וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה המזל שיודע להתנשק - ואלה שפחות טובים בזה

20.6.2023 / 0:01

אסטרולוגית טוענת שהמזל הבא הוכיח את עצמו כמתנשק הטוב ביותר מבין 12 המזלות וחושפת איזה סוג של נשיקה אנו צפויים לקבל מכל מזל

5 עובדות על נשיקות/מערכת "אסור לפספס"

מחקר חדש שפורסם בכתב העת Science חשף שבני האדם התנשקו זה עם זה אלף שנה מוקדם יותר משחשבנו, כשהנשיקה הצרפתית המתועדת הקדומה ביותר של האנושות התרחשה לפני 4,500 שנה.

כשזה מגיע לנשיקות, לכל מזל יש את הדרך שלו להתנשק. "בני מזל טלה, לדוגמא, מעולים בכל מה שקשור לנשיקות ואינם מפחדים לפעול מתוך דחף וצורך באינטימיות", אומרת האסרטולוגית רידה וויגל ל-Post, "בני מזל שור לעומת זאת נוהגים לקחת את הזמן והנשיקות שלהם יהיו לרוב רגועות יותר. ידוע שנשיקות זה הדבר היחיד שמצליח להשתיק בני מזל תאומים, בעוד בני מזל סרטן אוהבים להתנשק עם לשון, אולי אפילו יותר מדי לשון. האריות לעומת זאת אוהבים נשיקות דרמטיות, כמו בסרטים".

נשיקה. Giphy
מי המנשק הטוב ביותר שלנו?/Giphy

רידה הוסיפה: "בני מזל בתולה מתנשקים בסקרנות זהירה, כאילו הם מאזינים לסוד. בני מזל מאוזניים מתנשקים כאילו הם מאוהבים בכם, בעיקר כשהם לא. הנשיקות שלהם מאוד חושניות. העקרבים מתנשקים בתשוקה רק אם הם מאוהבים, הקשת כמו לעלות על מכונית מילוט, הרפתקה מלאת תשוקה".

"בני מזל גדי סופרים את השיניים שלכם עם הלשון כדי לוודא שאתם בריאים מספיק כדי להשקיע בכם, בני מזל דלי מתנשקים כאילו הם מנסים לפענח אתכם אך גם להתמסר אליכם במקביל - והנשיקה של הדגים היא מצוינות אמיתית".

כן, לדברי האסטרולוגית, בני ובנות מזל דגים הם המנשקים הטובים ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
האחות גרטה צימר פרידמן, מהתמונה ממלחמת העולם השנייה שבה היא מתנשקת עם מלח, הלכה לעולמה, 1945, 8 בספטמבר 2016. AP
תמונת "יום הניצחון על יפן בכיכר טיימס"/AP

עוד בנושא:

בני מזל דגים הם המנשקים הטובים ביותר?

אני מזל דגים ואני מאשר את המסר
אני מזל דגים ולא יודע לנשק
התנשקתי עם מזל דגים וזה נכון
התנשקתי עם מזל דגים וזה שטויות
498 משתתפים

מזל דגים (19 בפברואר - 20 במרץ)

נראה שהתרגול ארוך השנים השתלם לכם, דגיגים, כי פיתחתם מיומנות של ממש. "נשיקה איתם מרגישה כמו לעוף באוויר, כמו היפנוזה, כמו מפגש אלוהי בין שני גופים", אומרת רידה. היא סיפקה כ"הוכחה" את התמונה האייקונית של אלפרד אייזנשטאדט - "יום הניצחון על יפן בכיכר טיימס". הוא צילם מלח מנשק אישה לבושה שמלה לבנה בכיכר טייס שבניו יורק והתמונה זכתה לפרסום רב ואף הפכה לאייקון המזוהה עם סיום מלחמת העולם השנייה. קבוצת חוקרים מהמכללה למלחמה ימית קבעה כי מבין 11 הגברים שטענו כי הם המלח שבתמונה, המתאים ביותר הוא ג'ורג' מנדוזה - בן מזל דגים.

הורוסקופ מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully