וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות דרמטית: הזמרת ובעלה רוח הרפאים התגרשו בטקס גירוש שדים מבעית

19.7.2023 / 0:01

לבנו נשבר! הזמרת הבריטית ברוקארד ובעלה רוח הרפאים של חייל ויקטוריאני בשם אדוארדו התגרשו אחרי קצת פחות משנה. אחת הסיבות לפרידה: רומן עם מרילין מונרו

הזמרת שבזוגיות עם רוח רפאים רגע לפני החתונה/This Morning - ITV

בניגוד ליכולת שלנו לראות את הבעל המפוקפק, את הפרידה ביניהם ראינו מקילומטרים.

את הרומן ההזייתי בין הזמרת הבריטית, ברוקארד בת ה-40, לרוח הרפאים של חייל ויקטוריאני "חתיך" בשם אדוארדו, אנחנו מלווים כבר תקופה ארוכה. דיווחנו לכם על הרומן ביניהם בתחילת דרכו, על הפרידה והקאמבק המפתיע ועל הצעת הנישואים שהגיעה. גם לא מזמן הבאנו לכם תיעוד מהיום המאושר בחייהם (או במותם) וסיפרנו לכם על הריב בירח הדבש, הפלירטוט של רוח הרפאים עם מרילין מונרו ועל ההתעללות של אדוארדו שדאג שתינוק צורח ירדוף את אשתו. כמה דרמות פה.

כעת אנחנו שמחים לסגור את הסיפור הזה (לפחות מקווים שסיימנו פה) עם טקס הגירושים. כן, השניים התגרשו בטקס גירוש שדים מבעית וברוקארד מספרת שהיא מאוד מאושרת מאז ופנויה למחזרים, גם אם הם מתו מזמן.

הנה השניים מהיום המאושר בחייהם (או במותם)

הזמרת שהתחתנה עם רוח רפאים. .instagram.com/brocarde, צילום מסך
את רשאית לנשק את החתן.../צילום מסך, .instagram.com/brocarde

והנה היא מתגרשת ממנו בטקס גירוש שדים

הזמרת שנישאה לרוח רפאים מתגרשת. instagram.com/brocarde, Giphy
מגורשת, מגורשת, מגורשת/Giphy, instagram.com/brocarde

השניים נישאו בליל כל הקדושים האחרון, אך ברוקארד סיפרה שבעלה השתכר בירח הדבר שלהם, התנהג בתוקפניות והפך רכושני יותר ויותר כלפיה. היא, מצידה, ממש לא אהבה שבעלה פלירטט עם מרילין מונרו בחתונתם.

לדבריה, מאז ירח הדבש אדוארדו החל להיעלם מהבית במשך ימים - וכשחזר, הוא הריח מהבושם האייקוני של מונרו - שאנל מס' 5. ברוקארד הנבגדת פנתה להתייעצות עם מדיום כדי ללמוד כיצד להציב לרוח שלה גבולות, כי הוא הרי מסוגל בקלות לעבור דרכם. אדוארדו לא אהב את האולטימטומים שהציבה לו ברוקארד והחל לרדוף אותה בצלילים כואבים לאוזן של תינוק צורח. זאת חשבה שזה הצעד הבא שלו - להכניס אותה להיריון, אך הדברים רק המשיכו להתדרדר משם עד שזו הודיעה השבוע שביצעה טקס לגירוש שדים - בדיוק במקום בו אדוארדו והיא החליפו נדרים.

צפו בהם מחליפים נדרים:

ברוקארד הוציאה שיר על הפרידה הכואבת, Just Another Anthem ("רק עוד המנון"), בו היא שרה: "זרוק את הזר לכלה ליום, נחגוג את השנאה שהזמנו למשחק. אני מתגרשת מקו הריקבון שלך. הורדת אותי על הברכיים, בוא נשחק".

השיר החדש עם קטעים מטקס הגירושים:

היא סיפרה על הגירושים: "מערכת היחסים בינינו תמיד הייתה סוערת, מההתחלה. לא הייתה לנו שיחת פרידה. התייעצתי עם מדיום-פסיכולוג כדי לעזור לי להציב גבולות לאדוארדו ולנסות לאלף אותו אבל זה לא עבד. הוא הפך ליותר ויותר תוקפני ומגעיל והתחיל לרדוף אותי ברעשים של תינוק צורח. התחלתי בתהליך גירוש השדים בקפלה שבה התחתנו. לאחר שעות, הוא סולק סופית מהמערכת שלי".

היו ימים טובים יותר - הריאיון הראשון

ברוקארד הוסיפה: "הרגשתי הקלה וחופש. התרגשתי להשתחרר מרוחו הבעייתית. מאז גירוש השדים לא הרגשתי בנוכחות שלו ולא ראיתי אותו יותר, כל האנרגיה השתנתה והחיים מרגישים יותר קלילים ושמחים. אני די נחושה שאני לא רוצה להיות רדופה יותר על ידי אדוארדו, אז הנוכחות שלו לא רצויה בחיי".

אז נפגש פה שוב בעוד חודשיים כשנכריז שהשניים מנסים לשקם את הקשר שלהם או שגם אתם קצת מיציתם את הטירוף?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully