וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד הקלפים נחשף: זה המסר של קלף שישה מטות לזוגיות שלכם

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 11:02

לכל קלף יש צד נסתר שמשקף את החלקים באישיות שלנו שאנחנו מעדיפים להסתיר. כך תגלו את הצד "האפל" של האדם העומד מולכם - ותוכלו לעשות עם זה משהו טוב

קלף שישה מטות/וואלה!

היום אני רוצה להראות לכם תכונה קצת סודית של הטארוט, כי צריך לדעת להשתמש בה לטובה ובזהירות - היכולת של הטארוט להראות לנו את ה"צל" של מי שעומד מולנו. כדי שנדע איך לכבוש את לבו, לעבור את חומת ההגנה שלו - ולא פעם להשיג את הקשר החם והמיטיב שאנחנו מחפשים.

כולנו רוצים לכבוש לבבות, להבין מי עומד מולנו, מה "יעשה לו את זה". אגב זה לא צריך להיות בהכרח בן או בת זוג: גם מעסיק, חמות נרגנת, קרוב משפחה, חברים חדשים, חברים ישנים ועוד. אז מה יגרום לאדם שאתם חושבים עליו להידלק, להתאהב, לחבב ולהפוך אותנו ליקרים לו? אנסח את המסר לזוגיות אבל אפשר להחיל את המסר לכל סוגי הקשר. הנה המסר השבועי:

אז קיבלנו את קלף 6 מטות. הקלף מדבר על הצלחות, חשיפה חיובית, פרסום של היכולות שלנו, כיבוש מטרות, תשוקה להישגים מסוימים, מהירות וכוח. החיסרון של הקלף הזה טמון בהנאה קצרת מועד ובנטייה להזניח את הדברים לאחר כיבוש הפסגה. יש כאן פוטנציאל לשאננות ולנטייה לקחת כמובן מאליו, שחייבים להיות מודעים לה. אז מה זה אומר עליו? אם הצל שלו הוא קלף 6 מטות? איך נבין את הפרטנר הפוטנציאלי טוב יותר?

קלף שישה מטות. ShutterStock
מהו המסר של קלף שישה מטות?/ShutterStock

דבר שחשוב לנו לזכור שזה אדם שאוהב "להרוויח" את ההישגים שלו, ולפעמים הוא מונע מאגו. זה אומר שאם זה מחזר, חשוב לתת לו קצת לרדוף אחרינו, אם זה ראיון עבודה, כדאי לנו להראות איזה בן מזל המראיין יהיה "לזכות" בנו. מן הסתם בראיון עבודה, אין אפשרות לתת למראיין לרדוף אחרינו, זה לא מקצועי, ולא מציאותי אבל אנחנו בהחלט יכולים להציב סטנדרטים ולהראות שתנאי ההעסקה חשובים לנו. מכיוון שהצד השני הוא בעל ערך עצמי גבוה, כדאי שנראה שגם אנחנו כאלה, אבל נחזור לחיזור.

נכון שזה נשמע מאוד מיושן לתת למחוזרת לשחק אותה קשה להשגה, אבל לפעמים הקלישאות המיושנות מבוססות על אמת מסוימת, לפיה כשאנחנו מעריכים את עצמנו - את הזמן שלנו ואת האנרגיה של עצמנו - גם אחרים יקנו לכך עוד ערך.

ידע הוא בסופו של דבר כוח, ובחיים האלה אנחנו רוצים כוח השפעה חיובי, יכולת למשוך אנשים לחיינו, וסגולות שיאפשרו לנו לתפקד הכי נכון מול קולגות, וכם גם מול "אויבים" קטנים בדרך, שאנחנו רוצים ללמוד לפצח.. לכן, הטארוט נותנים לנו הצצה אל נפש האדם, וכוח שאפשר וחובה, להשתמש בו לטובה.

יש משפיענית בשם שיילון לסטר, שתמיד אומרת - אני לא מעמידה פנים שאני עסוקה - אני באמת עסוקה. היא לא מקבלת הזמנות לדייטים מעכשיו לעכשיו, היא מצפה שאנשים יכבדו את הזמן שלה ויתאמו איתה מראש, היא מנהלת יומן וממלאת את היום שלה בפעילויות פרו-אטקיביות, ומטפחת את הזמן שלה. לכן הדייטים שלה, במידה רבה צריכים להתאים את עצמם ללו"ז שיש לה, לפחות בהתחלה. לכן כדאי מאוד שננצל את המפגש כדי באמת להתעלות בחיים שלנו לרמת יעילות חדשה. כדי שבאמת נהיה קצת קשים להשגה ולא רק נעמיד פנים שאנחנו כאלה.

האמת היא שהיא עושה עוד דבר מעולה, היא מודיעה לדייטים שלה, שהיא לא צריכה להתכתב כל יום כל היום, אפשר להתכתב כל כמה ימים, והיא לא צריכה לדבר כל כך הרבה בין פגישות. היא אומרת שלרוב הדייטים שלה כל כך המומים מזה שהיא לא "תלותית" בהתכתבויות, שהם נשארים מסוקרנים יותר מתמיד. גם אם אנחנו לא רוצים להציב תנאי כזה בקשר, טוב לקחת מכך השראה, ולהבין איך קשר מדוד ואיטי נראה - לא צריך להכניס כל אחד בבת אחת אל החיים שלנו, וכשמדובר ב"צל" מסוג 6 מטות שכובש מהר ומשתעמם, הטריק הזה עובד עוד יותר טוב!

עוד בנושא:
מה הסוד שהוא מסתיר ממך? שיטת הקלפים שתחשוף אותו
יצא לנו קלף המוות: האם יש סיבה לדאגה?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גבר ואישה בדייט. ShutterStock
לפעמים צריכים להיות קשים להשגה - לא רק לשחק אותה כאלה/ShutterStock

לצד זה, אדם שהצל שלו הוא 6 מטות, אוהב מאוד תשבוחות, פרסים והערכה. אין ספק בכלל. חשוב לו להרגיש מוכר, אהוב ונערץ, ולכן טוב יהיה אם מדי פעם ננפח לו קצת את האגו. בשביל זה חשוב להבין - מה הוא מעריך בעצמו. איך הוא תופס את עצמו, כדי שנדע איפה להחמיא לו ועל מה לשבח. כל אחד אוהב שאומרים לו כמה הוא חכם או יפה, אבל עיצה יעילה היא לא לתת מחמאה כללית וסתמית, אלא למקד אותה - במקומות בהם האדם הזה השקיע. אם המשרד שלו יפה ומטופח, כדי להדגיש שהסגנון המנימליסטי כל כך מרשים. אם הוא לבוש יפה, אפשר להחמיא על פריט אחד, ועדיף גם לציין את הצבע המקורי ואת הגזרה. הוא יזכור את הפרטים האלו ויעריך אותם אפילו יותר.

בזמן השיחה ממש חשוב להתמקד בהצלחות בכל סיטואציה, ולהדגיש את אלמנט ההצלחה. זה עניין של נקודת מבט, ולכן אנחנו תמיד יכולים לתאר כל מצב כמעט כמצב של הצלחה, התגברות וכוח. גם סיפורים עצובים יותר או קשים מראים על כוח התמודדות ואיתנות, ולכן גם שם המיקוד בהצלחה אפשרי - חשוב לא לזלזל בעצמנו במהלך הפגישה, לא להקטין את ההצלחות שלנו, ולהראות שגם אנחנו מוצלחים בדרכנו לא פחות מהפרטנר לפגישה.

לפגישה כזו כדאי לבוא ולעשות "שואו" כן, אפילו לבוא קצת חגיגיים מדי. לא נעים להגיד, אבל מראה חיצוני ופרמטרים חיצוניים "עושים את זה" לבן השיח, והוא יעריך את ההשקעה בלוק, וגם מאוד יתרשם מההופעה שלנו. שווה להיראות "יוקרתיים" יותר מהרגיל, לבוא עם בגדים באיכות גבוהה ולא להתבייש להתלבש חגיגי ולהתאפר.

ידע הוא בסופו של דבר כוח, ובחיים האלה אנחנו רוצים כוח השפעה חיובי, יכולת למשוך אנשים לחיינו, וסגולות שיאפשרו לנו לתפקד הכי נכון מול קולגות, וכם גם מול "אויבים" קטנים בדרך, שאנחנו רוצים ללמוד לפצח. לכן, הטארוט נותנים לנו הצצה אל נפש האדם, וכוח שאפשר וחובה, להשתמש בו לטובה. להבין את הסוד של הפרטנר שלנו מאפשר לנו להפעיל אסטרטגיות נכונות מראש וליצור את ההצלחות שלנו במו ידינו.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully