וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע נפטרים מגיעים בחלומות לקראת חגי תשרי?

דפנה ביסמוט

13.9.2023 / 10:22

פניות חוזרות הנוגעות להופעת נפטרים בחלומות לפני ובמהלך חודש תשרי גרמו למתקשרת שלנו להאמין שיש לכך סיבה. הנה מה שהיה לה לומר על התופעה

חלומות על נפטרים/tiktok.com/@danielleingenitodee

לאורך שנים שמתי לב שבפורומים של החלומות שלי ישנו גידול בשכיחות הופעת נפטרים בחלומות לפני ובמהלך חודש תשרי, חודש החגים. בתקופה זו של השנה החלומות על נפטרים מוסרים לנו מסרים לשנה החדשה, תזכורות של תעשה ואל תעשה, או לחלופין בקשת עזרה עבורם. חלומות על נפטרים בסמיכות ובמהלך חגי תשרי מופיעים עם סימבולים שקשורים לחגים כאשר המטרה ברורה והיא העברת מסר לביצוע לחולם. חשוב לי לציין שבחלק גדול מהפירוש והפתרונות לחלומות אלו אני נעזרת ביכולות התקשור.

מדוע נפטרים מגיעים בחלומות?
אנחנו מהווים שילוב של גוף נפש ורוח ולעומת הגוף הפיזי, הנשמה היא אנרגיה בגוף שמאפשרת לנו את החיים. במהלך חיינו הנשמה ממשיכה את הקשר שלה לעולם הנשמות באמצעים שונים שאחד מהם הוא בחלום. בעת החלימה הנשמה מעבירה ומקבלת מסרים מעולם הנשמות ומתקשרת עם נשמות של נפטרים שמעבירים לה מסרים לחולם.

תפקיד הנפטרים בחלומות
במרבית מהמקרים החולם מזהה את הנפטר ולהופעת הנפטר בחלום ישנם שתי סיבות עיקריות: לעזור לחולם או לקבל עזרה מהחולם.

מסר בחלום עתיד לעזור לחולם - קיים סנכרון בין העיתוי של החלום, בתחילת שנה חדשה, לבין ההתחרשות בחלום. בחלומות מופיעים מסרים נבואיים לאירועים עתידיים שהנפטר זכה להיות שליח להעברתם ובכך גם זכה לקדם את נשמתו בעולם הנשמות.

נפטר זקוק לעזרה לקידום מסעו בעולם הנשמות - המוות מסיים חיים, אולם הנשמה ממשיכה למסעה החדש בעולם הנשמות. הנשמה נעזרת בנו, החולמים, כדי להתקדם במסעה בעולם הנשמות. כשנפטר מבקש עזרה בחלום, יש סימנים שיכולים להעיד מה העזרה הנדרשת כגון מראהו, מצבו, רגשותיו, לבושו של הנפטר שבאמצעותם אנו מבינים שעלינו לעזור לו. חשוב להדגיש שבחלומות אלו בתקופת חגי תשרי אני מוצאת הקבלה בעיתוי, כניסה לשנה חדשה בעולמנו לבין השלב החדש שנשמת הנפטר עתידה לעבור אליו. העזרה שהחולם נותן לנפטר בעקבות החלום הוא באמצעות מצוות ופעולות שונות שמתורגמות לאנרגיה שמניעה את נשמת הנפטר לשלב חדש במסעה. הפעולות והמצוות הן תפילה לעילוי נשמת הנפטר, תרומה ע"ש הנפטר, סעודה על שמו ותיקון נפטרים.

חלומות על אנשים שהלכו לעולמם. ShutterStock
בחגי תשרי נרשמת עלייה בחלומות על אנשים שהלכו לעולמם - ויש לכך סיבה/ShutterStock

נפטר סוגר מעגל ונפרד מהחולם בברכה - לצערנו בחלק ממקרי המוות, אין פרידה מסודרת מהנפטר והחלום מגיע כתחליף, סוגר מעגל ומציע פרידה של החולם מהנפטר. חלום על פרידה וסגירת המעגל בברכה מעיד על הבשלות של החולם והנפטר ועל הזיכרון של נשמת הנפטר על החיים בעולמנו ושחלום בעיתוי זה אכן פותח לחולם דלת לתקופה חדשה.

בקשת סליחה בחלום - בימי חודש אלול יש התכווננות לשנה החדשה בתפילות ובבקשת סליחה וחרטה לבורא עולם וכדי להיכתב בספר החיים. חלומות של סליחה נחלקים לשניים: חלומות שהחולם מבקש סליחה מהנפטר, חלומות שמעידים על קיומה של אנרגיה שלילית בין החולם לנפטר שמעיבה על חייו של החולם - וחלומות שבהם הנפטר מגיע לבקש סליחה מהחולם. אני תמיד מדגישה לחולמים שחלק חשוב מהתפתחותה האנרגטית של נשמת הנפטר היא בקשת סליחה וסגירת מעגל. קבלת הסליחה מייצרת אנרגיה של ריפוי לחולם ולנפטר ומעלה אנרגטית את נשמת הנפטר לשלב חדש בהתפתחותה בעולם הנשמות ומשחררת רגשית את החולם. בקשת סליחה בימים של עשרת ימי תשובה הם חלומות משמעותיים מאוד, כי ביום כיפור נסגרת הדלת של השנה הקודמת ונפתחת דלת חדשה עם שיעורים חדשים ובחירות מטרות חדשות לחיינו.

האם ייתכן שגם נפטרים חווים את השנה החדשה?
ייתכן. כמתקשרת ומפרשת חלומות אני נתקלת דווקא בימים אלו לפני השנה החדשה וגם במהלך חגי תשרי בתקשורים שבהם נפטר מבקש להכין מאכל מסוים שהיה פופולרי בחגי תשרי, או שהנפטר מופיע במהלך חגי תשרי שמח ולבוש בבגדים לבנים. הופעתו דווקא בעיתוי זה מסמלת שנשמת הנפטר זוכרת את החיים בעולמנו ובוחרת להגיע בתקשורים או בחלומות כדי לחזק את הקשר עם יקיריו לקראת השנה החדשה.

עוד בנושא:
חלום על אדם שנפטר: כך תזהו האם הוא בא לבקר אתכם בחלום

זו משמעותם הנסתרת של ארבעת המינים בחלומות שלנו

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חלום - אילוסטרציה. ShutterStock
האם גם נפטרים חווים את השנה החדשה?/ShutterStock

חלום על הריון כסימן לשינוי והתחלה חדשה
היריון בחלום מסמל על שינוי בחיי החולמת ועל תכנון להתחלה חדשה. חלום על הריון בעיתוי של חגי תשרי מגיע כבשורה משמחת לחולם וחיזוק לביטחונו האישי.

חלום על ניקיון לחג
לפני השנה החדשה אנו מתנקים אנרגטית ומקיימים את התשליך, שהינו טקס שבו סימבולית אנו משליכים את חטאינו. "חלמתי על אימי ז"ל שנמצאת אצלי בבית למרות למרות שזה לא הבית שאני מתגוררת בו כעת. אמי הייתה צעירה ונמרצת, מאוד מרוכזת. היא ניקתה והבריקה את המטבח והכל נותר נוצץ מניקיון": החלום מסמל לחולמת שגם נשמתה של אמא שלה עוברת תהליך של התנקות בעולם הנשמות ,הניקוי במטבח מכין את החולמת לקראת שינוי חיובי בפרנסתה (המטבח כסימבול בחלום מתקשר לפרנסת החולם).

לסיכום, חלומות על נפטרים בימים של לפני ובמהלך חגי תשרי מכוון לתקופה זו ונועד לעזור לחולם ולנשמת הנפטר כאחד.


הכתבת היא דפנה ביסמוט, מתקשרת מטפלת ומורה רוחנית, מנהלת מכללת צומת רוחניות - מבית פרפרים המרחב הרוחני.
הירשמו למגזין "עושים טוב לנשמה" בלחיצה כאן >
לשליחת הודעה בוואטסאפ לחצו כאן >
לשליחת הודעה בפייסבוק לחצו כאן >

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully