וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המזלות שלא יודעים להפסיד בכבוד

6.6.2023 / 0:06

אדי מרפי, אלטון ג'ון ולברון ג'יימס הם בני המזל שאחת התכונות הבולטות בו היא חוסר היכולת להודות בהפסד. האסטרולוגית רידה וויגל טוענת שיש 3 מזלות שלא יודעים להפסיד בכבוד ומביאה כמה דוגמאות שיוכיחו את טענותיה

7 המזלות המסוכנים ביותר/tiktok.com/@zodiacc.signzz00

אף אחד לא באמת אוהב להפסיד, אבל יש אנשים שלא מסוגלים להתמודד עם הפסד ואת רובם מייצגים שלושה מזלות ספציפיים. המזלות האלה לוקחים כל הפסד כפגיעה באגו, עשויים להגיב בצורה חסרת פרופורציות, לעיתים מתלהמת ואלימה - ולעשות הכל כדי לשנות את תוצאת המשחק, גם אם זה להאשים את הצד השני בזיוף.

באסטרולוגיה הירח מציין את התגובות האינסטינקטיביות שלנו וכוכב הלכת מארס שולט בדברים כמו ספורט, סקס, זעם בכביש, תוקפנות ותחרותיות - ולכן גם אנשים שמיקומם של שני אלה נמצאים באחד מ-3 המזלות האלה נוטים להגיב לא טוב להפסדים.

הנה 3 המזלות שלא יודעים להפסיד בכבוד לפי האסטרולוגית רידה וויגל מה-New York Post:

חברים. Giphy
מוניקה מ"חברים" היא הדוגמה המושלמת/Giphy

מזל טלה (21 במרץ - 19 באפריל)

טלה הוא מזל אש קרדינלי והראשון בגלגל המזלות. ככאלה, בני מזל טלה תמיד רוצים עוד, תמיד רוצים להיות ראשונים, רוצים את זה כאן ועכשיו ורוצים תמיד לנצח. תחרות היא סוג של טקטיקת הישרדות דרוויניסטית עבור האנשים האלה. מחלוקת גורמת להם להרגיש טוב יותר והניצחון הוא מה שגורם להם להרגיש ראויים. תוסיפו לזה שאנשי מזל טלה מתעבים רחמים וההפסד מזמין זאת באופן טבעי.

דוגמאות לטלה בפעולה כוללות את אדי מרפי, שעזב בסערה את טקס האוסקר ב-2007 כאשר הפרס לשחקן המשנה הטוב ביותר הוענק לאלן ארקין. דוגמא נוספת היא המאמן ביל בליצ'יק שירד ממגרש הסופרבול ב-2008 כשנותרה שנייה אחת על השעון וההפסד נראה ברור. סר אלטון ג'ון, עוד מזל טלה אופייני, התקשה להשלים עם מועמדותה של מדונה לפרס בקטגוריית "המופע החי של השנה" בטקס פרסי המוזיקה של המגזין הבריטי Q ב-2004 והשמיץ אותה על הבמה: "ממתי ליפסינג נחשב להופעה חייה? כל מי שעושה ליפסינג על הבמה וגובה 75 ליש"ט (שזה 134 דולר) בשביל זה, צריך לירות בו". אאוץ'.

לברון ג'יימס, שיש לו ירח טלאי, סירב להשתתף בלחיצת היד המבורכת לאחר שקבוצתו הובסה בגמר 2009 Eastern Conference. ג'יימס הסביר מאוחר יותר: "אני מנצח. זה לא אומר שאני לא יודע לקבל את ההפסד או משהו כזה. אם מישהו מנצח אותך, אתה לא הולך לברך אותו. זה לא נשמע לי הגיוני. אני מתחרה. זה מה שאני עושה. זה לא הגיוני שאלך ללחוץ למישהו את היד".

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אלטון ג'ון בפסטיבל קאן 2019. GettyImages
מזל טלה אופייני. אלטון ג'ון/GettyImages

מזל אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)

בני מזל אריה נשלטים בידי השמש ובאמת רוצים שכולם יזרחו, כל עוד הם נשארים המקור של האור הזה. להיות הטוב ביותר נמצא בדמם של האנשים האלה והזכייה היא עדות לכך שהם מיוחדים, כפי שהם צריכים נואשות להאמין שהם.

דוגמאות לבני מזל אריה שלא מקבלים הפסד כוללות את אנג'לה באסט שלא מחאה כפיים לג'יימי לי קרטיס אחרי שהפסידה לה את תואר "שחקנית המשנה הטובה ביותר" בטקס האוסקר 2023 והמתאבק ארה אברהמיאן, שסירב להשלים עם הפסדו ועשה את הצעד המחפיר של זריקת מדליית הארד שלו על המזרן במהלך טקס הענקת הפרסים באולימפיאדת בייג'ינג. ארה הביע מחאה קולנית על החלטת שיפוט שנויה במחלוקת שמנעה ממנו את הזהב, לטענתו. ראשי הוועד האולימפי הבינלאומי שללו לו את המדליה ונידו אותו מהמשחקים.

ברשימה תמצאו גם את נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, שהוא אולי בן מזל תאומים אבל הוא יליד מארס במזל אריה - ואנחנו יודעים עד כמה ההפסד האחרון שלו צרם לו. גם לטניסאית וסרינה וויליאמס, שגם היא עם מארס במזל אריה, יש היסטוריה ארוכה של סירוב לחיצות ידיים ולקחת הפסדים בזעם.

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

ארה אברהמיאן משליך את מדליית הארד שלו. Ezra Shaw / Staff, GettyImages
ארה אברהמיאן משליך את מדליית הארד שלו/GettyImages, Ezra Shaw / Staff

מזל עקרב (23 באוקטובר - 21 בנובמבר)

כטיפוסים אינטנסיביים שלא אוהבים לשתף, התחרותיות של בני מזל ערב בולטת - והם יעשו הכל כדי להבטיח את הישרדותם בטבע. הם טיפוסים מאוד תחרותיים וידעו לעקוץ כשאדם ינסה להתעלות עליהם.

גם כאן יש לנו דוגמאות: סאלי קירקלנד שהעניקה לזמרת שר מבטי שנאה כשהפסידה לה באוסקר בשנת 1988, המחליק האמנותי ייבגני פלושנקו שהפסיד את מדליית הזהב ב-2010 לאוון ליסאצ'ק ואמר על תבוסתו: "הייתי בטוח שאזכה. אני מניח שאוון זקוק למדליה יותר ממני. אולי זה כי כבר יש לי אחת".

עם זאת, הפרס למפסיד העקרבי הזועם ביותר בכל הזמנים מגיע למתאגרף האולימפי ביון ג'ונג-איל, שלאחר התבוסה לאלכסנדר חריסטוב, ישב זועף ובודד בזירה במשך יותר משעה עד שהאורות כבו עליו.

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully