וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר השבועי של הקלפים: "היו סבלניים לנוכח האתגרים שמולכם"

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 9:23

קלף השבוע שלנו הוא קלף יום הדין ולו יש מסר חשוב עבורכם לימים הקרובים: לראות כרגע בכל אתגר הזדמנות, להיות סבלניים לנוכח אתגרים ולשמור על קור רוח ואופטימיות

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

הקלפים הם המתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש. אור של חכמה ואנרגיה. לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של קלף יום הדין להאיר לכם את השבוע! אציג בפניכם מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף מהקורס עצמו ואפרט מה הקלף מעניק לכם - אור ומסר!

מה הסיפור של הקלף?
קלף יום הדין הוא הסיפור הקלאסי של הגולם ההופך לפרפר. כולנו גדלנו על "הנס" של סינדרלה שהפכה יום אחד סתם ככה מנערה מקופחת לנסיכה, אבל אנחנו שוכחים דבר אחד: את כל הימים המתישים של סינדרלה כ"לכלוכית". הנס שהגיע, הגיע אחרי הרבה מאוד עבודה קשה, ואת הנס הזה היא הרוויחה כי היא הייתה מאוד מאוד סבלנית ועבדה קשה מאוד בדרך. קלף יום הדין מייצג את התהליכים הסיזיפיים שאנחנו עוברים בחיינו, שבהם נראה כאילו אנחנו עושים שוב ושוב את אותו המאמץ, אבל יום אחד אנחנו מבינים - שאכן התקדמנו. שהתהליך נשא פרי אמיתי.

האם יש סיפור אמיתי שממחיש זאת? בטח.
ג'יי קיי רולינג שכתבה את "הארי פוטר" הפכה לסופרת המפורסמת ביותר של הדור הקודם. איך היא עשתה את זה? בהמון המון עבודה קשה ומפרכת. מרעיון שניצת במוחה כמעט עשור לפני שיצא הספר, ועד להצעת הספר ל-12 הוצאות שונות שדחו את הוצאתו. התהליך היה סיזיפי, כל פרק נערך ואז נכתב שוב בעט ולבסוף הוקלד במכונת כתיבה. ההשקעה בפרטים הייתה עצומה וההצלחה רק כביכול, הגיעה בן לילה (אחרי הרבה לילות לבנים). כלומר בקלף זה יש צורך בניסיונות החוזרים כדי להגיע לשלמות בתוצאה הסופית, שנראה כאילו בקעה משום מקום.

טארוט: קלף יום הדין. ShutterStock
טארוט: קלף יום הדין/ShutterStock

מהו המסר לשבוע הזה?

הקלף נותן לנו את אור הסבלנות והאמונה העמוקה שאנחנו בדרך, גם כשחשוך וגם כשמואר, גם כשאנחנו מרגישים שהתקדמנו וגם כשיש, לכאורה, נסיגה, אנחנו יודעים שאנחנו בדרך הנכונה. אנחנו יכולים להתבונן בקלף ולהרגיש שאנחנו מקבלים הנחיה בעצם כל רגע. גם הכאב, הקושי, המאמץ כמו גם השמחה, ההצלחה והאושר - מנחים אותנו בדרך. ולכן יש משהו מרגיע ומנחם בידיעה שאנחנו כל הזמן מונחים ומודרכים. כמו שהפרפר יודע להפוך מגולם לצורתו הסופית, כך גם אנחנו יודעים מה הצעד הנכון הבא ואנחנו יכולים להתחבר אל החכמה הזו השבוע.

המסר השבועי הוא ראשית לראות בכל אתגר הזדמנות, אבל לא במובן התיאורטי והקלישאתי. אפשר להפוך כל אתגר השבוע לנושא שיחה שאנחנו מנסים להבין - אם זה בשיחה עם חבר, בטיפול, או עם קולגה - לבדוק ביחד מה למדנו מהבעיה ואיך מנסחים פתרון להבא. שנית, זהו שבוע להיות סבלניים לנוכח אתגרים ולשמור על קור רוח ואופטימיות, מתוך ידיעה שכל שלב בדרך נחוץ לצורך התוצאה. זה שבוע נהדר לתרגול של שלווה פנימית, למדיטציות, ובעיקר - זה שבוע לזרום עם מה שקורה ולקבל פידבקים מהמציאות, לא להפעיל יותר מדי כוח, לא לאלץ אירועים שלא מתרחשים מטבעם ולאפשר למציאות להכתיב את הקצב.

זה המסר של קלף שלושה גביעים >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גיף רשימת משימות. Giphy
רשמתם לעצמכם?/Giphy

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?

אחת התלמידות שלי חזרה אל סצינת ההיכרויות אחרי גירושים, והיא קצת בהלם מהשינויים ב"שוק הפנויים פנויות" שהפך כבר מזמן לשוק אמיתי. כל אחד מתנהג כאילו יש "בסטה" של בני זוג אופציונאליים. והיא יצאה כבר עם עשרה אנשים שונים. ושאלה "האם כדאי להמשיך כרגע?" קלף יום הדין אומר לה שהמסע הסיזיפי אינו לשווא, היא לומדת צעד אחר צעד שיעורים משמעותיים בעולם החדש שאליו היא יוצאת. אפילו הצענו לה הצעה קצת "מצחיקה": לכתוב מה היא למדה מכל דייט שלא הלך, איך היא יכולה לשפר עמדות להבא, להבין את השוק, את התהליך ומה נכון ולא נכון לה - וללמוד את עצמה. היא תדע שהיא "סיימה בהצטיינות" כשהיא תראה שהמאמצים נשאו פרי והיא מצאה את האחד המתאים.

איך לקבל יותר מהמתנה של הטארוט? - להפוך למנטורים
ברגע שאנחנו לומדים את הקלפים, את הקשרים ביניהם, את השיעורים שלהם ואת המסר אנחנו מתחילים לכבוש מטרות, להתגבר על דפוסים מעכבים, למצוא נתיבים פתוחים ומיטיבים עבורנו וגם, אנחנו מתחילים לגלות את יכולות המנטורינג שלנו. את היכולת להפיק מכל קלף - משאבים של ממש שיכוונו בדרך, יבהירו לנו איך להתנהל ומייצרים מודעות עצומה פי כמה למצב שלנו - ולפתרונות הזמינים לנו. עם הקלפים, הסיכוי שמשבר יהפוך לאתגר גובר פי כמה ובעיקר - נפתח בנו ערוץ יצירתי שמייצר פתרונות שלא חשבנו עליהם עד היום. אבל את כל זה צריך לבוא ולחוות, להרגיש ולהתנסות. ככה בונים מנטורינג משמעותי וגם מקצוע שיש בו חמלה תבונה והמון עוצמה להוביל. יאללה, בואו נלמד טארוט, את עצמנו - ונעצב ביחד את הנתיב.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully