וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקבוקי כישוף" נסחפו אל החוף: "יש בהם נוזלי גוף. אני מפחד לפתוח אותם"

6.12.2023 / 0:06

חוקר מטקסס מציג את אוסף "בקבוקי הכישוף" שמצא על החוף, המכילים צמחים, ציפורניים, שיער ואפילו נוזלי גוף: "אלו למעשה בקבוקים שנועדו להדוף כישוף של מכשפות. רבים מאמינים בזה. אני לא הולך לקחת את הסיכון שבלפתוח אותם"

סיפורם של בקבוקי המכשפות/@universityofhertfordshire

"לא משנה כמה תשלמו לי, אני לא הולך לפתוח אותם", סיפר החוקר ג'ייס טאנל כשהציג למצלמות את אוסף "בקבוקי הכישוף" שלו, אותם מצא על החוף במפרץ מקסיקו. החוקר שעובד במכון הארטה לחקר מפרץ מקסיקו מצא בתחילת החודש את הבקבוק השמיני שנסחף את החוף ליד ליד קורפוס כריסטי, טקסס, מאז 2017.

בקבוקים מלאים בפריטים הכוללים צמחים, עשבי תיבול, ציפורניים, שיער או אפילו נוזלי גוף, התגלו בעבר בקירות או מתחת לאדמות בבריטניה. משרד המדע והחברה של אוניברסיטת מק'גיל מסביר שהייתה "אמונה חזקה במכשפות וביכולתן לגרום למחלות על ידי הטלת כישוף" עוד במאות ה-16 וה-17, מה שגרם לאנשים לנסות ולהדוף את הכשפים שלהן. "ניתן להדוף את הלחשים הרעים על ידי לכידתם ב'בקבוק מכשפות', שאם מוכן כהלכה, יכול למעשה לשקף את הלחש עצמו תוך שהוא גם מייסר את המכשפה שהטילה אותו - ומשאיר למכשפה שום אפשרות אלא להסיר את הלחש ולאפשר לקורבן להתאושש", מסבירים בחברה.

ג'ייס טאנל מצא מספר "בקבוקי כישוף" על החוף. YouTube/ MissionAransasNERR, צילום מסך
ג'ייס טאנל מצא מספר "בקבוקי כישוף" על החוף/צילום מסך, YouTube/ MissionAransasNERR

על אף שלבקבוקים יש כוונות חיוביות לסכל לחשים מרושעים, טאנל אמר ל-Fox News Digital שהוא לא מתכוון להסתכן בפתיחת בקבוק. "אני לא נרתע מהם, אבל אני גם לא הולך לפתוח אותם", אמר, "כלומר, אמורים להיות בהם לחשים ודברים - למה לקחת את הסיכון?". במקום זאת, טאנל בחר לשמור את כל הבקבוקים שמצא לאורך הגדר האחורית שלו. "אשתי אומרת שאני יכול להביא קונכיות הביתה, אבל בלי בקבוקי כישוף", הסביר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הבקבוקים נועדו לסכל לחשים מרושעים. YouTube/ MissionAransasNERR, צילום מסך
הבקבוקים נועדו לסכל לחשים מרושעים/צילום מסך, YouTube/ MissionAransasNERR

עדויות לבקבוקי כישוף נפוצות הרבה פחות בארה"ב בהשוואה לבריטניה, וטאנל מאמין שהבקבוקים שנשטפו על חופו של מפרץ מקסיקו מגיעים מ"אי שם בקריביים או מדרום אמריקה". החוקר הסביר שחלק מהבקבוקים שמצא מגיעים מ"בקבוקי חומץ צהובים דקים אמיתיים" שיוצרו בהאיטי, אם כי לא ברור אם הבקבוקים הונחו במים מלכתחילה - או שהם נסחפו לנהר לפני שהגיעו אל האוקיינוס.

עוד בנושא:
התנקשות בפוטין ועלייה בפיגועי הטרור באירופה: התחזיות של המכשפה העיוורת לשנת 2024

סודות גרגירי הקפה של המכשפות: זו הסיבה ששימוש בקפה לכשפים יכול להיות מסוכן

על אף שהסיבה של החוקר לא לפתוח את הבקבוקים נובעת מהסיכון לחטוף קללה, הבקבוקים עשויים גם להוות סכנה ביולוגיות ולכן עדיף גם כך להימנע משימוש בהם.

בקבוקי הכישוף הם רק חלק מהפריטים שנשטפו על חופו של מפרץ מקסיקו, כאשר טאנל מציג גם מזל"ט נטוש, אספקת ספינה אבודה ועשרות הודעות בבקבוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully