וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום על אדם שנפטר: כך תזהו האם הוא בא לבקר אתכם בחלום

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 10:26

מומחית בריפוי בעזרת אנרגיה אינטואיטיבית טוענת שלא כל חלום על אדם יקר שהלך לעולמו משמעותו שהנפטר ביקר אותנו בחלום. כך, לדבריה, תזהו מתי זה באמת קורה

חלומות על נפטרים/tiktok.com/@danielleingenitodee

רבים מאיתנו מאמינים שחלום על אדם שהלך לעולמו הוא הדרך שלו לתקשר איתנו מהעולם הבא. בעוד לעיתים הדבר הזה עשוי להיות נכון, יש לכאורה דרך לפענח מתי זה רק בראש שלנו.

דניאל אינגניטו, מומחית בריפוי בעזרת אנרגיה אינטואיטיבית, טוענת שיש שני סוגים של חלומות על נפטרים. בסרטון שצבר קרוב לחמישה מיליון צפיות בטיקטוק, מסבירה המטפלת הרוחנית שההבדל הוא עניין של חיים ומוות. "יש שני דרכים להסתכל על זה", פותחת אינגניטו את הסרטון, "אם אתם חולמים על מישהו ובחלום הוא בחיים, זה בדרך כלל המוח שלכם שמנסה לעכל משהו בנוגע לאדם הזה או לתחומים אחרים בחייכם והאדם הזה כנראה מופיע בחלום שלכם כי סמכתם עליו".

היא הוסיפה: "לעומת זאת, אם אתם חולמים על מישהו אבל יודעים בחלום שהוא מת, מתעוררים וזוכרים את החלום כאילו זה קרה במציאות, כשאתם נרגשים, זה אומר שהאדם הזה בא לבקר אתכם בחלום".

הנה ההסבר המלא שלה:

בשורה התחתונה, אינגניטו טוענת שלא כל נפטר שמופיע אצלנו בחלום בא לבקר אותנו. אם הוא חי בחלום - זה כנראה הראש שלנו שמנסה להבין דברים וזקוק לאדם קרוב שיעזור לנו בזה. אם הוא מת בחלום - כנראה שמדובר בביקור מהעולם הבא.

תאמינו או לא, הסרטון שלה צבר כמעט 10 אלף תגובות מרבים שבהחלט מאמינים ושיתפו בחלומות שלהם. כמו כן, היו גם לא מעט סקפטים: "זו הדעה שלך, לא האמת", כתב אחד ואחר הוסיף: "מתים לא מבקרים אותנו בחלומות. זו רק הדרך שלנו להתמודד עם מוות". מה אתם אומרים?

  • עוד באותו נושא:
  • חלומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully