וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר השבועי של הקלפים: "זמן להיפתח להזדמנויות ולשיתופי פעולה"

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 9:54

קלף השבוע שלנו הוא קלף שלושה גביעים ולו יש מסר חשוב עבורכם לימים הקרובים: להיות פתוחים לשפע - למחמאות מהזולת, להזדמנויות, לשיתוף פעולה, לבילויים ולמסיבות, למחשבות ולשיחות

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

הקלפים הם המתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש. אור של חכמה ואנרגיה. לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של קלף שלושה גביעים להאיר לכם את השבוע! אציג בפניכם מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף מהקורס עצמו ואפרט מה הקלף מעניק לכם - אור ומסר!

מה הסיפור של הקלף?
הסיפור הקלאסי: לרוב הקלפים יש סיפור ולא סתם סיפור - סיפור מיתולוגי שמעניק עומק לפירוש. פסיכה היפה הסכימה "להיחטף" על ידי קופידון. זה סיפור קצת ארוך אבל בגדול קופידון התאהב בה ו"חטף" אותה כדי שאימו הקנאית לא תהרוג אותה (קורה כל יום). פסיכה מגיעה אל הארמון והיא בה-ל-ם! מהיופי, הפאר, והשפע שבארמון. לקופידון היו כמה הגבלות - אסור לה לצאת או להתבונן בפניו (הוא פחד שאימו תגלה שהיא חיה, וכן שפסיכה תגלה שהוא אל האהבה!), אבל חוץ מזה - הכול היה אפשרי. אם כך הקלף הוא קלף של שפע, הגעה לנחלה, שמחה גדולה, אהבה, קלילות וכן צורך לחגוג את האירועים המשמחים בחיינו ולהגיד עליהם תודה!

אבל האם יש סיפור מיתולוגי מודרני יותר? ודאי.
טינה טרנר האגדית הלכה לא מזמן לעולמה, היא עברה חיים קשים מאוד, אבל מה שעזר לה להתגבר על הכול ולמצוא כוח - זאת הערכה כנה ליתרונות שלה. החברה תמיד אומרת לנו לא להתגאות מדי בעצמנו, אבל חוק השפע של שלושה גביעים קובע, שהכרה בשפע - מגבירה אותו, ועלינו להכיר בדברים הטובים וגם ביתרונות שלנו ולא להתחבא. באחד מהראיונות המפורסמים שלה, טינה טרנר אמרה במפורש שהיא מבינה שהיא אישה מושכת, היא ציינה: אני לא הכי יפה אבל אני בהחלט מושכת, והמודעות לכך עוזרת לי להתקדם בחיים, ולהבין את הכוח שלי. יהיו שיחשבו שזה "יהיר" מצידה, אבל זאת בסופו של דבר הערכה כנה לאיכויות שהיא קיבלה, וליכולת שלה "לעבוד" עם הנתונים הטבעיים שלה.

טארוט קלף שלושה גביעים three cups. ShutterStock
קלף שלושה גביעים/ShutterStock

מהו המסר לשבוע הזה?

האור של הקלף הוא אור של חיוביות אמיתית וכנה. של הבנה שאנחנו יכולים לקבל שפע מהעולם, שאנחנו לא צריכים להסתיר את השפע או לפחד שהוא יאבד. הקלף מזכיר לנו להגיד תודה ולדבר על השפע כדי להעצים אותו, להגביר את המודעות אליו, לשקף אותו ולהדהד אותו לסביבה. שלושה גביעים מזכיר לנו שניסים קטנים וגדולים יכולים לקרות, שהזרימה של היקום בהחלט יכולה להגיע אלינו ושככל שניפתח אליה ונכיר בה - היא תתעצם. האור של הקלף קורא לנו לחלוק, לא להשאיר לעצמנו את התחושות ואת הדברים אלא לשתף ולהזרים את האנרגיה הלאה, להיות צינור לכל מה שיכול להגיע אלינו ולהישאר פתוחים.

המסר השבועי הכללי היום הוא להיות פתוחים לשפע - למחמאות מהזולת, להזדמנויות לשיתוף פעולה, לבילויים ולמסיבות, למחשבות ולשיחות. זה שבוע שבו עלינו להחליט שאנחנו אומרים לרוב ההצעות "כן". שאנחנו מנסים, נפתחים, נותנים צ'אנס ושמים את הציניות והחשדנות עד כמה שאפשר בצד (בגבולות הסביר כמובן). להגיד כן לדייט, לאירוע, להצעה לקפה, למסיבה, לחברים, לסדנה יומית, לבילוי - ועוד. אם משהו נחמד קורה בחיינו, בואו ננסה עכשיו לא להקטין את זה, לא לחשוב על זה כעל מקריות, אלא כעל חלק מהתכנית הגדולה של חיינו - שהיא שנתמלא בשפע. זה שבוע מעולה להרים לעצמנו, להחמיא לעצמנו בקול רם ובפני אנשים אחרים, לא להקטין את ההישגים שלנו ולהבין שכך אנחנו גם מחזקים אחרים.


זה המסר של קלף 2 מטות >>
וזה המסר של קלף המרכבה >>

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נשים שותות קוקטיילים במועדון. Jacob Lund, ShutterStock
לא לסרב למסיבות השבוע. צאו לחגוג/ShutterStock, Jacob Lund

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?

מיכל אמורה לפגוש בקרוב את אמו של החבר החדש שלה. היא מאוד מאוד מתרגשת, והיא שואלת האם היא מתנהלת נכון כדי "לכבוש" את לב האם. הקלף שיצא לנו הוא כמובן שלושה גביעים, והמסר שלו כפול. הקלף גם מעודד את מיכל ללכת בגישה חיובית, קלילה ושמחה, ולא להיות כל כך "כבדה" לגבי זה. ושנית, היא צריכה להתרגל קצת להשוויץ במי שהיא, ולא לפחד כל כך לספר על עצמה או להקטין את עצמה בפגישה. הקלף גם רומז לנו בגלל ההקשר למיתולוגיה - שהחבר עצמו כנראה כל כך מחבב את מיכל, שזה "מספיק" בשביל האם. הרי אנחנו יודעים שבסוף אפרודיטה, אימו של קופידון "נכנעת" ומקבלת את פסיכה כמו שהיא.. ויש לנו כאן רמיזה מן המיתולוגיה - לסיפור של מיכל.

איך לקבל יותר מהמתנה של הטארוט? - להפוך למנטורים
ברגע שאנחנו לומדים את הקלפים, את הקשרים ביניהם, את השיעורים שלהם ואת המסר אנחנו מתחילים לכבוש מטרות, להתגבר על דפוסים מעכבים, למצוא נתיבים פתוחים ומיטיבים עבורנו וגם, אנחנו מתחילים לגלות את יכולות המנטורינג שלנו. את היכולת להפיק מכל קלף - משאבים של ממש שיכוונו בדרך, יבהירו לנו איך להתנהל ומייצרים מודעות עצומה פי כמה למצב שלנו - ולפתרונות הזמינים לנו. עם הקלפים, הסיכוי שמשבר יהפוך לאתגר גובר פי כמה ובעיקר - נפתח בנו ערוץ יצירתי שמייצר פתרונות שלא חשבנו עליהם עד היום. אבל את כל זה צריך לבוא ולחוות, להרגיש ולהתנסות. ככה בונים מנטורינג משמעותי וגם מקצוע שיש בו חמלה תבונה והמון עוצמה להוביל. יאללה, בואו נלמד טארוט, את עצמנו - ונעצב ביחד את הנתיב.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully