וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר השבועי של הקלפים: "לדבוק במסלול ולא להיבהל ממעצורים"

קלף השבוע שלנו הוא קלף המרכבה ולו יש מסר חשוב עבורכם לימים הקרובים: להישאר על המסלול, לדבוק בתכניות ולא להיבהל ממעצורים לא מתוכננים

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

הקלפים הם המתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש. אור של חכמה ואנרגיה. לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של קלף המרכבה להאיר לכם את השבוע! אציג בפניכם מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף מהקורס עצמו ואפרט מה הקלף מעניק לכם - אור ומסר!

מה הסיפור של הקלף?
קלף המרכבה הוא קלף שנקרא "לא לוותר על החלום". אנחנו פוגשים אותו כשאנחנו חייבים להפעיל מאמצים כבירים כדי לחתור את היעד שלנו, אל המקום שאנו יודעים כי הוא הנכון עבורנו, אל מטרת חיינו - אל החלום. עוד אלמנט חזק מאוד של הקלף נקרא "ביטוי כנגד דיכוי", מה שרומז על כך שהדרך אל החלום שלנו לא פעם רצופה בקשיים אדירים ולפעמים הם אף שם במכוון, כדי לחזק אותנו בדרך, לחדד את המטרה, להעצים את הכוונה ולהפוך את ההישג למתוק אף יותר מתמיד. קלף המרכבה הוא קלף נחרץ של תנועה קדימה, של תחושת מחויבות גדולה ונכונות להדוף כל התנגדות. אנחנו חייבים לנצח במאבק הזה.

האם יש סיפור אמיתי שממחיש זאת? בטח.
ג'ניפר אניסטון נבחנה לסדרה "חברים" והתקבלה לקאסט המצומצם והמיוחד. היא עוד לא ידעה שהסדרה הולכת להיות להיט עולמי מטורף. אבל הייתה בעיה, היא כבר הייתה מחויבת לסדרה אחרת עם חוזה חתום והכול. אחרי שהיא פגשה את חברי הקאסט של חברים, הייתה לה הרגשה פנימית שהיא פשוט חייבת להשתתף בסדרה הזאת, ולכן היא עשתה משהו מאוד לא מקובל, שלרוב, לא עובד בסיטואציות של הפקות טלוויזיה - היא התחננה. היא התחננה בפני המפיקים של הסדרה השנייה לשחרר אותה, פשוט ביקשה מכל הלב. המפיקים גילו רחמים ושחררו אותה, לא לפני שאמרו לה "רק שתדעי שכלום לא יצא מהסדרה הזו, "חברים", אבל לכי, בסדר.

טארוט: קלף המרכבה. ShutterStock
טארוט: קלף המרכבה/ShutterStock

מהו המסר לשבוע הזה?

הקלף נותן לנו את אור הכוח הפנימי, האמת החדה ומיגור הבושה. החיבור למרכבה מרגיש כמו חזרה הביתה, אל האותנטיות שבנו, היכולת להיות בול מי שאנו בלי להתנצל או להתנחמד. זהו לא כוח תוקפני, כלל לא. זהו כוח פנימי ברור, חד ונטול הפרעות שמסרב להתקפל תחת לחץ או לפרוש מהמסע שהאינטואיציה שלנו מכתיבה לנו. עלינו להקשיב ללב וללכת בגאון קדימה. האור שאנו מקבלים מהקלף הוא אור של פשטות, ביטחון בעצמנו וביטחון בדרך - והבנה שאנחנו מפקדי חיינו.

השבוע המסר הוא להישאר על המסלול, לדבוק בתכניות שלנו ולא להיבהל ממעצורים לא מתוכננים. גם אם יש מהמורות בעבודה, בזוגיות, עם הילדים - חשוב מאוד להישאר על המסלול ולא להיכנע ללחצים חיצוניים אלא לנהל אותם נכון. בנוסף, השבוע חשוב שנביע את עצמנו ונגיד את דעתנו. לחיות מתוך פחד תמידי "לנענע את הספינה". לפעמים פשוט צריך להגיד את דעתנו ולעמוד על העקרונות החשובים לנו ועל המטרות החיוניות. זה אומר להיות קצרים וענייניים, לא להיכנס לוויכוחים או דרמות, פשוט להגיד את שלנו ולהמשיך הלאה. מי שנמצא בנתיב איתנו - יקבל את הדברים יפה.


וזה המסר של קלף 2 מטות >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ריב בין גבר לאישה. ShutterStock
הימנעו מדרמות וויכוחים/ShutterStock

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?

דני, אחד מהחברים בקורס, סיפר שהוא תמיד היה מיסטיקן בסתר, כלומר לא בסתר ממש, אבל הוא לא אוהב לחלוק עם חברים ומשפחה את התחביב הזה, כדי שלא יחשבו שהוא "מוזר", אבל עכשיו הוא באמת שוקל להתחיל לתת ייעוצים מקצועיים בתחומים שלמד: נומרולוגיה, תקשור ועכשיו גם טארוט. שאלנו אם נכון לו "לצאת החוצה" עם העיסוק שלו, והקלף שיצא הוא המרכבה. מה זה אומר? כמו שלמדנו, דני צריך ללכת עם הלב וכן, גם להתגבר על החשש מ"מה יגידו". כנראה יש הרבה אנשים שם בחוץ שרק מחכים לו כלקוחות וכמטופלים, והוא פשוט צריך להיות מי שהוא, להמשיך לדהור קדימה וללמוד לבטא את עצמו

נכון כשחברים וחברי משפחה מקניטים אותו. הוא צריך לעמוד על שלו ולהגיד, תקשיבו, אני במקומכם לא הייתי צוחק עליי, כי אני בקשר עם כמה ישויות אנרגטיות בלי חוש הומור, ואז פשוט לחייך, או לבחור כל תגובה אחרת שנראית לו נכונה, ותפסיק את ההצקות.

איך לקבל יותר מהמתנה של הטארוט? - להפוך למנטורים
ברגע שאנחנו לומדים את הקלפים, את הקשרים ביניהם, את השיעורים שלהם ואת המסר אנחנו מתחילים לכבוש מטרות, להתגבר על דפוסים מעכבים, למצוא נתיבים פתוחים ומיטיבים עבורנו וגם, אנחנו מתחילים לגלות את יכולות המנטורינג שלנו. את היכולת להפיק מכל קלף - משאבים של ממש שיכוונו בדרך, יבהירו לנו איך להתנהל ומייצרים מודעות עצומה פי כמה למצב שלנו - ולפתרונות הזמינים לנו. עם הקלפים, הסיכוי שמשבר יהפוך לאתגר גובר פי כמה ובעיקר - נפתח בנו ערוץ יצירתי שמייצר פתרונות שלא חשבנו עליהם עד היום. אבל את כל זה צריך לבוא ולחוות, להרגיש ולהתנסות. ככה בונים מנטורינג משמעותי וגם מקצוע שיש בו חמלה תבונה והמון עוצמה להוביל. יאללה, בואו נלמד טארוט, את עצמנו - ונעצב ביחד את הנתיב.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully