וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו המזלות היהירים ביותר לדברי אסטרולוגים

8.5.2023 / 0:05

שחצנות היא תכונה לא מחמיאה במיוחד ועל פי אסטרולוגים היא מאפיינת מחצית מהמזלות שלנו. הם דירגו את המזלות לפי רמת התנשאות - והבחירה שלהם במזל המתנשא ביותר בהחלט מפתיעה

המזלות שאוהבים להציק לאחרים בשאלות מטופשות/tiktok.com/@astroguyco

אל תעופו על עצמכם, במקרה הכתבה הזאת היא עליכם. אין שום דבר רע בלאהוב את עצמכם ולהיות גאים בהישגים שלכם, אך כשהצניעות הופכת לשחצנות - זה כבר לא מחמיא לאף אחד. אם אתם לא כאלה, אז אתם ודאי מכירים כאלה: אנשים שחושבים שהם יותר טובים מכולם, ששקועים בעצמם, מתנשאים ואוהבים להשוויץ כי זה גורם להם להרגיש יותר טוב עם עצמם.

לפי מקבץ אסטרולוגים שהתכנס לסוגיה, יש 6 מזלות יהירים בגלגל המזלות. הם דירגו את השישייה לפי רמת התנשאות ובחרו את המזל המתנשא מכולם - בחירה מאוד מפתיעה יש לומר. הנה רשימת המזלות המתנשאים ביותר - מאלו שמתפלק להם מדי פעם לאלו שחיים באילוז' שהם כמה רמות מעל כולנו. הנה הם:

יהירות. ShutterStock
האם אתם יהירים? זמן לבדוק/ShutterStock

מזל סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

בני מזל סרטן נכנסו לרשימה הזאת רק כי לפעמים השחצנות מתפלקת להם. הם אנשים מתוקים שתמיד ידאגו לאחרים, אבל הם גם מצפים שיחזירו להם באותו מטבע. "הם מאוד אינטואיטיביים, רגשיים ואוהבים לשמוע מחמאות על הדרכים המטפלות שלהם", אמרה ל-Best Life רבקה שמידט, אסטרולוגית ב- Trust the Effing Process.

שליטי המים האלה רוצים שתסתמכו עליהם בכל מה שצריך, אבל הם גם רוצים שתכירו בזה שאתם זקוקים להם. ריאן מרקורד, אסטרולוג ומייסד Ryan's Astrology, מסביר שהם יסירו את רשת הביטחון שנתנו לך ללא אזהרה אם לא תציינו עד כמה הם חשובים ואחראיים לאושר שלכם.

הורוסקופ יומי למזל סרטן >>

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מזל שור (21 באפריל - 20 במאי)

השור בהחלט מתנשא. הוא דואג לעצמו, עושה את שלו ולא ממש מוטרד ממה שאחרים חושבים. במרבית המקרים, האנשים האלה יבחרו בקריירה שבה הם יכולים להראות את כישוריהם. "רבים עובדים עם הידיים. הם שפים, אמנים ובעלי מלאכה מובילים שיודעים שהעבודה שלהם עשויה היטב", אומרת שמידט.

שליטי האדמה האלה יכולים להיות די שקועים בעצמם ואם הם יקבלו הזדמנות להתפאר בהישגיהם - הם ילכו על זה בגדול.

הורוסקופ יומי למזל שור >>

מזל גדי (22 בדצמבר - 20 בינואר)

בני מזל גדי מתעדפים את השאיפות שלהם על פני כל דבר אחר ובסופו של דבר מחפשים ליצור מורשת שתאריך ימים. "הם ממוקמים היטב במטרה להשיג הצלחה שעומדת במבחן הזמן", אומר מרקורד ל-Best Life.

עם זאת, הדחף והתשוקה שלהם לפעמים דוחקים אנשים הצידה. שליטי האדמה האלה חושבים על מה שטוב לעצמם 95 אחוזים מהזמן ולעתים קרובות הם לא רואים בעיניים כשהם מנסים לסיים פרויקט. "במקרה הגרוע ביותר, למזל גדי אין ענווה ואף לא מעט חרטה על כך שלקחו לאנשים הזדמנויות, כדי להשיג את מה שהם רוצים", אמר מרקורד. הם לא אוהבים לטעות והיהירות שלהם עשויה להיות מרתיעה וברוטלית.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

אישה מתנשאת. Giphy
הטיפוס המתנשאים ביותר/Giphy

מזל טלה (21 במרץ - 20 באפריל)

הטלה תמיד רוצה להיות הראשון - ואולי זה כי הוא המזל הראשון בגלגל המזלות. בעוד שהתשוקה והאישיות הלוהטת שלהם יכולים לעזור להם להוביל על אחרים ולהיות "האני הטוב ביותר" שלהם, קשה להם שלא לחשוב על עצמם כל הזמן. נראה שהם שוכחים שאנשים אחרים קיימים, שלא לדבר על זה שלאחרים אכפת.

"הם יכולים לשדר אווירה יהירה ושתלטנית בגלל הרצון הטבעי שלהם להיות עצמאיים ואוטונומיים", אומר מרקורד. יש להם אגו ענק והם משגשגים כשאחרים נותנים להם תשומת לב, אבל יש להם גם נטייה ליצור קונפליקט עם הסובבים אותם. נסו לגרום להם להתחשב באחרים - זה לא יהיה פשוט.

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

מזל עקרב (24 באוקטובר - 21 בנובמבר)

עקרבים אוהבים ששמים לה אליהם, למרות שהם נוטים לשמור דברים לעצמם. הם אינטליגנטים להפליא והם משגשגים בידיעה שהם חכמים יותר מאחרים בחדר.

"הם שחצנים ומאמינים שהם טובים יותר מאחרים, במיוחד כשמדובר באמונות, ברעיונות ובדעות שלהם", אומרת שמידט. כמזל שקשה להסיט מדרכו, קל להבין מדוע הוא מתנשא. אתם יכולים לשמור את הדעות שלכם לעצמך כי בני ובנות מזל עקרב יעשו את מה שהם רוצים, גם אם תנסו להשפיע עליהם אחרת.

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

המזל היהיר מכולם: מזל דגים (19 בפברואר - 20 במרץ)

מפתיע, נכון? מכיוון שהדגים ידועים בדרך כלל כבעלי חמלה ואכפתיות, חלקכם ודאי מופתע לראות שהם נבחרו למזל המתנשא ביותר. מרקורד מסביר כי הטבע האוהב והתומך שלהם מגיע כאשר הדגים פועלים במצב המתקדם ביותר שלהם, אולם עד שהם מגיעים לשם "הם מגלמים לעתים קרובות תסביך עליונות ומנטליות קדושה מאחרים", הוא אומר.

מזל המים הזה הוא האחרון בגלגל המזלות, אז למעשה הוא חווה את העליות והמורדות של כולם - ובסופו של דבר רוצים להתעלות עליהם בכל דרך אפשרית. במטרה להשתפר, בני המזל הזה עלולים בסופו של דבר לזלזל באחרים פשוט כי הם מרגישים טובים יותר. "אם בני מזל דגים לא ילמדו איך להישאר על הקרקע ולאמץ את הצד הפרקטי של החיים, הם יגלשו מהר מאוד לאשליה שהם ישות עילאית ששוחה לה מעל כולם", סיכם מרקורד.

הורוסקופ יומי למזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully