וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר השבועי של הקלפים: "זמן לעשות בדק בית"

14.11.2023 / 0:01

בפריסה שיצאה לכם, קוראי וואלה, לחיזוק והעצמה השבוע יצאו הקלפים הבאים: נסיך המטבעות במרכז, הקיסר משמאל ועשרה גביעים מימין. זו המשמעות שלהם לימים הקרובים

קלף שישה גביעים/Youtube/Sagie Mendelboim

לאור התקופה המאתגרת, אני אלמד אתכם את אחת הפריסות שאני נעזר בהן הכי הרבה ב-30 השנים שבהם אני מלמד - פריסת האס-או-אס, ואעשה פריסה שבועית ייחודית כל שבוע לקוראי הטור. מהי פריסת האס-או-אס?

הפריסה הזו מעניקה לנו עזרה קטנה ומיידית ממש עכשיו, כאשר אנחנו ניצבים בפני קונפליקט ורוצים לדעת מה לעשות וכיצד להגיב. היא יכולה לשמש אותנו כשאנחנו רוצים לבחור פעולה לגבי זוגיות, עבודה, התפתחות אישית, משפחה ובכל נושא אחר.

איך הפריסה עובדת? פשוט: יש לנו קלף מרכזי - הוא הכיוון או המסר העיקרי שלנו, ויש לנו שני קלפים צדדיים שיכולים לתמוך במסר הכללי או לחסום אותו. כך נדע מה עוזר לנו לממש את המסר ומה מקשה עלינו - ונוכל להתנהל בהתאם. כך גם נכיר יחד את עולם הקלפים.

אז מה הפריסה שיצאה לכם, קוראי וואלה, לחיזוק והעצמה השבוע? הקלפים שהתקבלו הם: נסיך המטבעות במרכז, הקיסר משמאל ועשרה גביעים מימין.

טארוט - קלף נסיך המטבעות. וואלה, מערכת וואלה!
טארוט - קלף נסיך המטבעות/מערכת וואלה!, וואלה

מה הכיוון או המסר לשבוע?

קלף נסיך המטבעות הוא קלף המייצג את מזל בתולה והוא אחד מ-12 קלפי חצר, אשר מייצגים את שלל המזלות. אם כך, לנסיך הזה יש תכונות הדומות לאלה של מזל בתולה: הוא מייצג חיבה לסדר וארגון, הוא אוהב ודאות ויש לו אופי קצת של "פקיד". זה לא עלבון אגב, יש לו מיומנויות של שירותיות, דייקנות, חריצות ויכולת אדירה להתמסר למטרה ולהתייחס לכל הפרטים הקטנים - וכאן גם המסר שלנו לשבוע.

ייתכן שזה שבוע שבו כדאי לנו להיות קצת יותר מסודרים ודקדקניים, עם חשבון הבנק שלנו, החשבונות, הפגישות, הדברים הקטנים שאולי הזנחנו בתקופה הזו כי היינו המומים מדי מהמצב. זה הזמן לעשות סדר בדברים, גם במובן הרגשי. אולי אנחנו צריכים לעשות בדק בית עצמי, ולבדוק במה נכון לטפל כרגע. זה אומר גם לשים לב למצב הגוף, לבריאות, למזון ולכושר הגופני שלנו. הנסיך הזה הוא קפדן, ולכן עלינו להבין היכן ברצוננו להיות קפדנים יותר? אולי עלינו להקפיד על שמירת קשרים עם חברים מסוימים, ובעיקר להימנע מדחיינות. כשהנסיך הזה שם לב שהוא "מדחיין" הוא מיד שם לעצמו רשומה ביומן - עם המשימה שממנה הוא נמנע.

לצד זה, תמיד רצוי להימנע מהחסרונות של הקלף. הנסיך הזה, משקיען ככל שיהיה, לפעמים קצת קפוץ ולא רואה את התמונה הגדולה, ולא מצליח להתגמש. לכן עלינו לזכור שכל תכונה זקוקה לגבולות בריאים, ואסור להגזים גם במינוני הקפדנות והיומנאות. הכול במידה - וזו דווקא המנטרה של נסיך המטבעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גורם מסייע או חוסם - עשרה גביעים

טארוט קלף עשרה גביעים. וואלה, מערכת וואלה!
הקלף מספר לנו שהשבוע כדאי מאוד לטפח ולשמר את המצב הקיים/מערכת וואלה!, וואלה

עשרה גביעים הוא חלק מסדרת קלפים שמייצגת את היום-יום שלנו באמצעות ארבעת היסודות. הגביעים מייצגים את יסוד המים ואת השפע, האמונה והזרימה בחיינו. המספר עשר מייצג, לא רק הגעה לנקודת שלמות, אלא גם את שימורה. עשרה גביעים הוא קלף של שלמות הצלחה וזיקה לבית ולמשפחה. אם כך הקלף מספר לנו שהשבוע כדאי מאוד לטפח ולשמר את המצב הקיים, ייתכן שהתכונות הקפדניות והארגוניות של הקלף הראשי, נסיך המטבעות, יתרמו לנו בשמירה על הבית שלנו, המשפחה, ואולי גם בעזרה לאחרים - אם נרתמנו לכך. אם נבחר לתרום מזמננו לטובת המצב, יכולות ארגוניות יכולות לעזור לנו מאוד לתת את המקסימום לסביבתנו. ייתכן שהמשפחה והסביבה שלנו יהיו משאב משמעותי במטרות שלנו השבוע. אם אנחנו רוצים לעשות שינוי בחיינו, המשפחה יכולה להעניק לנו בסיס יציב, וכדאי לשתף את סביבתנו ברצון להתגבר על דחיינות, או בשאיפה לממש מטרות שהצבנו לעצמנו.


עוד בנושא:
האם ננצח במלחמה? מומחה טארוט מסביר האם לקלפים יש את התשובה

קלף הכוהנת הגדולה: גם בעולם הטארוט חייבים להחזיר שבויים

גורם מסייע או חוסם - הקיסר

טארוט: קלף הקיסר. ShutterStock
קלף מקבוצת הקלפים הרוחניים/ShutterStock

הקיסר, קלף מרתק, הוא קלף מקבוצת הקלפים הרוחניים, אבל יש בו אלמנטים מעשיים רבים, והוא עוסק בניהול, צבירה של עושר, חיי חומר וארגון במובן הרחב ביותר. גם הוא תומך במובנים רבים במסר שלכם השבוע. אם מטרתכם השבועית היא לעשות יותר סדר בחיים, הקיסר הוא בן ברית רב עוצמה, הוא מזכיר לכם שהחיים שלכם הם עסק גדול שחשוב לנהל נכון, שכל דבר בו חשוב, מהבית, לחברויות לאסטרטגיות החיים שלכם. מטרות החיים וסידורן למשימות - הכול משמעותי, גם חיי הנפש יכולים לכלול מוטיבים רבים של סדר וארגון נכון יותר של כוונון פנימי ומטרות חיים.

הקיסר מזכיר לנו לקחת את החיים שלנו ברצינות, לראות כל מהלך כמשמעותי, וכך השבוע הוא יכול לעזור לנו ליצור עוד סדר, ולבנות משמעות עמוקה יותר סביב המשימות שלנו. אנחנו מנקים את הבית - כי זה מעצים אותנו רוחנית, אנחנו דקדקניים בעבודה - כי זה בונה אופי, אנחנו מסודרים כלכלית - כי זה מעודד בגרות ואחריות. כל דבר שנראה לנו משמים או לא כיפי, יכול להיות עמוק ומשמעותי בבניין החיים שלנו. אזהרה קטנה: הקיסר הזה נוטה להיות מעט קשה ונוקב ביחסים בין אישיים, לכן שימו לב שהתקשורת שלכם יעילה אבל לא אטומה וחסרת רגישות. לנהל את חיינו, לא אומר להיות חסינים לרגש ולתקשורת נכונה. עלינו להמשיך להכיל את הסביבה, ולהיות קשובים.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully