וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר השבועי של הקלפים: "זמן לשנות את נקודת המבט שלכם"

קלף השבוע שלנו הוא קלף התלוי - ולו יש מסר חשוב עבורכם לימים הקרובים: לשנות את נקודת המבט, להתבונן בסיטואציות מכמה זוויות ולמצוא בהן את האפשרות לשנות תגובה, משמעות ואפילו את מי שאנחנו

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

הקלפים הם המתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש. אור של חכמה ואנרגיה. לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של קלף התלוי להאיר לכם את השבוע! אציג בפניכם מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף מהקורס עצמו ואפרט מה הקלף מעניק לכם - אור ומסר!

מה הסיפור של הקלף?
חלקנו חושבים שקלף התלוי קשור בהקרבה או ב"לראות את הדברים הפןך" בגלל הציור. זה לא לגמרי שגוי אבל בואו נוסיף הקשר. קלף התלוי מתאר כל סיטואציה בחיים שבה אנחנו מבינים שאנחנו זקוקים לשינוי גדול, משמעותי, כן, אולי לשינוי - משנה חיים. אולם, שינויים כאלה דורשים המון עבודה ומחויבות, לפעמים אפילו שינוי זהות מסוים, מעין לידה קטנה מחדש. לצורך כך צריך לנקוט צעדים אמיתיים בעולם האמיתי ולחצוב את השינוי בחיינו. אפילו אם בהתחלה אנחנו רק "משחקים את התפקיד".

זה אומר לקום בבוקר כל יום מוקדם כדי לרוץ אם אנחנו רוצים להיות בכושר, ולא רק "להירשם לג'ים", זה אומר לשנות סגנון חיים לחלוטין עבור שינוי בריאותי, זה אומר לוותר על "הפנקס השחור הקטן" ולהפסיק את כל הפלירטוטים, אולי אפילו להתחיל טיפול רגשי, אם אנחנו רוצים זוגיות מחייבת. זה אומר לקום בשש ולצייר שעה כל בוקר, אם אנחנו רוצים לפתוח את הכישרון שלנו ברצינות, או להיות מוכנים לעבור לפריז לשנה כדי ללמוד קונדיטוריה, וכן הלאה. התלוי מזמן לנו צורת התבוננות חדשה (ולא פעם מסעירה) שטומנת בחובה שינוי של 180 בסגנון החיים, בבחירות שאנחנו עושים ובמרקם חיינו. אבל כן, זה כרוך בעבודה.

האם יש סיפור אמיתי שממחיש זאת? בטח.
זוכרים את מרילין מונרו? אם אתם בני 30 ומטה כנראה שאתם מכירים את התמונות והטיקטוקים, אם אתם בני 60 ומעלה אתם זוכרים את הסרטים, את ההייפ, כמה מהממת היא הייתה, את הסקדנל עם הנשיא קנדי, את המוות המיותר, את הזוהר שלא נראה כמותו בהוליווד מעולם. עד היום אין ולא הייתה כמו מרילין - ועדיין היא "נולדה מחדש" פעמיים. בפעם הראשונה היא הפכה מנורמה ג'ין, בחורה פשוטה ונחמדה למראה, לפאם פטאל יפהפיה ובלתי מושגת, פתיינית ומעוררת קנאה, יראה ותשוקה. היא נהפכה ביוזמתה ובהחלט גם ביוזמת האולפנים הגדולים לאייקון. היא עברה ניתוחים פלסטיים (שקשה מאוד לזהות), קיבלה הנחיה אישית ואת מיטב המאפרים והקואצ'רים והפכה מילדה מתוקה מבית אומנה, לאישה הכי בלתי מושגת בהוליווד. בפעם השנייה, היא עשתה זו שוב כשהחליטה להפוך מפאם פטאל - לשחקנית אופי רצינית, הלכה ללמוד משחק אצל לי סטרסברג, גדול הבמאים והתחילה בעבודה סיזיפית כדי להיות ראויה לתואר - שחקנית.

טארוט קלף האיש התלוי hanged man. וואלה!, מערכת וואלה!
קלף האיש התלוי/מערכת וואלה!, וואלה!

מהו המסר לשבוע הזה?

הקלף נותן לנו השבוע את היכולת להשתנות באמת, להפוך מגולם לפרפר - מתוך בחירה והחלטה, להיות כל מה שחלמנו, להבין שאם נתאמץ מספיק - נוכל. התלוי מעניק לנו תקווה שיש עוד דרכים לחיות ולהתקיים חוץ מהדרכים השגרתיות והידועות מראש. התלוי מעניק לנו מקוריות, זווית ראיה נרחבת ושונה, יכולת להוריד את החלומות לקרקע ולממש אותם מהיסוד - ותקווה שתמיד אפשר להתחיל מחדש ולעשות שינוי. הייעוד בידינו.

המסר השבועי הוא לשנות את נקודת המבט, להתבונן בסיטואציות מכמה זוויות ולמצוא בהן את האפשרות לשנות תגובה, משמעות ואפילו את מי שאנחנו. כל דבר שקורה הוא סוג של "מאמן אישי פרטי" שמאפשר לנו להפיק מעצמנו איכות שונה וחזקה יותר, ואולי זה גם היום להגביר מחויבות למטרות העל שלנו ולהציב ביומן מטרות ברורות שמקדמות אותנו אל המטרה.

עוד בנושא:
מהו המסר של קלף יום הדין?

איך ברבי קשורה לעולם הטארוט ומה אנחנו יכולים ללמוד ממנה?

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מרילין מונרו. Baron/Hulton Archive/Getty Images, GettyImages
מצד אחד בחורה פשוטה, מצד שני כוכבת. מרילין מונרו מייצגת את קלף האיש התלוי/GettyImages, Baron/Hulton Archive/Getty Images

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?

דן שוקל הורות משותפת. הוא תמיד רצה ילד ועוד לא מצא את האחת ועכשיו פתאום ידידה טובה נמצאת במצב דומה, והציעה לו - יאללה בוא נתחיל משפחה. דן תמיד חלם על משפחה "כמו שצריך" אישה שהוא אוהב, חתונה, ומשפחה לפי הספר, אז הוא ממש ממש מתלבט. עם זאת, הוא מרגיש ממש בשל להיות אבא, ושאל - אם כדאי. עכשיו ברור שהוא לא יחליט לפי קלף בלבד אם להפוך לאב, אבל הקלף מושלם לסיטואציה. והתשובה היא שאם דן יהיה מוכן "לחשוב מחדש" על קונספט המשפחה שהוא היה נעול עליו, דברים מדהימים יכולים לקרות, ובעיקר אם הוא יתחיל "לחשוב כמו אבא" כבר עכשיו, וישקול: האם הידידה מתאימה לו לקשר של הורות משותפת?

עד כמה הוא רוצה להיות אבא מעורב? מה העקרונות הכי חשובים לו בגידול הילד? הוא צריך להיות אבא אחראי כבר עכשיו, עוד לפני שהתהליך התחיל. אם הוא רואה את עצמו עושה את זה - אז הוא בכיוון הנכון.

איך לקבל יותר מהמתנה של הטארוט? - להפוך למנטורים
ברגע שאנחנו לומדים את הקלפים, את הקשרים ביניהם, את השיעורים שלהם ואת המסר אנחנו מתחילים לכבוש מטרות, להתגבר על דפוסים מעכבים, למצוא נתיבים פתוחים ומיטיבים עבורנו וגם, אנחנו מתחילים לגלות את יכולות המנטורינג שלנו. כמו שהתלוי יודע להפוך את נקודת המבט - ובהמשך, את כל עולמו, ככה גם אנחנו יכולים לעשות שינויים פנימיים וחיצוניים שנובעים מבחירה, משמעת ומשמעות. יאללה, בואו נלמד טארוט, את עצמנו - ונעצב ביחד את הנתיב.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully