וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 המזלות האלה יפרחו במיוחד החודש. האם שלכם ברשימה?

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 8:41

האסטרולוג אוון נתניאל גרים טוען ששישה מזלות יהנו החודש במיוחד - ושכדאי להם להיות מודעים לדברים שבדרך כדי שידעו לנצלם לטובה. הנה המזלות שינואר 2024 הוא לגמרי החודש שלהם

המזלות שינואר 2024 הוא בהחלט החודש שלהם/tiktok.com/@innerworldsastrology

אם ההורוסקופ השנתי שלנו לא הספיק לכם וגם זה הספציפי יותר לשבוע הקרוב השאיר אתכם מעט מבולבלים - הנה עוד דרך לדעת למי החודש הזה, ינואר 2024, יעשה רק טוב.

האסטרולוג המצליח אוון נתניאל גרים, לו יש כ-350 אלף עוקבים בטיקטוק, טוען ששישה המזלות הבאים יפרחו במיוחד בינואר הזה ומאחר שעוד לא הגענו למחיצתו, יש לכם זמן לנצל את הכלים שהכוכבים מעניקים לכם כדי לזרוח.

בסרטון ששיתף בטיקטוק וצבר מעל 726 אלף צפיות ו-51 אלף לייקים, סיפר אוון שמחצית מהמזלות יזכו לחודש רווי הפתעות מבורכות. לדבריו בני ובנות מזל גדי יבינו סוף כל סוף שכל המשברים שהם עברו ב-15 השנים האחרונות בנו והובילו אותם למי שהם היום - ויוכלו להיעזר בכוח ובניסיון שצברו כדי לפרוח. זה בדיוק הזמן לזה, לדבריו.

המזל השני שזוכה לחודש מוצלח הוא מזל קשת שמבריק במיוחד בשלושה תחומים החודש: יצירתיות, כסף ומערכות יחסים. בני ובנות מזל תאומים יחוו מערכות יחסים הרמוניות יותר וזה זמן מצוין עבורם להתחייב בפני הפרטנר שלהם ולעלות שלב ביחסים.

הנה הרשימה המלאה שלו:

אצל בני ובנות מזל דגים, נושאים הקשורים לקריירה ישתפרו וכך גם חיי החברה שלהם. עבור אנשי מזל בתולה, זה דווקא יהיה הבית שימשוך אותם אליו. זה חודש טוב להשקיע בכל הקשור לבית. יתכן שתשקיעו בעיצוב מחדש של הבית. גם ביצירתיות ובמערכות יחסים תחוו העצמה.

המזל האחרון שנכנס לרשימת המזלות המצליחים החודש הוא מזל שור, שלדברי אוון זה בדיוק הזמן להכין את עצמכם לשלב הבא בחייכם. דלתות חדשות יפתחו ממש בקרוב - וכשזה יקרה, עברו דרכם והעריכו את המקום שאליו תגיעו.

המזל שלכם לא נמצא ברשימה? לא נורא. אולי פברואר 2024 יהיה יותר החודש שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully