וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר השבועי של הקלפים: "נצלו הזדמנויות. זמן להתקדם"

קלף השבוע שלנו הוא קלף 8 מטות ולו יש מסר חשוב עבורכם לימים הקרובים: לנצל הזדמנויות, להביע את עצמנו ולבחור לנוע קדימה באופטימיות

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

הקלפים הם המתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש. אור של חכמה ואנרגיה. לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של הקלף 8 מטות להאיר לכם את השבוע! אציג בפניכם מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף מהקורס עצמו ואפרט מה הקלף מעניק לכם - אור ומסר!

מה הסיפור של הקלף?
הסיפור הקלאסי: לרוב הקלפים יש סיפור ולא סתם סיפור - סיפור מיתולוגי שמעניק עומק לפירוש. אז שמונה מטות מתאר את הגיבור שלנו יאסון, שיצא למסע ניצחון כדי להוכיח שהוא ראוי למלוכה. כעת הוא בדיוק חוטף את כבשת הזהב (הפרס שלו) ורוצח את בנו של המלך שהחזיק בה. אבל הוא לא עושה את זה לבד אלא בזכות "פרס" אחר - אהבתה של מדיאה המכשפה שהתאהבה בו. הסיפור מסתבך כי מדיאה היא בכלל אחותו של הנרצח וכן הבת של המלך, כך שיש ליאסון בהחלט נשק סודי. מדיאה עוזרת לו לנצח בכך שהיא מקריבה את אביה ואת אחיה. אבל האם יש סיפור מיתולוגי מודרני יותר? בטח.

ניקח בזהירות את הדוגמה של מייגן מרקל. מייגן התעתדה באותה תקופה להתחתן עם הנסיך הארי, אבל אבא שלה, ובכן, לא אדם כל כך מלכותי - והוא עשה לה לא מעט בושות. הוא הצטלם כשהוא מודד בגדי חתונה או מחזיק ספר תיירות על אנגליה. בקיצור, הוא הבהיר לכל העולם שהוא מתארגן יפה לחתונה הזו וכנראה גם קיבל לא מעט כסף עבור התמונות. אנחנו לא נדע עד הסוף מה היה שם, אבל מייגן התנערה מאביה לחלוטין, ביטלה את הזמנתו לחתונה ופרט לאמה, הזמינה רק סלבריטאים נוצצים שלא יעשו לה בושות. אין ספק שהיא הוכיחה לאביה חד וחלק שהוא כבר לא בעדיפות ראשונה, והנסיך - הארי, הוא זה שחשוב לצד כבוד המשפחה שלו.

הקלף מייצג התקדמות גדולה במצבי חיים, תקשורת ישירה, מהירות, החלטות ענייניות ורצון להגיע לשלב הבא בחיים. זהו גם קלף ההתבגרות שבו אנחנו עוזבים את בית הורינו ובפרט - אישה העוזבת את בית אביה ומכריזה על בגרותה ורצונה להיות עצמאית או להיות חלק ממשפחה חדשה שהיא רוצה ליצור.

טארוט קלף שמונה מטות eight wands. מערכת וואלה!
טארוט, קלף 8 מטות/מערכת וואלה!

מהו המסר לשבוע הזה?

האור של הקלף הוא אור של קלילות, תנועה קדימה, הליכה עם הלב ועם הבטן, התמסרות לתנועה וידיעה שהכול יסתדר גם אם זה לא "ילך". ומדוע? כי המטות נשארים קלילים. הם לא נופלים לכובד, לעגמומיות ול"סרטים", ולכן המעוף שלהם מקנה יכולת להתמודד בקלות גם עם דברים שלא הולכים לפי התכנית. העיקר כאן הוא - להתקדם, לצעוד קדימה, לקחת סיכונים קטנים שלא באמת יכולים לפגוע בנו אלא רק לחזק אותנו בדרך. זהו אור של תקשורת, פתיחות, רעיונות טובים והחלטות משמחות. האור של שמונה מטות מרומם אותנו ומעניק לנו רצון להתמסר לרגע, לשמחה, ולאופטימיות במסע.

המסר השבועי הוא לנצל הזדמנויות, לאפשר לעצמנו להביע את עצמנו, להגיד את הבדיחה המתבקשת שתצחיק את כולם במשרד, להתחיל עם הבחור החמוד בקפה, לדבר עם חברים ומשפחה ששואלים לשלומנו ואפילו לקדם את "התנועה" ולהזמין אותם לבילוי, קפה או שיחה טובה. זה יום לספורט, להנאה ולספונטניות. היום כדאי למצוא איפה יש אפשרות לתנועה קדימה - ולבחור לנוע איתה, לקדם אותה בברכה ולבדוק לאן היא לוקחת. כל עוד נשארים קלילים, דברים די מופלאים יכולים לקרות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אופטימיזם. ShutterStock
התמסרות לתנועה וידיעה שהכול יסתדר גם אם זה לא "ילך"/ShutterStock

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?

דוגמה פשוטה וקלאסית היא של אמיר, תלמיד שלנו שדלוק על מישהי שהוא רואה כל יום בבית קפה ליד העבודה. הם הולכים כנראה באותן שעות ומדי פעם מחייכים ומחליפים כמה מילים. הוא ממש פוחד לעשות צעד כי הוא די ביישן ומכבד את המרחב של הסביבה. הוא גם לא רוצה שיהיה "וייב" מתוח אם היא תסרב. הקלף שמונה מטות, אומר לו שהוא חייב ללכת על זה, ושבמפגש הבא הוא יכול פשוט "לירות מהמותן" שהוא ישמח לראות אותה לקפה גם במקום אחר ובתכנון מראש - ויחייך. שמונה מטות הוא קלף שאומר שצריך לנצל את ההזדמנות, ללכת על זה ובהחלט להשתמש בקלילות ובהומור. בגלל שזה יהיה קצת "מצחיק", היא תמיד תוכל להתחמק בעדינות והעניין יישאר קליל. הקלף גם רומז לכך שאולי הבחורה דווקא בשלה "לצאת מבית אבא" ולהכיר בחור חדש ואולי הוא בדיוק הבחור הזה.. אז יאללה - למשימה.

איך לקבל יותר מהמתנה של הטארוט? להפוך למנטורים
ברגע שאנחנו לומדים את הקלפים, את הקשרים ביניהם, את השיעורים שלהם ואת המסר אנחנו מתחילים לכבוש מטרות, להתגבר על דפוסים מעכבים, למצוא נתיבים פתוחים ומיטיבים עבורנו וגם, אנחנו מתחילים לגלות את יכולות המנטורינג שלנו. את היכולת להפיק מכל קלף - משאבים של ממש שיכוונו בדרך, יבהירו לנו איך להתנהל ומייצרים מודעות עצומה פי כמה למצב שלנו - ולפתרונות הזמינים לנו. עם הקלפים, הסיכוי שמשבר יהפוך לאתגר גובר פי כמה ובעיקר - נפתח בנו ערוץ יצירתי שמייצר פתרונות שלא חשבנו עליהם עד היום. אבל את כל זה צריך לבוא ולחוות, להרגיש ולהתנסות. ככה בונים מנטורינג משמעותי וגם מקצוע שיש בו חמלה תבונה והמון עוצמה להוביל. יאללה, בואו נלמד כאן טארוט, נכיר את עצמנו - ונעצב ביחד את הנתיב.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully