וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למזלות האלה יש את הסיכוי הגבוה ביותר להתפרסם

13.6.2023 / 0:01

3 המזלות שלפניכם נולדו כדי להיות מפורסמים, משפיענים ומובילי דעה. יש לנו גם כמה דוגמאות טובות לכך

המזלות הקשים ביותר בגלגל המזלות/@owenpiersonxo

כשזה מגיע לאסטרולוגיה, ישנם אינדיקטורים מסוימים במפת הלידה המצביעים על תהילה, עושר וזוהר של כוכבים. בנוסף לנוכחות החזקה שיש למזלות שכתובים כאן בהמשך, ישנם גורמים נוספים המצביעים על הפוטנציאל לתהילה.

באסטרולוגיה, הבית החמישי הוא נחלתו של הילד הפנימי, היצירתיות והאמנויות הדרמטיות - ומיקומים בולטים בתוך הבית הזה מציינים את האפשרות להגיע לתהילה הנחשקת. בנוסף לכך, הבית העשירי שולט בתדמית הציבורית ומיקום רב עוצמה כאן של, לדוגמא, השמש שמייצגת את האני העצמי או מרקורי שמייצג את התקשורת - מסמלים שתשומת הלב וההכרה בהצלחה יגיעו אליכם בקלות.

האסטרולוגית רידה וויגל סיכמה בפני ה-NYPost את המזלות שלדבריה נועדו לגדולות. הנה 3 המזלות שנולדו להיות מפורסמים:

סופרסטאר. Giphy
המזלות שהסלבריטאות זורמת בדם שלהם/Giphy

מזל אריה (23 ביולי - 22 באוגוסט)

מזל אריה הוא המזל הכי צפוי בשלישייה שלנו. הוא המזל הברור של תהילה ואגדות חיות. עם השמש כשליטם, האנשים האלה נולדו לזרוח. הם גדלו לבמה, מעוררי השראה, מחפשי אור זרקורים ולהוטי תהילה. אריות צורכים חמצן מהקהל שלהם ורוצים להיות בטוחים שגדולתם נראית, מתועדת ומועברת לדורות הבאים.

לא פלא שאמן הפופ ארט המשפיען אנדי וורהול קבע כי בעתיד כולנו נהיה מפורסמים ל-15 דקות. הוא היה בן מזל אריה מובהק שהכתיב את שיטת הפרסום של ימינו. מעבר לכך, האריות לא רק מעולים במשיכת תשומת לב: הם גם מצליחים לעיתים לעצב את פני התרבות עצמה, כמו מדונה, ברק אובמה, מרתה סיוארט, מייגן מרקל וקוקו שאנל. כל אלו עשו שינוי משמעותי בתרבות שלנו ועיצבו אותה בדמותם.

פרופיל מזל אריה >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מדונה על השטיח האדום של מט גאלה 2018. GettyImages
מדונה על השטיח האדום של מט גאלה 2018/GettyImages

מזל עקרב (23 באוקטובר - 21 בנובמבר)

העקרבים הם טיפוסים מאוד טוטאליים. כשמשהו מעניין אותם, הם הולכים עד הסוף ולא דופקים חשבון לאף אחד. אם השאיפה שלהם היא פרסום - הם ישיגו אותו. הם לא מפחדים מכלום ודורשים מעצמם הרבה - תכונות שיסייעו להם להגיע רחוק. העקרבים הם גם טיפוסים יצירתיים מאוד ולא מוכנים לוותר על דברים שמעניקים להם משמעות, כמו כוח וכסף. עם זאת, הם עשויים להתפרסם בדרכים קצת עקלקלות ולזכות בתהילה תוך שימוש בלשון הרע או משיכת החוטים הנכונים מאחורי הקלעים.

דוגמאות לעקרבים מפורסמים וידועים לשמצה כוללים את צ'ארלס מנסון, קריס ג'נר, מרטין סקורסזה, קייטי פרי ופיטר ג'קסון.

מאחר שמזל עקרב שולט בבית השמיני של הסקס, המוות וההתחדשות, חלק מהעקרבים זכורים בשל מותם בטרם עת בנסיבות טרגיות, כמו מארי אנטואנט, רוברט קנדי, גרהם פרסונס, סילביה פלאת' וגרייס קלי.

פרופיל מזל עקרב >>

קריס ג'נר מראה לבנותיה איך עושים את זה!. Gotham/Getty Images, GettyImages
קריס ג'נר בת מזל עקרב/GettyImages, Gotham/Getty Images

מזל דגים (19 בפברואר - 20 במרץ)

מזל דגים נשלט בידי נפטון, הכוכב האחראי בין היתר על היצירתיות והמוח הלא מודע. מזל דגים מזוהה עם אמנות, קולנוע, פנטזיה ושירה - שכולם זרזים נפוצים לתהילה. ילידי דגים רגישים מאוד למצבי הרוח של אחרים ולעלייה (והגאות) של הקולקטיב התרבותי. הם מחזיקים בצורך לבטא ולהבין את עצמם באמצעות מדיום יצירתי - ועושים זאת בדרך כלל באופן ייחודי.

ברשימת הדגיגים המפורסמים תמצאו את ריהאנה, ג'סטין ביבר, קורט קוביין, באד באני, מיכלאנג'לו, אלברט איינשטיין, אליזבת טיילור וקהינדה וויילי. כמזל האחרון בגלגל המזלות שלנו, מזל דגים קולט את האנרגיה הנפלטת מהמזלות שבאים לפניו. כלומר הוא מכיל קצת מכל מזל ומהווה השתקפות שלהם באיזשהו אופן. הכל כואב לו - והוא שר ומבטא את כאבו להנאתנו. על כך אנו חייבים לו את תודתנו.

פרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully