וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המזלות השליליים והפסימיים ביותר על פי אסטרולוגים

16.5.2023 / 0:01

עבור אנשים מסוימים, להסתכל על הצד החיובי בכל סיטואציה מורכבת היא פשוט לא אפשרית. אם המזל שלכם הוא אחד מהמזלות הבאים - כנראה שגם אתם כאלה

המזלות שאוהבים להציק לאחרים בשאלות מטופשות/tiktok.com/@astroguyco

האסטרולוגיה מאפשרת לאבחן מי הם האנשים שלא נוטים להסתכל על חצי הכוס המלאה. אז נכון, זה מבאס לגלות שהמנה האהובה עליכם בתפריט אזלה, אבל האם זו סיבה מספיק טובה להעביר את שארית היום בהתבכיינות? האם שווה להמשיך להתמרמר על קפה ששפכת בבוקר על החולצה? עבור הפסימיים שבינינו, כנראה שזה שווה. אפילו מטרדים קטנים כאלה עשויים לעורר אצלם כעס ומלנכוליה. אסטרולוגית אבחנו את המזלות השליליים והפסימיים ביותר, והנה הם מסודרים מהשלילי במידה ועד הפסימי ביותר:

מזל שור
"מזל אדמה מקורקע שנוטה להיות ריאליסטי ולא פסימי, אך עקשנותו יכולה להוציא ממנו שליליות", מסבירה מריטה אנדריבה, אסטרולוגית מאפליקציית Futurio, בפני BestLife. גם אם הם זקוקים לעזרה - הם לא יבקשו אותה. שרלוט קירסטן, מייסדת בלוג האסטרולוגיה Typically Topical הוסיפה: "זה גורם להם להיראות אולטרה תחרותיים". ההתנהגות העקשנית שלהם גורמת להם להתנגד לשינויים ולהסתכל רק על הצד השלילי בכל סיטואציה.

אנשים שליליים. Giphy
למה אתה כזה שלילי???/Giphy

עוד בנושא:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מזל בתולה
כמו מזל שור, המזל הזה לא מיטיב עם הלא נודע. "בתולות משתוקקות לסדר, מבנה והיררכיה, ולמרות ששינוי יכול לשפר מצבים כאלה, הן מודעות היטב לכל ההשלכות השליליות האפשריות ותופעות הלוואי - בדרך כלל עוד לפני שהן התרחשו", משתפת קירסטן. קלייר הוסיפה שההתנהגות הפרפקציוניסטית שלהם "יכולה גם לגרום להם להיות עצבניים וביקורתיים יתר על המידה כלפי עצמם ואחרים". אלה עלולים להוביל לחרדה ולחשיבה שלילית.

מזל סרטן
הסרטן ידוע כמזל הרגיש ביותר בגלגל המזלות. "הם מאוד אמפתיים ודואגים לאחרים", אומרת קלייר. אולם מאחר שהם מזל מים הנשלט בידי הירח, הם גם נוטים ל"מצבי רוח, תגובתיות מוגזמת וחוסר ביטחון", היא מוסיפה. כפי שמנסחת זאת קירסטן: "סרטנים לא יכולים לעצור את עצמם מ'להרגיש את הכול' ולכן הם נותנים לרוב לאינסטינקטים הרגשיים ולדאגות שלהם להשפיע על ההשקפה הגדולה יותר שלהם על מצבים. זה יכול להיות נהדר בנסיבות הדורשות אמפתיה, אבל הרות אסון בנסיבות אחרות".

אנשים שליליים. Giphy
פשוט לא!/Giphy

מזל גדי
כמזל הנשלט בידי סטורן, כוכב הלכת הנוגע למבנה ומשמעת, מזל גדי ידוע בעיקר בתור מכור לעבודה ולסדר, "אבל הם עלולים להיראות גם כפסימיים, נוקשים וחסרי רגשות", אומרת קלייר. הרצון שלהם להישאר במסלול אומר שהם "רואים סיכונים ו'מה אם' בכל פינה", מציינת קירסטן. לכן, אל תצפו מהם לקחת חלק בפעילויות מאולתרות כלשהן. כמו כן, אל תצפו מהם לחשוף את הרגשות האמיתיים שלהם. "בני ובנות מזל גדי הם בדרך כלל אנשים מאופקים שאינם מפגינים את רגשותיהם", אומרת אנדרייבה. במקום זאת, הם עלולים לבקר את הסובבים אותם.

המזל השלילי ביותר: מזל עקרב
האסטרולוגים מסכימים שמזל עקרב הוא המזל השלילי ביותר בגלגל המזלות. כמו הסרטן והדגים, מדובר במזל מים רגיש מאוד. כמו מזל גדי, הם שומרים על הרגשות האלה סגורים בבקבוק. "העקרבים בדרך כלל מתקשים לסמוך על אחרים בגלל פגיעה שחוו בעבר", מסבירה קירסטן. מאחר שהם כל כך סקפטיים כלפי כולם, הם "מצפים לטריק מלוכלך בכל מקום ויש להם מבט קצת פסימי על העולם", אומרת אנדרייבה. הרגשות שלהם מוקצנים כשהם מרגישים שנעשה להם עוול. "בני מזל עקרב נוטים מאוד לשמור טינה או להיות נקמנים", מוסיפה קלייר, שאומרת שהם יכולים "לפעמים להיראות כרכושניים, קנאים ושתלטניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully