וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור המצב: פריסת העצמה לשבוע הזה

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 10:49

בפריסה שיצאה לכם, קוראי וואלה, לחיזוק והעצמה השבוע יצאו הקלפים הבאים: מלך הגביעים במרכז, שלושה גביעים משמאל, ואס החרבות מימין. זו המשמעות שלהם לשבוע הזה

אומנות הקריאה בקלפים/Sagie Mendelboim

לאור התקופה המאתגרת, אני רוצה לחזק את כולנו - אפילו במעט - בעזרת קלפי הטארוט. אלמד אתכם את אחת הפריסות שאני נעזר בהן הכי הרבה ב-30 השנים שבהן אני מלמד - פריסת האס-או-אס, ואעשה פריסה שבועית ייחודית כל שבוע לקוראי הטור.

מהי פריסת האס-או-אס (אסואס - בקיצור)?
הפריסה הזו כשמה כן היא - אמורה לתת לנו עזרה קטנה ומיידית ממש עכשיו, כאשר אנחנו ניצבים בפני קונפליקט ורוצים לדעת מה לעשות וכיצד להגיב. היא יכולה לשמש אותנו כשאנחנו רוצים לבחור פעולה לגבי זוגיות, עבודה, התפתחות אישית, משפחה ובכל נושא אחר, אבל הפעם ניעזר בה כדי לקבל כיוון לשבוע שלנו, מסר מחזק, מרומם ומקרקע.

איך הפריסה עובדת?
יש לנו קלף מרכזי - הוא הכיוון או המסר העיקרי שלנו, ויש לנו שני קלפים צדדיים שיכולים לתמוך במסר הכללי או לחסום אותו. כך נדע מה עוזר לנו לממש את המסר ומה מקשה עלינו, ונוכל להתנהל בהתאם ולנווט את דרכנו, להיעזר במשאבים ולגלות מודעות אל מול החסמים. בנוסף אספר בקצרה על כל קלף שיוצא בפריסה, כדי שנכיר אותו טוב יותר, ובמשך הזמן תוכלו להתחיל להתנסות בעצמכם ולהנאתכם בפתיחות. אולי אפילו כבר היום.

אז מה הפריסה שיצאה לכם, קוראי וואלה, לחיזוק והעצמה השבוע?
הקלפים שהתקבלו הם: מלך הגביעים במרכז, שלושה גביעים משמאל, ואס החרבות מימין.

קלפי טארוט. ShutterStock
הקלפים שהתקבלו הם: מלך הגביעים במרכז, שלושה גביעים משמאל, ואס החרבות מימין/ShutterStock

מה המסר השבועי?

מלך הגביעים הוא קלף מתוך 12 קלפי החצר המייצגים את 12 המזלות. המלך הזה מייצג את מזל סרטן האהוב, שמקושר לבית, משפחה, זוגיות, חמימות ואהבה, הישארות בבית (כיאה לחורף), רגישות וחמלה, אבל גם לנטייה להסתגר במקומות המוכרים, לחוש מקופחים ולאגור רגשות ולצד זה לא להביע מספיק עצמאות וכוח אישי.

לכן המסר השבועי הוא לטפח את המקום הביתי והמשפחתי, לחזק קשרים בין אישיים ולהעצים את המשפחה הקרובה. זה שבוע מעולה להקדיש יותר זמן למשפחה הגרעינית, לילדים, לזמן איכות משפחתי ולתשומת לב לסביבה. בהחלט ייתכן שיש גם יותר מקום להשקיע בבית - הן הפיזי והן הרגשי, אבל לצד זה לשמור על איזון בין המקום הרגשי לפעלתני ולא לשקוע יותר מדי בדכדוך או ברחמים עצמיים. האנרגיה שמאזנת את המלך הזה היא אנרגיית מזל גדי, אנרגיה עצמאית ששועטת קדימה וחושבת באופן מעשי על הכול.

קלף תומך/חוסם - מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? מלכת החרבות

מלכת החרבות גם היא מקלפי החצר. היא מייצגת את מזל דלי ואנרגיה של עבודה קשה, מיקוד אבסולוטי בעבודה ובמשימות אינטלקטואליות. היא גם מקושרת לטכנולוגיה, חידושים והמצאות. עם זאת בהקשר הזה, היא מהווה מעין אזהרה קטנה שלא ללכת לאיבוד במשימות היום יום והעבודה עד כדי הזנחה של האנשים היקרים לנו ושל זמן האיכות עימם. אחת החולשות של המלכה הזו היא גם אחת החוזקות שבה. יכולת המיקוד המדהימה שלה במשימותיה היא גם היכולת לשכוח "על הדרך" ימי הולדת חשובים, דייטים שנקבעו מראש, ארוחות ערב וסתם אירועים חברתיים. אם הכיוון שלנו לשבוע הוא להתחבר חזרה לבית ולמשפחה, כדאי להציב גם ביומן - באופן ברור - את אירועי המשפחה ואפילו לרשום לעצמנו "לקחת את טלי לטיול", "לקנות עם רוני בגדים" ו"לאחל למיכאל מזל טוב".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קלף מלכת החרבות בטארוט. וואלה, מערכת וואלה!
קלף מלכת החרבות מייצגת אנרגיה של עבודה קשה/מערכת וואלה!, וואלה

קלף חוסם/תומך - מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? 8 מטבעות

8 מטבעות הוא קלף מהסדרה המעשית הכולל את מוטיב המטבע - המייצג יציבות בכל המובנים, צרכים בסיסיים ויכולת כלכלית, וכן את מוטיב השמונה שמדבר על בנייה איטית, סימטרית ושלמות. 8 מטבעות הוא קלף בעל זיקה לעבודה קשה, כך ששוב מוטיב העבודה עולה מכיוון אחר, קצת כמו בקלף של מלכת החרבות. אז נחזור על המסר שהוא לאזן בין עבודה למצב האישי השבוע, אבל אפשר להתבונן בקלף מכיוון נוסף. הקלף מדבר על תהליך של בנייה איטית ועלינו לזכור שכל שינוי הוא לא פעם תהליך של בנייה איטית. אם אנחנו רוצים לאזן בין הפרטי לעסקי, בין הפן האישי לקריירה, יכול להיות שזהו תהליך הדרגתי של בנייה, ולכן גם אם השינוי לא קורה מיד, בהחלט אפשר ליצור אותו באמצעות הרגלים, למידה ותנאים מתאימים. שינוי פאזה קורה באמצעות שגרה שאנחנו בונים לעצמנו באופן מושכל.

לכן גם אם אנחנו בצד "השני", כלומר - אנחנו ספונים מדי באספקט האישי והביתי וצריכים להשקיע יותר בקריירה, גם זה יכול לקרות עם התמדה והרגלים נכונים. השבוע זה הזמן לבנות אותם.

עוד בנושא:
האם ננצח במלחמה? מומחה טארוט מסביר האם לקלפים יש את התשובה
מה הסוד שהוא מסתיר ממך? שיטת הקלפים שתחשוף אותו

קלף 8 מטבעות. וואלה, מערכת וואלה!
קלף מהסדרה המעשית הכולל את מוטיב המטבע – המייצג יציבות בכל המובנים/מערכת וואלה!, וואלה

מה אני יכול לתת כרגע?

מי שרוצה להמשיך וללמוד על פריסת האס-או-אס, אני יכול להציע קורס מקוון חינם לגמרי המצוי באתר שלי וכולל פירושים והסברים. מאגרי המידע החינמיים שלי תמיד פתוחים, מידע עצום באתר שלי על כל הקלפים ומאמרי עומק, קבוצות תמיכה בפייסבוק שבהם יש סיוע חינמי - אלו הם משאבים של ידע שיכולים כרגע לתת מעט הפוגה מהמצב, אם תרגישו צורך בשינוי פאזה זמני, או במילוי מצברים. כמו תמיד ובהמשך לכל שנכתב - הקשיבו לעצמכם תוך כדי קריאה, בדקו אם אתם מתחברים לחומר הכתוב, אם אתם נהנים ממנו ואם הוא משרה בכם שלווה ועניין. אני מקווה כמו כולם שנחזור מהר לשקוע בנושאים שאנחנו אוהבים ונחזיר לעצמנו את השלום והביטחון - מבפנים ובכלל.

הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully