וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזהרו מהם: אלה המזלות שיעשו לכם "גוסטינג" בלי לחשוב פעמיים

25.5.2023 / 0:14

ראסל ברנד, ג'ייק ג'ילנהול וקייטי הולמס ידועים לשמצה כמי שכבר פעלו בשיטה המאוד כואבת הזאת כדי להיפרד ממישהו. אסטרולוגים טוענים שיש 4 מזלות שכמיהתם לחופש עלולה לגרום להם לעשות לכם "גוסטינג" - כלומר להיעלם לכם - ביום בהיר אחד. הנה הם

7 המזלות המסוכנים ביותר/tiktok.com/@zodiacc.signzz00

תופעת ה"גוסטינג" גברה עם הריבוי באתרים ואפליקציות היכרויות. יותר ויותר אנשים שנמצאים בשלב כזה או אחר של הקשר, לרוב בתחילתו, נעלמים ברגע מבלי הודעה מוקדמת, הצדקה או הסבר. אז נכון, פעולת הגוסטינג הייתה ידועה משחר ההיסטוריה אך המונח נכנס רשמית למילון מרים-וובסטר בשנת 2017 והוגדר כ"אקט או תרגול של ניתוק פתאומי של כל מגע עם מישהו (כגון בן זוג רומנטי לשעבר), בדרך כלל ללא הסבר, בכך שהוא לא מקבל או מגיב יותר לשיחות טלפון, הודעות מיידיות וכדומה".

כפי שציינו, מדובר בתופעה שתמיד הייתה קיימת: עוד ב-1982 פרינס שר "How Come U Don't Call Me Anymore" וביסס את התופעה במודעות של כולנו. הפסיכולוגיה הבסיסית מציעה שמדובר בתוצר של פחד, אינטליגנציה רגשית נמוכה והנוחות הזולה של הטכנולוגיה - כל אלו נועדו להפוך "גוסטינג" לעדיפה על תקשורת ישירה ובהירות. כדי להזהיר אתכם מפני שברון הלב הבא, האסטרולוגית רידה וויגל שיתפה את ה-Post מהם 4 המזלות עם הסיכוי הגבוה ביותר לעשות לכם גוסטינג. הנה הם:

גוסטינג. ShutterStock
מי המזלות שסביר יותר להניח שיעשו לכם גוסטינג?/ShutterStock

מזל טלה (21 במרץ - 19 באפריל)

מזל טלה נשלט על ידי דחפים, רצון המשרת את כוכב מרס, שנקרא כך על שם האל הרומי האחראי על רצונות ומלחמה. לכן, ילידי מזל טלה הם מכווני פעולה, חסרי סבלנות ונוטים להתאהב ולהתרחק במהירות מדאיגה ובעוצמה מדהימה. הם עונים להגדרה של חם וקר. הם יאהבו אתכם ויעזבו אתכם. הם מסוגלים יום אחד להתלהב בטירוף ממשהו וביום למחרת לאבד כל עניין בו. זה לא אומר שאתם לא צריכים לתת להם צ'אנס - אבל כדאי להיזהר.

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מזל תאומים (21 במאי - 20 ביוני)

הגוסטינג מתאים להם כמו כפפה ליד. בן מזל תאומים ממוצע מהיר לחזר ומהיר לשכוח. המזל הנשלט על ידי כוכב הלכת מרקורי הוא מהסוג שאוהב לשחק משחקים, לפלרטט בלי להתקדם ולשלוח סימנים מעורבים למספר אנשים. הם מוסחים בקלות, נוטים לשנות את דעתם ולבטל תוכניות ונוטשים את הספינה ואת אנשיה כאשר משהו נוצץ יותר לוכד את תשומת לבם. הם זקוקים לחופש ולאפשרות לשנות מסלול ולהשאיר את האפשרויות פתוחות. לעתים קרובות הם יעשו דאבל בוקינג או ייעלמו.

דוגמה קלאסית לגוסטינג של מזל תאומים היא ראסל ברנד, שהיה נשוי לזמרת קייטי פרי. פרי, שנמצאת בזוגיות עם השחקן אורלנדו בלום, סיפרה בנוגע לברנד: "הוא לא דיבר איתי מאז שהוא שלח לי הודעה בה כתבה שהוא רוצה להתגרש". מכיוון שפרי היא בת מזל עקרב קשוחה, היא הנציחה את הפרידה מהאקס שלה בשיר "Ghost".

הורוסקופ יומי למזל תאומים >>

קייטי פרי - Ghost

מזל קשת (22 בנובמבר - 21 בדצמבר)

אוהבי חופש, בילויים והימנעות ממחויבות, בני מזל קשת עושים "גוסטינג" כאשר התוכניות שלהם לשמור על הקשר קליל, פתוח ומזדמן נהרסות. כשזה מפסיק להיות כיף, הם מתחילים לחפש פתח מילוט וינקטו באמצעים קיצוניים כדי לצאת מזה. דוגמאות לכך כוללות את השחקן ג'ייק ג'ילנהול, שידוע כי עשה "גוסטינג" לטיילור סוויפט ביום הולדתה ה-21 וממשיך לרחף במחברת השירים שלה.

קשת נוספת ש"נעלמה" היא קייטי הולמס, שלאחר שש שנות נישואים לטום קרוז, על פי הדיווחים, עזבה אותו ללא הודעה מוקדמת, החליפה את מספר הטלפון שלה, לא השאירה כתובת ותקשרה רק דרך הצוות המשפטי שלה. רבים שיערו שהמסירות של קרוז לסיינטולוגיה הייתה הסיבה של הולמס לברוח. מעניין שהכנסייה עצמה היא קצת מוסד של גוסטינג שכן היא תומכת בניתוק בין חברים ל"כופרים".

הורוסקופ יומי למזל קשת >>

טיילור סוויפט - I Bet You Think About Me

מזל דלי (20 בינואר - 18 בפברואר)

מזל דלי פשוט מתייחס לאחרים כמו שהוא רוצים שיתייחסו אליו. כלומר שיניחו להו לבד, להסתדר בעצמו, עם המחשבות שלו, שאלות ללא מענה, פנטזיות לא ממומשות ואדים רגשיים. בני מזל דלי הם פשוט טיפוסים כאלה והגוסטינג שלהם הוא לא ממקום רע, אלא כי ככה הם מעדיפים והם לרוב לא יפגעו אם תחזירו להם באותו מטבע.

אם אתם מחפשים מזל דלי חובב גוסטינג, יש מצב שדה וויקנד הוא האיש שלכם. שימו לב למילות השיר "I Was Never There " - שיר הגוסטינג הרשמי שלנו.

הורוסקופ יומי למזל דלי >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully