וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסיפור האמיתי של רוח הרפאים הבלונדינית השופעת?

20.9.2023 / 0:08

מוזיאון בריטי פרסם תמונה המציגה לכאורה רוח רפאים מפחידה - ומספר על טביעות אצבעות שנמצאו בארון קבורה עתיק. מומחי תופעות על טבעיות טוענים שזו הייתה החלטה שיווקית של המוזיאון לפרסם תמונה מזויפת כדי לסקרן את הציבור

צילום: צילומי אבטחה, עריכה: גדי וינסטוק

בסרטון - "רוח רפאים" נוספת שצולמה בתחנת משטרה

המוזיאון הבריטי "טורקי מוזיאון" שבדבון הפחיד את הציבור עם תמונה שמציגה לכאורה רוח רפאים של אישה בלונדינית עם מחשוף גדול. "היינו מאוד נרגשים לנוכח התמונה הזאת", סיפר דובר המוזיאון, קרל סמית', לחדשות Torquay Herald Express, "אנחנו נוהגים לצלם הרבה תמונות במוזיאון ולא שמנו לב לרוח הרפאים שמופיעה בתמונה. רק לאחר מכן, כשבחנו את התמונות מקרוב, ראינו אותה וזה היה די מפחיד. לא היה אף אחד במקום כשצילמנו אותה, אז אין לנו איך להסביר את זה. זה די מסתורי ונראה שאין לזה שום הסבר הגיוני".

סמית' סיפר ל-SWNS שהתמונה עוררה הרבה עניין כשהופצה בציבור - ואף טען שאחרי פרסומה התרחשו מספר מקרים מוזרים נוספים במוזיאון, כגון ספרים שנפלו פתאום מהמדפים בחנות. בנוסף, כשבוע לאחר מכן נמצאו טביעות אצבעות בארון קבורה של מומיה מצרית בת 4, הנמצאת בחדר אחר במוזיאון - מה שהוביל מומחים לתופעות על טבעיות להתעניין במוזיאון אפילו יותר. "במהלך הלילה, ראינו בצד הפנימי של ארון הקבורה טביעות אצבעות. היה ברור שמדובר ב-2 אצבעות ואגודל", סיפר סמית', "ארון הקבורה לא נפתח במשך 7 שנים ובפעם האחרונה נדרשו 7 גברים כדי לפתוח אתו. אין סיכוי שמישהו אחר פתח אותו בכזאת קלות".

רוח הרפאים הבריטית ה"שופעת" היא כנראה רק תרמית?. South West News Service, צילום מסך
תמונת רוח הרפאים שהבהילה את הציבור/צילום מסך, South West News Service

עוד בנושא:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בעוד עובדי המוזיאון שמחים לנוכח התגלית המפחידה - שכן היא מצליחה לעורר סקרנות בקרב הציבור, גם זמן רב אחרי שפורסמה - החוקר העל טבעי, בן רדפורד, בטוח שמדובר בתרגיל שיווקי של המוזיאון שמנסה בכל מחיר למשוך אליו מבקרים. "זה שעובדי המוזיאון אומרים שאף אחד לא היה שם כשהתמונה צולמה, לא אומר שהיא אמיתית. אי אפשר להיות בטוחים לפני שמשווים את התמונה הזאת לכל מי שביקר במוזיאון באותו יום", רדפורד סיפר ל-HuffPost, "ייתכן שזו השתקפות. יש הרבה זכוכיות במוזיאון כך שייתכן שהייתה כאן הטעיה בכוונה".

רדפורד לא קונה גם את הטענות על טביעות האצבעות המסתוריות, "אני חושד שאלו טביעות האצבעות של אוצר המוזיאון או של זה שהניח את הארון בחלון התצוגה". למי אתם מאמינים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully