך? מה היית עושה כבר מחר אם לא היו מגבלות בעולם? איך היית חי אם לא היית צריך לעבוד או להיות אחראי ומסודר? שאלות מעוררות מחשבה שמחברות ליצר החיים - מאוד מומלצות מול אדם שקלף המוות מייצג את ה"צל" שלו. עם זאת, צריך לזכור שמישהו שצל מסוג "המוות" דומיננטי אצלו, עשוי לחפש רק סטוצים ומערכות יחסים חולפות, כי אם החיים חולפים מהר בעיניו, לפעמים גם מערכות יחסים עלולות לשעמם אותו בקלות כי הוא רוצה "לגמוא" את החיים ולהגיע כבר לדבר הבא. זה פשוט משהו לבדוק ולבחון במפגש עצמו.

עוד בנושא:
מה הסוד שהוא מסתיר ממך? שיטת הקלפים שתחשוף אותו

שמים סוף למחלוקת: האם קלפי טארוט אסורים ביהדות?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לב בשמיים. ShutterStock
אלמנט נוסף של קלף המוות הוא אהבה לחיים, רצון לחקור, להסתקרן, ליהנות מדברים קטנים וגדולים ולספוג את החיים במלוא העוצמה/ShutterStock

קלף המוות עשוי להראות שלבחור שלנו יש עניין עם שינוי, אולי הוא מפחד משינוי ואולי הוא ממש אוהב שינויים, אז אפשר לנסות ולחקור מה השינוי הכי משמעותי שהוא עבר, ולאיזה שינוי הוא מחכה. אם נבין את המקום שבו הוא חולם להיות, את חלום חייו, נוכל להתאים את עצמנו לחזון שלו ואולי לבדוק איתו איך צולחים את השינוי שהכי מפחיד אותו בעולם - את מה שמרגיש לו כמו סוג של "מוות". שיחה פתוחה על פחדים היא מצוינת. אבל זאת שוב גם תזכורת לכך שמישהו שהשד שלו הוא "המוות" עלול לפחד מאוד מה"מוות" של העצמאות שלו. הרי זוגיות, היא בפועל המוות של הרווקות, וזאת לא רק אלגוריה, יש אנשים שבאמת פוחדים מזוגיות כמו ממלאך המוות, לכן זה יכול להיות נושא שיחה מעניין מאוד.

אנשים שהמוות הוא הצל שלהם, רוצים לטרוף את החיים, לכן יש להם ליבידו מאוד חי ופעיל. כדאי לבוא לדייט לבושים באופן קצת יותר מפתה מהרגיל, אם בא לנו, אודם בורדו, סגנון גותי ואפלולי, אולי הוא אפילו יחבב סגנון לבוש של "ערפדים" או "דארק אקדמיה" (תגגלו את המושג). ואם זה ממש לא הסגנון שלכם, חשבו על כך שאפילו פריט לבוש קטן כמו גרביים עם גולגלות, יכול להיות תוספת מעניינת ללבוש, ונושא לשיחה. בנוסף, יכול להיות שזה נושא שיחה שהוא יאהב - סדרות וסרטי ערפדים, כדאי לבדוק.

ידע הוא בסופו של דבר כוח, ובחיים האלה אנחנו רוצים כוח השפעה חיובי, יכולת למשוך אנשים לחיינו, וסגולות שיאפשרו לנו לתפקד הכי נכון מול קולגות, וכם גם מול "אויבים" קטנים בדרך, שאנחנו רוצים ללמוד לפצח.. לכן, הטארוט נותנים לנו הצצה אל נפש האדם, וכוח שאפשר וחובה, להשתמש בו לטובה.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully