וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר השבועי של הקלפים: "אל תתמהמהו. הגיעו להכרעות"

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 9:05

קלף השבוע שלנו הוא קלף 2 מטבעות ולו יש מסר חשוב עבורכם לימים הקרובים: לא להירתע מהזדמנויות ולהתמודד עם מה שמגיע

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

הקלפים הם המתנות בחיינו. הם נותנים לנו כיוון, מחזקים אותנו, מאתגרים במידה, תומכים בנו בדרך ומעניקים לנו אור של ממש. אור של חכמה ואנרגיה. לכל קלף אור ייחודי משלו - והנה הדרך של הקלף 2 מטבעות להאיר לכם את השבוע! אראה לכם מה הסיפור שעליו הקלף מבוסס, אדגים את כוח הקלף - מהקורס עצמו ואז אפרט מה הקלף מעניק לכם - אור ומסר!

מה הסיפור של הקלף?
הסיפור הקלאסי: לרוב הקלפים יש סיפור, ולא סתם סיפור, סיפור מיתולוגי שמעניק עומק לפירוש. בקלף שני מטבעות הסיפור שלנו הוא סיפורו של דיאדלוס, אומן מדהים, שהאלה אתנה בעצמה הכריזה על כשרונו בפני כל הממלכה. ולמרות ההצלחה, ההערכה, ההוקרה והכישרון - דיאדלוס ממש לא בטוח שהוא טוב דיו, הוא ממש לא מרגיש ראוי לכל ההערכה העצומה הזו, ובמידת מה הוא מצוי בקרע פנימי מסוים ובתחושה של משבר. אז אפשר אולי לומר שדידאלוס סבל ממה שאני מכירים כ"תסמונת המתחזה" - ההרגשה שאנחנו לא ראויים לכבוד העצום או לתפקיד שקיבלנו,

אבל האם יש סיפור מיתולוגי מודרני יותר? בטח. מישל אובמה מספרת, שכאפרו-אמריקאית בארה"ב היא הרגישה תמיד תחושת נחיתות כי החברה תמיד התייחסה לנשים שחורות בפקפוק מסוים ובזלזול מרומז, לכן כשהיא התקבלה ללימודי משפטים בפרינסטון - אוניברסיטת עילית בארצות הברית, היא ממש לא הייתה בטוחה שהיא ראויה לכבוד כל כך גדול, היא אומרת שגם כאשת ראש הממשלה, היא לא הייתה בטוחה שהיא פועלת נכון וראויה לטייטל. מה היא עשתה? היה לה פתרון - היא עבדה כפליים כל הזמן כדי להוכיח בעיקר לעצמה - שהיא ראויה לכל תואר, הזדמנות והערכה שהיא קיבלה. היא תמיד הרגישה כך שהיא מצדיקה את המעמד ועומדת בסטנדרט.

בגלל זה הקלף עוסק בהתלבטות מדומה, בידיעה פנימית שאנחנו ראויים לכבוד או שאנו יודעים מה ההחלטה הנכונה ביותר עבורנו בכל רגע נתון - לצד תחושת חוסר ודאות מלאכותית שמונעת מאיתנו ללכת על זה ולהתקדם בכיוון הנכון בחיינו.

טארוט: קלף שני מטבעות. ShutterStock
קלף שני מטבעות/ShutterStock

מהו המסר לשבוע הזה?

האור של הקלף הוא אור האמת הפנימית. זה נשמע קצת מפוצץ אבל בפועל הקלף מספק לנו הצצה אל קולות שונים בתוכנו ואפשרות לבחור - לאיזה קול פנימי לשמוע ולציית, ואיזה קול פנימי כדאי לנו כרגע להבין לעומק - אבל לא לפעול לפיו. יש בתוכנו הרבה קולות. חלקם נובעים מחוסר ביטחון, פחדים שאינם מבוססים, השפעות חיצוניות מקובעות, וחלקם נובעים מהחזון הגבוה שלנו, מחלומות, מעוצמות. אנחנו לא יכולים למחוק את הקולות שאיננו אוהבים, אבל אנחנו יכולים לבחור איך להגיב אליהם, ובאיזה מסלול ללכת. אם כך הקלף מעניק לנו מודעות, הבנה של מבנה הנפש שלנו, ראייה מפוקחת של הכוחות הפועלים עלינו ובעיקר בעיקר יכולת בחירה בכל מצב. הידיעה שתמיד יש בחירה שאופציונאלית עבורנו - היא נקודת האור והכוח השבוע.

אם כך המסר השבועי הוא לא להתמהמה, לא להתבחבש בקונפליקטים ודילמות שלא באמת מגיעים לשום מקום, אלא לזהות מה הכיוון האמיתי שעלינו לקחת - ואז לקחת אותו. כדאי להתמקד השבוע בשורות תחתונות ולבדוק מה זה אומר מבחינתנו - להתקדם בנושא נתון. השבוע כדאי להגיע להכרעות ולהחלטות ולסלק התלבטויות מהשטח. שאלת עוצמה אפשרית היא: "מה היינו עושים היום אם היינו יודעים שהכול יצליח?" מסר חשוב נוסף הוא להכיר השבוע בכוחות שלנו ובמה שאנחנו מביאים לשולחן ולא להירתע מהזדמנויות, להיפך - אנחנו יכולים כנראה להתמודד עם מה שמגיע אלינו ואם אנחנו זקוקים לעזרה או הכוונה - מוטב לבקש ולהתקדם, מאשר לסגת למצב של חוסר צמיחה. ברגע של ספק נשאל את עצמנו מה החזון של חיינו, או אפילו, מה החזון של השבוע הקרוב שלנו - ונפעל בהתאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בני נוער מבלים. ShutterStock
זמן להעז ולא לתת לדברים לעצור בעדכם/ShutterStock

איך הקלף מקדם אותנו לשלב הבא בחיים?

רוני, תלמיד בקורס, הרגיש רוב חייו שהוא לא במקצוע הנכון. הוא למד עריכת דין, קיבל ציונים יפים, הוא מוצלח בעבודה שלו, אבל גם אומלל למדי. הוא כבר בן 30, צעיר אמנם, אבל לא ילד, והוא ממש מתלבט אם נכון לו ללמוד כתיבה - לא כתחביב, כעיסוק רציני. ההורים שואלים אותו אם הוא מוכן לחיי עוני, אבל בסדר. הוא לא לוקח קשה. בכל מקרה הוא לא יעזוב את העבודה בלי אלטרנטיבה.

שאלנו: האם נכון לרוני ללמוד כתיבה באופן מקצועי? קלף שני מטבעות שיצא באמצע הפריסה שיקף במדויק את מצבו. הוא יודע מה הוא רוצה לעשות, בתוכו התשובה ברורה וחדה אבל למרות שהוא "לא מתרגש מההורים" בתוך תוכו הקול החברתי כן מערער את בטחונו והוא בספק (מדומה) לגבי הבחירה שלו. המודעות לכך שיש בו פחד ללכת על האמת שלו, עזר לו להבין שהוא לא יכול לתת לפחד הזה להכתיב את חייו ויש לו הרי רשת ביטחון, זה רק עניין של נאמנות פנימית. הוא הלך על זה. היום הוא כותב עבור אתר אינטרנט ידוע באנגלית - על ענייני משפט וחברה.. והכול הכול התחבר.

כשאנחנו בוחרים בקול הפנימי האמיתי שלנו, הקול המזויף נחשף ואנחנו יכולים להגיע לרמה חדשה לגמרי של מימוש בחיינו. מתוך מודעות דבוהה יותר לחלקים המעכבים בתוכנו.

איך לקבל יותר מהמתנה של הטארוט? - להפוך למנטורים
ברגע שאנחנו לומדים את הקלפים, את הקשרים ביניהם, את השיעורים שלהם ואת המסר אנחנו מתחילים לכבוש מטרות, להתגבר על דפוסים מעכבים, למצוא נתיבים פתוחים ומיטיבים עבורנו וגם, אנחנו מתחילים לגלות את יכולות המנטורינג שלנו. את היכולת להפיק מכל קלף - משאבים של ממש שיכוונו בדרך, יבהירו לנו איך להתנהל ומייצרים מודעות עצומה פי כמה למצב שלנו - ולפתרונות הזמינים לנו. עם הקלפים, הסיכוי שמשבר יהפוך לאתגר גובר פי כמה ובעיקר - נפתח בנו ערוץ יצירתי שמייצר פתרונות שלא חשבנו עליהם עד היום. אבל את כל זה צריך לבוא ולחוות, להרגיש ולהתנסות. ככה בונים מנטורינג משמעותי וגם מקצוע שיש בו חמלה תבונה והמון עוצמה להוביל. יאללה, בואו נלמד טארוט, את עצמנו - ונעצב ביחד את הנתיב.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully