וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר השבועי של הקלפים: "הניחו את השיפוט בצד. לימדו מאחרים"

קלף השבוע שלנו הוא קלף 2 מטות ולו יש מסר חשוב עבורכם לימים הקרובים: ללמוד! להניח את השיפוט בצד וללמוד מאנשים ואינטראקציות

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

הקלפים הם המתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש. אור של חכמה ואנרגיה. לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של הקלף 2 מטות להאיר לכם את השבוע! אציג בפניכם מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף מהקורס עצמו ואפרט מה הקלף מעניק לכם - אור ומסר!

מה הסיפור של הקלף?
הסיפור הקלאסי: לרוב הקלפים יש סיפור ולא סתם סיפור - סיפור מיתולוגי שמעניק עומק לפירוש. אז בשני מטות הגיבור שלנו יאסון, יצא למסע ניצחון כדי להוכיח שהוא ראוי למלוכה. אבל רגע, מה קרה לפני המסע הזה? לפני המסע הוא כלל לא ידע שהוא למעשה בן של מלך וכשהוא גילה זאת, הוא הרגיש שסוף סוף הוא מבין למה הוא חשב שהוא כל כך מיוחד כל השנים. הוא בעל דם של מלכים. עם זאת, זה לא מספיק כדי לתפוס תפקיד כל כך משמעותי ולשלוט על ממלכה שלמה - ולכן יאסון היה זקוק לתהליך נכון של למידה וחניכה, כי הוא לא באמת מוכן עדיין. לכן הקלף עוסק ביהירות שיש למתן מעט - ולהבין שיש עוד הרבה מה ללמוד לפני שנוקטים צעד.

אבל האם יש סיפור מיתולוגי מודרני יותר? ברור.
אז הסיפור הזה, ובכן, לא בדיוק תיעודי, אבל ממש הולם את הקלף. זוכרים את הסרט "לא רק בלונדינית" עם ריס וויתרספון? אז ריס היא בחורה עשירה, חכמה ומקובלת, "בת של מלך" שמבינה דרך שברון לב שבמובנים מסוימים היא עוד לא "ראויה לכתר". שלא כמו יאסון, היא יוצאת למסע של מימוש פוטנציאל כדי לזכות באקס שלה, אבל בהחלט כמו יאסון - היא יוצאת למסע של למידה שמקנה לה עושר פנימי אדיר. סרט חובה! ולעניינינו, זאת הסיבה שלא פעם קלף 2 מטות עוסק בלימודים גבוהים ותהליכי חניכה קשים אבל חיוניים.

טארוט: קלף שני מטות. ShutterStock
טארוט: קלף שני מטות/ShutterStock

מהו המסר לשבוע הזה?

האור של הקלף הוא אור של סקרנות, השראה, חדוות למידה, רצון לחזק את שריר המוח - השריר החשוב בעולם, התפתחות, הבנה שתמיד יש עוד לחקור, ילדיות והשתוקקות, התלהבות גדולה מידע, חוויות והזדמנויות. זהו אור של הבנה שאנחנו טובים בדיוק כמו שאנחנו אבל תמיד יש מקום לשינוי, גדילה והתרחבות. זהו אור של הגעה פיזית או מנטלית למקומות מרוחקים, לארצות שונות, ולמרחבים קרובים ורחוקים כחלק ממסע בלתי נגמר. נוכל גם להתמקד במראה של הקלף ולבקש להתחבר אל האנרגיה הזו ולקבל ממנה מתנות.

המסר השבועי הכללי הוא ללמוד. ללמוד ממה שקורה לנו ביום-יום, ללמוד מאנשים ומאינטראקציות. השבוע אפשר אולי לשים את השיפוט בצד ולראות בכל דבר שקורה הזדמנות ללמידה טהורה, להבנה של מצבים, ליכולת לנתח אותם ולהבין אותם הרבה יותר לעומק. זאת הזדמנות מדהימה להתנתק משיפוט שאנחנו מפעילים בלי לשים לב ולגייס מודעות גדולה יותר, תוך כדי שאנחנו שואלים הרבה יותר שאלות. בנוסף, זה יכול להיות פשוט יום מדהים וכיפי ללמידה - קורס חדש, מפגש זום מעניין, אולי אפילו אפשר לבחור הרצאה שבאופן טבעי בחיים לא היינו הולכים אליה, רק כדי לבדוק איך זה מרגיש להתנסות במשהו חדש לגמרי. כמובן, כדאי ומומלץ ללמוד מאנשים חדשים סביבנו, וללמוד טוב יותר - אותם, את חייהם ואת סביבתם. זה יהיה כיף!

זה המסר של קלף 8 מטות >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אמהות שיפוטיות בחופשת לידה. ShutterStock
השאירו את השיפוטיות שלכם בצד השבוע/ShutterStock

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?

אורי, תלמידה בקורס, רוצה כבר שנים להפוך את יצירת התכשיטים שלה לעסק ממשי. עד עכשיו זה היה רק תחביב, אבל היא עוסקת בתחום המון שנים, והיא שאלה האם זה הזמן הנכון להתקדם. הקלף שיצא הוא 2 מטות. אורי התקשתה להבין. היא לא חושבת שיש לה מה ללמוד בתחום שלה, או לעבור "חניכה", היא מבינה די והותר. זו נקודה טובה להיזכר בכך ש"למידה" זה מושג רחב מאוד. אז הצענו לה שאולי היא צריכה ללמוד כרגע לשווק נכון, לנהל מדיה חברתית, להבין פרסום וניהול לקוחות. כאן אורי כבר הסכימה איתנו שיש לה הרבה מה ללמוד, והיא אכן נועצה בכמה אנשי מקצוע לפני שהיא מתקדמת ומשקיעה כספים בעסק.

איך לקבל יותר מהמתנה של הטארוט? - להפוך למנטורים
ברגע שאנחנו לומדים את הקלפים, את הקשרים ביניהם, את השיעורים שלהם ואת המסר אנחנו מתחילים לכבוש מטרות, להתגבר על דפוסים מעכבים, למצוא נתיבים פתוחים ומיטיבים עבורנו וגם, אנחנו מתחילים לגלות את יכולות המנטורינג שלנו. את היכולת להפיק מכל קלף - משאבים של ממש שיכוונו בדרך, יבהירו לנו איך להתנהל ומייצרים מודעות עצומה פי כמה למצב שלנו - ולפתרונות הזמינים לנו. עם הקלפים, הסיכוי שמשבר יהפוך לאתגר גובר פי כמה ובעיקר - נפתח בנו ערוץ יצירתי שמייצר פתרונות שלא חשבנו עליהם עד היום. אבל את כל זה צריך לבוא ולחוות, להרגיש ולהתנסות. ככה בונים מנטורינג משמעותי וגם מקצוע שיש בו חמלה תבונה והמון עוצמה להוביל. יאללה, בואו נלמד טארוט, את עצמנו - ונעצב ביחד את הנתיב.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully